Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال بیان کرد موقعیت‌های زیادی داشتیم اما متأسفانه روز بدمان بود و نتوانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم

فرهاد مجیدی در نشست خبری پس از بای با ذوب آهن شرکت کرد.

به گزارش طرفداری، فرهاد مجیدی پس از شکست 2 بر صفر تیم استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان گفت:

بازی خوبی بود. با توجه به اینکه تیم ما به خاطر حضور در آسیا خسته بود، موقعیت‌های زیادی داشتیم اما متأسفانه روز بدمان بود و نتوانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مقابل و در نیمه اول مسابقه تنها موقعیت ذوب‌آهن تبدیل به گل شد. در کل به بازیکنانم خسته نباشید و به ذوب‌آهن تبریک می‌گویم.

او در پاسخ به این سوال که ایا با این باخت هواداران امیدی به قهرمانی داشته باشند یا خیر گفت:

با توجه به اینکه هفته بعد با تیم پرسپولیس بازی داریم و شرایط جدول به شکلی است که با نتیجه چند بازی تغییر می‌کند تمام تلاشمان را می‌کنیم که در بازی های آینده نتایج بهتری کسب کنیم. بازی با پرسپولیس برای همه و هواداران دو تیم مهم است، امیدوارم همه از این مسابقه لذت ببرند.

سرمربی تیم استقلال در خصوصاینکه ایا این بازی فدای دیدار با پرسپولیس شد گفت:

من به هیچ عنوان در بازی با ذوب‌آهن به دربی فکر نکردم.دوست داشتم در این بازی پیروز شویم، مصدومیت و محرومیت بازیکنی مثل شجاعیان باعث شد که در دیدار با ذوب‌آهن ترکیب تیممان دستخوش تغییر شود. البته من مسئولیت این شکست را بر عهده می‌گیرم.

مجیدی در خصوص اینکه فرم بازی دیاباته در بازی‌های پیش رو مقابل پرسپولیس و ذوب‌آهن در جام حذفی چگونه خواهد بود عنوان کرد:

او در خصوص اینکه بعد از بازی با فولاد در تهران خواستار جذب امین قاسمی‌نژاد شده بود و این بازیکن جذب نشد و حالا هم 10 بازیکن قراردادشان تمام شده است عنوان کرد:

نمی‌دانم چه اصراری دارید که بدانید چه کسانی قراردادشان را تمدید می‌کنند.هیچ اشکالی وجود ندارد و ما الان یک بازی حساس داریم که باید به مصاف پرسپولیس برویم. حرف نزده را همیشه می‌شود زد، اجازه بدهید ما روی بازی با پرسپولیس تمرکز کنیم و جا دارد بابت این شکست از هواداران استقلال عذر‌خواهی کنم.

 

اخبار داغ 

اوجی هنرمند معروف درگذشت + عکس برترین های قرن با مهدی تارتار: حسن یزدانی کشتی می گیرد میخکوب می شوم؛ نمی شد از نامجومطلق توپ بگیری پرسپولیس در آستانه گران قیمت ترین قرارداد تاریخ استقلال، پرسپولیس و تراکتور قبل از یک هشتم آسیا تقویت می شوند داستان فراموش شده هوگو مارادونا، برادر کوچک دیگو تراشتگن خطاب به سوارز: هی لوییس، این طوری نه! / سر و کله زدن ال پیستولرو و رفقای قدیمی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فرهاد مجیدی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۳۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهادات جدید تیم های اماراتی به فرهاد مجیدی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بعد از قطع همکاری فرهاد مجیدی با تیم اماراتی الاتحاد الکلبا، سرمربی سابق استقلالی‌ها این روزها فعالیت خود را خارج از دنیای فوتبال سپری می‌کند.

به نقل از فرهیختگان البته درباره مجیدی شنیده می‌شد این چهره از فدراسیون فوتبال پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی امید را دریافت کرده هرچند آن را رد کرده است، اما صالح مصطفوی دستیار سابق فرهاد مجیدی در تیم‌های استقلال و الاتحاد الکلبا خبر داد: مجیدی از برخی تیم‌های لیگ برتری امارات پیشنهادهایی دارد و حتی این امکان وجود دارد تا قبل از پایان لیگ برتر این کشور از تیم جدید خود رونمایی کند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888691

دیگر خبرها

  • واکنش دستیار سابق فرهاد مجیدی به حضور در تمرین استقلال + عکس
  • انصراف بانک ملت و تجارت از خرید استقلال و پرسپولیس!
  • (عکس) تصویر عاشقانه فرهاد مجیدی و مادرش در دبی
  • عکس| گشت‌وگذار فرهاد مجیدی و مادرش در دبی
  • بانک قرمز، مورد نظر هواداران آبی - گزارش
  • فرهاد مجیدی در دبی رویت شد + عکس
  • (عکس) تعطیلات نوروزی فرهاد مجیدی با یک مهمان ویژه
  • پیشنهادات جدید تیم های اماراتی به فرهاد مجیدی
  • مربی محبوب فرهاد مجیدی در کنار کادر فنی استقلال + عکس
  • طوفان توییتری استقلالی ها با هشتگ واگذاری عادلانه