Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت الاسلام محسن طالب‌پور رئیس مجمع بسیجیان استان اصفهان و رضا صفری رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان، از دفتر خبرگزاری فارس بازدید کرده و با اعضای این خبرگزاری به گفت‌وگو نشستند.

 

در این نشست صمیمانه، دوطرف پیرامون جایگاه موثر مجمع بسیجیان در ارائه خدمات به مردم و لزوم هم‌افزایی ظرفیت‌های رسانه‌ای و شیوه‌های مناسب ارائه گزارش خدمات به مردم به تبادل نظر و بحث پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین در این گفت‌وگو بحث‌هایی درخصوص لزوم صف‌آرایی مناسب رسانه‌ای در برابر دشمن و لزوم برگزاری انتخابات پرشور و انتخاب اصلح و درست و نقش رسانه در این‌باره انجام شد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۶/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان اصفهان سازمان بسیج رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۴۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باغ فدک نماد وحدت مدیریت شهری در ارائه خدمات به مسافران نوروزی

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: در ایام نوروز باغ فدک نماد وحدت و همدلی تمام ارکان مدیریت شهری اصفهان در ارائه خدمات به مسافران نوروزی بود.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به استقبال مسافران نوروزی از کمپ باغ فدک اظهار کرد: این کمپ گردشگری در سال جاری نیز همچون سال‌های گذشته میزبان جمعیت زیادی از مسافران نوروزی از شهرهای مختلف کشور بود.

وی افزود: باغ فدک به لطف خداوند و با همت ستودنی مدیران و مسئولان شهری، حق میزبانی را بدون حاشیه و هرگونه حادثه‌ای در ایام نوروز ادا کرد.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان ضمن قدردانی از همت تمام مدیران شهر اصفهان تصریح کرد: در ایام نوروز تمام مدیران و مسئولان شهری از جمله، معاونت‌ها و سازمان‌های وابسته به شهرداری، فرمانداری اصفهان، فرماندهی انتظامی شهرستان، حوزه‌های مقاومت بسیج، مدیریت اورژانس شهرستان، مسئولان اداره بهداشت، مسئولان و بازرسان اتحادیه‌ها و اصناف مختلف، مدیریت جمعیت هلال احمر و سایر دستگاه‌های مرتبط در کنار عوامل شهرداری اصفهان به ارائه خدمت پرداختند که لازم است از زحمات تمام آن‌ها تقدیر کنیم.

سلطان‌آقایی با اشاره به افزایش میزان رضایت مسافران از ارائه خدمات باغ فدک در نوروز امسال گفت: با همت تمامی مسئولان و خادمان شهروندان در شهرداری، آنچه انتظار مسئولان و مسافران بود در باغ فدک مهیا شد.

وی ادامه داد: در آخرین نشست ستاد خدمات سفر منطقه ۹ با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در زمستان سال گذشته، مجموعه خدمات شهری منطقه ۷ از ابتدای اسفند تا پایان ستاد خدمات سفر در باغ فدک مستقر بودند و با تلاش شبانه‌روزی خود در کنار کلیه دستگاه‌های مرتبط خاطره خوبی از نوروز ۱۴۰۳ رقم زدند.

سلطان‌آقایی با اشاره به ورود بیش از ۲۲ هزار خودرو به باغ فدک در نوروز ۱۴۰۳ بیان کرد: با تلاش تمام همکاران هدف اصلی مسئولان مدیریت شهری یعنی، امنیت و آسایش مسافران نوروزی برقرار شد.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم با تجربه سال جاری، در سال آینده به سطح بالاتری از ارائه خدمات به مسافران نوروزی نزدیک شویم.

کد خبر 744459

دیگر خبرها

  • اصفهان در جذب مسافر نوروزی پنجم شد
  • اعلام رضایت مسئولان شهری، استانی و کشوری از خدمات ارائه شده در باغ فدک
  • باغ فدک نماد وحدت مدیریت شهری در ارائه خدمات به مسافران نوروزی
  • آمادگی جهاد دانشگاهی فارس برای ارائه خدمات تحقیقاتی و درمانی پزشکی بازساختی
  • جهاد دانشگاهی فارس آماده ارائه خدمات تحقیقاتی پزشکی است
  • آمادگی جهاددانشگاهی فارس برای ارائه خدمات تحقیقاتی و درمانی پزشکی بازساختی
  • مدیر خلاق برای باغ فدک تعیین شود/ اصفهان نیازمند هسته مدیریت نرم گردشگری است
  • اصفهان نیازمند هسته مدیریت نرم گردشگری است
  • ثبت بیش از ۲۰ میلیون بازدید از اماکن مذهبی، طبیعی و گردشگری فارس
  • سفر مدیرکل دفتر مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت به ایران