Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@14:04:14 GMT

ورود به استان کربلا سخت شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۳۵۶۶

ورود به استان کربلا سخت شد

به گزارش یکشنبه شب ایرنا؛ گفته شده این اقدام برای جلوگیری از ازدحام زائران در تعطیلات عید فطر و پیشگیری از ویروس کرونا اتخاذ شده است هرچند عده ای آن را با تحولات یکی دو روزه اخیر این استان مرتبط می دانند.

این گزارش حاکیست؛ شب گذشته «ایهاب الوزنی» فعال اجتماعی در کربلا به ضرب گلوله افراد ناشناس ترور شد که در پی آن برخی صاحب نظران عراقی سازمان جاسوسی موساد اسرائیل را متهم اصلی این اقدام تروریستی معرفی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تشییع جنازه این فعال اجتماعی که امروز برگزار شد صحنه تظاهرات ضددولتی شد و در جریان آن عده ای بر علیه حکومت شعار دادند؛ همچنین در جریان این راه پیمایی عده ای تلاش کردند مسیر مراسم ترحیم را بر علیه جمهوری اسلامی منحرف کنند. 

بعد از این مراسم هم چند نقطه از کربلا صحنه اعتراضات شد که در جریان آن برخی اموال عمومی به آتش کشیده شد. 

شماری از دستگاههای دولتی و نهادهای مختلف از جمله سرکنسولگری ایران در کربلا ترور این فعال اجتماعی را محکوم کردند.

این اتفاقات در حالی رخ می دهد که پیش از این معاون استاندار کربلا در یک مصاحبه تلویزیونی گفته بود برخی کشورهای منطقه قصد داشته اند با ترور برخی افراد و شخصیت ها از جمله سرکنسول ایران در کربلا این استان را به اغتشاش بکشانند. 

در همین رهگذر سرکنسول ایران در کربلا به خبرنگار ایرنا گفت؛ اینگونه اقدامات نمی تواند به روابط خوب دولت و ملت ایران و عراق صدمه وارد کند.

کریمی همچنین گفت: سرکنسولگری ایران در کربلا امروز با صدور بیانیه ای ترور ایهاب الوزنی را محکوم کرد و اساسا معتقدیم این حرکات کور با هدف ایجاد تفرقه و آشوب است. 

برچسب‌ها ایرنا عراق جمهوری اسلامی ایران خلیج فارس بغداد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایرنا عراق جمهوری اسلامی ایرنا عراق جمهوری اسلامی ایران خلیج فارس بغداد اخبار کنکور ایران در کربلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۳۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | هنیه: اقتصاد اسرائیل توسط یمن فروپاشید

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی در جنوب لبنان علیه اسرائیل رسماً یک جنگ قدرتمند در جریان است. هیچکس نمیتوانست فکرش را هم بکند که کشوری مانند یمن اینقدر تاثیر قدرتمندی داشته باشد و در دریای سرخ جریان ترانزیت رامتوقف کند. این اقدام یمن اقتصاد اسرائیل را فروپاشید و فعالیت شرکتهای اسرائیلی را متوقف کرد.هیچکس فکرش را هم نمیکرد. حمایت مالی ونظامی ایران ازمقاومت فلسطین مخفی نیست. ایران به مقاومت به شکلی قدرتمندانه کمک میکند واین یک واقعیت است که سالهاست درجریان است و همه میدانند. در ایران یک تصمیم استراتژیک گرفته شده که این حمایت ادامه داشته باشد.

دیگر خبرها

  • چالش‌های یک شتاب‌دهنده در حوزه تولید محتوا/ درآمدزایی از انیمیشن به شرط ورود به بازار بین‌المللی
  • پروژه جعل تاریخ شیعه
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • لحظه ترور یکی از فرماندهان حزب‌الله لبنان توسط رژیم اسراییل (فیلم)
  • ببینید | هنیه: اقتصاد اسرائیل توسط یمن فروپاشید
  • ورود ۵ هزار اتوبوس فعال به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • دادگاه منافقین آغاز شد
  • برگزاری نخستین دادگاه منافقین در سال جدید آغاز شد
  • مجتبی رحماندوست: اشعاری برای ردپای انبیا در کربلا نوشتم
  • سیاستمدار اسرائیلی: الان وقت جنگ با ایران است؟ / ترور سردار زاهدی یک تصمیم کوته بینانه است