Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تقریبا همه ما می‌دانیم عمل کردن به برخی توصیه‌های اخلاقی در ماه مبارک رمضان و هنگامی که فرد روزه است از تشنه و گرسنه بودن روزه‌دار اهمیت بیشتری دارد و اگر روزه‌داری با گفتار و رفتار ناپسند همراه باشد ارزشی نخواهد داشت. بنابراین یکی از اقداماتی که هم در ماه‌های دیگر سال و هم به طور ویژه در ماه مبارک رمضان به آن توصیه می‌شود اخلاق نیکو و یاری رساندن به دیگران است که باید حتما مورد توجه مسلمانان و مؤمنان واقعی قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین منظور صفحه مجازی منتسب به رهبر معظم انقلاب، تصویرنوشته‎ای از بیانات ایشان را در فضای مجازی منتشر کرده است که در ادامه، آن را مشاهده می‎کنید.

"یکی از حقوق ماه رمضان، نیکی به برادران، همراهی با نزدیکان و با برادران مسلمان و کمک به یکدیگر است.
بیانات در خطبه‌های نماز جمعه تهران
۱۳۸۷/۰۶/۲۹"

بیشتر بخوانید

پیشنهاد رهبر انقلاب برای تقویت پایه‌های فکری جوانان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ماه مبارک رمضان انفاق و نیکوکاری همدلی مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۳۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رمضان قدیروف خود را سرحال در باشگاه نشان داد

رمضان قدیروف به گزارشی مناقشه برانگیز مبنی بر اینکه در حال مرگ است و کرملین به دنبال جایگزینی برای اوست، واکنش نشان داده و تصویری از خود درحالیکه دارد ورزش می‌کند، منتشر کرد.

به گزارش مشرق، رمضان قدیروف، رهبر چچن در رسانه‌های اجتماعی با انتشار تصویری از خود در حال ورزش کردن نوشت: «به یاد داشته باشید، مراقبت از سلامتی سرمایه‌ای برای آینده است و استحکام و استقامت به موفقیت شما منجر می‌شود چه در زندگی و چه در ورزش.»

به نوشته مجله دیلی بیست، در این ویدئو که به نظر می‌رسد توسط معاون‌های قدیروف حین ورزش کردن گرفته شده باشد، او پس از بارفیکس، یکی از معاون‌هایش را به راحتی از زمین بلند می‌کند و به زمین می‌کوبد.

رسانه‌های تحت کنترل کرملین نیز با انتشار این ویدئو، کلیپ دیگری از تمرین قدیروف را به اشتراک گذاشتند و خاطرنشان کردند که او در میان «شایعات در مورد سلامتی‌اش»، «روحیه بالایی» دارد.

گمانه زنی‌ها درباره سلامت قدیروف در حالی چندین سال است شایع شده که وزن او به طرز چشمگیری نوسان داشته و اغلب چاق دیده می‌شود. همچنین رسانه مستقل خبری «Novaya Gazeta Europe» روز دوشنبه گزارش کرد که رهبر چچن بیماری لاعلاجی دارد و کرملین آماده می‌شود تا کسی را جایگزین او کند.

در این گزارش با استناد به یکسری منابع در بیمارستان مرکزی مسکو آمده که وضعیت قدیروف خیلی بدتر از آن چیزی است که وجود دارد و سال گذشته میلادی به دلیل اوردوز ناشی از مصرف بیش از حد داروی آرام‌بخش حین درگیری با نکروز پانکراس به کمای پزشکی رفت.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند
  • رمضان قدیروف خود را سرحال در باشگاه نشان داد
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • جامعة المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی است
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • حقوق واقعی کارگران دیده شود
  • طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • فضای مجازی یکی از راه‌های مشارکت مردم در اقتصاد است
  • ۱۲ هزار خادم در قم در ماه مبارک رمضان به زائران و روزه‌داران خدمت کردند