Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-18@07:21:14 GMT

ضرب و شتم مأموران منابع طبیعی اردبیل

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۴۰۶۳

ضرب و شتم مأموران منابع طبیعی اردبیل

سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل از ضرب و شتم مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی استان توسط دامداران یکی از روستاهای اردبیل خبر داد.

محمود قلی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: سه نفر از مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی استان در حین انجام وظیفه توسط افراد متخلف و متعرض به منابع طبیعی استان با چاقو و چماق مورد حمله قرار گرفته و یکی از مأموران از ناحیه سر و گردن صدمه دیده و هم‌اکنون نیز در بیمارستان بستری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بنا به به دستور دادستان استان چندین روز هست که مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی استان به منظور اجرای خروج دامداران روستا نشین پایین دست دامنه سبلان که بدون پروانه چرا و زودتر از موعد مقرر ییلاقات عشایر را مورد تعلیف احشام خود قرار می‌دهند جهت انجام مأموریت در منطقه حضور داشتند که افراد خاطی اقدام به ضرب و شتم و مجروح کردن مأمور منابع طبیعی کرده‌اند.

سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری استان با اشاره به پیگیری این رویداد و برخورد قضائی شدید با متخلفان، متذکر شد: افراد خاطی توسط مأموران شناسایی شده و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی استان معرفی خواهند شد.

قلی‌زاده با اشاره به رسالت سازمانی این اداره مبنی بر حفاظت و صیانت از منابع طبیعی و بر خورد قاطع با معترضان به عرصه‌های ملی و منابع طبیعی خواستار برخورد قاطع با اینگونه افراد شد.

لینک کوتاه: asriran.com/003HnU

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: منابع طبیعی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۴۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان قائم شهر

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: در راستای اجرای دوفقره تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از منابع طبیعی، سرجنگلبان، مامورین یگان حفاظت بخش بیشه سر، اقدام به رفع تصرف، دو قطعه از اراضی جنگلی ملی واقع در منطقه هفت تن قائم شهر نمودند که بر این اساس آثار تصرفی اعم از پرچین‌ها از میان برداشته و عرصه‌ها اعاده به وضع سابق شد.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان قائم شهر
  • کشف ۱۰۰۰کیلو لاشه کوسه ماهی در ساحل بوشهر
  • رفع تصرف ۱۰۰۰ مترمربع از اراضی ملی بابل
  • در راستای حفظ اراضی ملی ۳ دستگاه خودرو سنگین به پارکینگ منتقل شدند
  • دستگیری ‌۵ هزار زمین‌ خوار در کشور
  • جذب ۴ هزار نیرو برای حفاظت از منابع طبیعی کشور
  • دستگیری ۵۰۰۰ زمین‌خوار
  • دستگیری ۵هزار زمین‌خوار در کشور/ افزایش ۳۵۳ درصدی حریق
  • دستگیری بیش از ۵ هزار نفر از مجرمین و تعرض‌کنندگان به عرصه‌های ملی و جنگلی کشور
  • توقیف یک فروند شناور لنج صیادی متخلف در قشم