Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-16@19:33:13 GMT

انگیزه احمقانه یک مرد برای قتل زوج عاشق + عکس

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۴۱۷۷

انگیزه احمقانه یک مرد برای قتل زوج عاشق + عکس

مردی که به خاطر حسادت به رفتار عاشقانه یک زوج آن ها را با شلیک گلوله به قتل رسانده بود بازداشت شد.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، متهم 22 ساله دو قربانی را در پارکینگ منزلشان با شلیک گلوله به قتل رسانده و متواری شد که با تلاش ماموران پلیس شناسایی و دستگیر شد.

اطلاعات پلیس نشان می دهد که قاتل با انگیزه حسادت خود از مجرمان سابقه دار در اداره پلیس بوده که چندین بار به دلیل حمل مواد مخدر و تولید ماری جوانا بازداشت شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی پلیس بیان کرد که متهم پس از دستگیری انگیزه این جنایت را نوعی حسادت به رفتار عاشقانه این زوج بیان کرده است.

در حال حاضر رسیدگی به پرونده این قتل آغاز شده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا شلیک گلوله قتل مواد مخدر اخبار حوادث قتل عکس حسادت زوج عاشق یک مرد سهام عدالت قیمت خودرو کرونا بازیگر سینما و تلویزیون بازیگر زن ایرانی ایران تعرض جنسی تجاوز قتل قیمت عکس کرونا آزاده نامداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۴۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت یک مامور در تهران!

به گزارش خبرآنلاین ،سرهنگ علی قاسم‌پور گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت به شیوه‌ی غصب عنوان پلیس، دستگیری این سارقان در دستور کار تیم عملیاتی کلانتری ۱۲۸ تهران نو قرار گرفت.

ایسنا در خبری نوشت:وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی انتظامی مشخصات ظاهری متهمان و محل عبور و مرور آن‌ها را شناسایی کردند افزود: شیوه‌ی این سارقان به این صورت بود که با معرفی خود به عنوان پلیس از مال باختگان اقدام به اخاذی و سرقت می‌کردند؛ لذا تصویری از متهمان ترسیم و در اختیار تمامی تیم‌های گشت انتظامی کلانتری قرار گفت.

این مقام انتظامی به گشت زنی‌های هدفمند اشاره کرد و گفت: در نهایت با تلاش ماموران کلانتری روز گذشته این ۲ مامور قلابی در زمانی که قصد اخاذی از سه نفر از اتباع کشور همسایه را داشتند، شناسایی که بلافاصله نسبت به دستگیری آن‌ها اقدام شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: در بررسی اولیه از متهمان یک دستگاه بی سیم و دستبند و حکم ماموریت جعلی و مبلغ ۴۰ میلیون ریال وجه نقد که به تازگی اخاذی کرده بودند کشف و در تحقیقات اولیه به جرم خود و اخاذی از شهروندان با عنوان پلیس اعتراف کردند.

وی گفت: تا کنون ۴ تن از مال باختگان شناسایی و در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و متهمان در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

سرهنگ قاسم‌پور در پایان به شهروندان توصیه کرد: مراقب افراد سود جو باشند و حتما در موارد مشابه، کارت شناسایی و حکم ماموریت پلیس را مشاهده کنید و در صورت مواجهه با چنین مواردی سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895955

دیگر خبرها

  • بازداشت یک شرور مسلح در محله شوش تهران
  • پلیس: فوت یک دختر در ساختمان وزرا کذب است
  • پلیس: مرگ یک دختر در ساختمان وزرا بخاطر بی حجابی کذب است/ یک متهم از قرصِ نامعلوم استفاده کرد و فوت شد!
  • پلیس: فوت در ساختمان وزرا کذب است
  • بازداشت ۲ مامور قلابی در تهران!
  • بازداشت یک مامور در تهران!
  • خواستگاری با انگیزه سرقت و اخاذی
  • بازداشت عامل سرقت مسلحانه از یک سوپرمارکت در تهران
  • بازداشت عامل سرقت مسلحانه از یک سوپرمارکت در ولنجک
  • بازداشت ۷۰ نفر در مناطق آلوده و جرم‌خیز شاهرود