Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، تیراندازی در یک مراسم جشن تولد در کلرادو در آمریکا منجر به کشته شدن 7 نفر شد. 

براساس گزارش آسوشیتدپرس، مهاجم با تیراندازی به سمت حاضران در جشن شش نفر را از پا درآورد و سپس با شلیک به خود، به زندگی خودش نیز پایان داد. 

براساس این گزارش، این حادثه دقایقی بعد از نیمه شب در شرق شهر «کلرادو اسپرینگز» رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

رسانه‌های محلی می‌گویند، زمانیکه پلیس به صحنه حادثه رسیده با شش جسد و یک مرد به شدت مجروح مواجه شده است. فرد مجروح نیز در راه بیمارستان فوت کرده است. 

این گزارش همچنین می‌گوید، مهاجم نامزد یکی از خانمهای حاضر در این جشن خانوادگی بوده که یک کودک نیز در آن حضور داشته است. ضارب وارد خانه شده و قبل از اینکه خودکشی کند شروع به تیراندازی کرده است. به کودک حاضر در این خانه آسیبی نرسیده است.

پلیس هویت فرد مهاجم را فاش نکرده است وهمچنین انگیزه مهاجم نیز هنوز مشخص نیست.

این بدترین حادثه تیراندازی در کلرادو از زمان حمله یک فرد مسلح به یک فروشگاه در روز 22 مارس گذشته است که در آن ده نفر کشته شده بود. 

کلرادو اسپرینگز بعد از دنور دومین شهر بزرگ ایالت کلرادو با 465 هزار نفر جمعیت است.  

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: تیراندازی حمله مسلحانه کلرادو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۳۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 سومین دوره ملی مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز به کار خود پایان داد

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور  در آیین اختتامیه این دوره که عصر پنجم اردیبهشت‌ماه در محل تالار شیخ طبرسی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد، عنوان کرد: وقتی دشمن در جنگ نرم تصمیم دارد هویت و معنویت ما را از ما سلب کند، باید آماده و مسلح به جنگ افزار معنوی شویم. زیرا جنگ نرم، جنگ دشواری است و تلفات آن قابل مقایسه با جنگ سخت نیست.

انسیه خزعلی تصریح کرد: این دوره های آموزشی با همکاری آستان قدس رضوی و آموزش و پرورش در راستای مهارت آموزی مشاوران و معلمان استان ها، با دلسوزی تمام برگزار شد و امیدواریم به نتایج مطلوب و با سرافرازی به سرانجام برسد.

وی ادامه داد: چند رویداد به همت معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری در حال اجراست که یکی از آنها خانواده و فرهنگ خانواده است که با  محورهای خانواده، رسانه مد و لباس و ... طراحی شده است و تلاش داریم الگوی ایرانی، اسلامی را به مردم ارائه دهیم.

خزعلی ادامه داد: طرح  پیشگیری از طلاق، از دیگر طرح های اجرایی این معاونت است که ویژه زوجین جوان طراحی شده است که ضمن حل مشکلات زوجین، آموزش های لازم برای تحکیم خانواده به آنان ارائه می‌شود.

به گفته وی والدین نقش اساسی و اصلی در حفظ امنیت کودکان در برابر آسیب‌ها و تهدیدات فضای مجازی برعهده دارند، براین اساس آنها باید سطح دانش و آگاهی خود را بالا ببرند و با آگاهی‌بخشی به کودکان و همراهی آنها در این محیط، از آسیب‌های این حوزه پیشگیری کنند.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور ادامه داد: یکی از مسائل مهم ما تعهد به خانواده است و از همین رو جنبش تعهد به خانواده را مطرح کردیم با امید به اینکه  سبک زندگی خانواده ایرانی اسلامی هر چه بیشتر در جامعه رواج یابد.

منبع: آستان نیوز

دیگر خبرها

  • کینه خونین کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد
  • آمریکا مهاجم فرودگاه کابل را به افغانستان منتقل کرده بود
  • افشاگری سی‌ان‌ان از فاجعه فرودگاه کابل هنگام خروج نظامی آمریکا
  •  سومین دوره ملی مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز به کار خود پایان داد
  • صحنه ای وهمناک در انگلیس؛ اسب های خونین در خیابان های لندن | عکس
  • فن‌پرسی در آستانه نخستین تجربه سرمربیگری
  • یورونیوز: پهپادهای مهاجم ایران به اسرائیل تسلیحاتی ویرانگر و مخوف هستند
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • قتل خونین پیرزن تنها به‌خاطر طلاهایش
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم