Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت الاسلام و المسلمین سیدعبدالواحد موسوی لاری، وزیر کشور دولت اصلاحات و نایب رئیس شورایعالی سیاستگذاری در بخشی از گفتگوی تفصیلی با خبرگزاری خبرآنلاین، در پاسخ به سوالی مبنی بر آنکه برخی اصلاح طلبان می‌گویند نامزد واحدی که از سوی نهاد اجماع‌ساز اصلاح طلبان انتخاب می‌شود بایددر ادامه مسیر پاسخگو باشد، چگونه آن کاندیدا را ‌می‌توان ملزم به پاسخگویی کرد، گفت: ما روشی را در انتخابات مجلس و شورا در پیش گرفتیم مبنی بر این که به کسانی که می‌گفتند ما اصلاح‌طلب هستیم و می‌خواهیم وارد لیست اصلاح‌طلبان شویم یک فرم به آنها می‌دادیم که فلان معیارها را می‌خواهد عمل کند یا خیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنده بر این باورم اصلاح‌طلبان در حال حاضر هم می‌توانند این کار را انجام دهند. مثلا به آقای عارف بگویند اگر می‌خواهد کاندیدای ما باشد ضوابط این است یا آقایان پزشکیان، جهانگیری و غیره هم همینطور.

>>>>> بیشتر بخوایند؛

>>>>> موسوی لاری: شورای نگهبان جدید ایجاد نکنیم /کاندیدای پنهان نداریم

اصلاح طلبان درباره چینش کابینه با کاندیداهایشان گفتگو کنند

موسوی لاری گفت: در حال حاضر اصلاح طلبان با هر کاندیدایی که گفت و گو می‌کنند باید به آن بگویند در چینش کابینه و در پیشبرد اهداف باید فلان اقدامات را انجام دهد. از این رو باید جدی‌تر برخورد کنند. ما در فراکسیون امید همین نقص را داشتیم بنده اعتراف می‌کنم ما به عنوان شورای عالی سیاستگذاری،  با وجود اینکه از نمایندگان عضو فراکسیون قول و تعهد گرفتیم و میثاق نامه امضا کردند، جلسات مشترک برگزار نکردیم و سیاست ها را با آنها مرور نکردیم که در مجلس فلان اقدامات را انجام دهند. نقصی که جبهه اصلاح طلبان ایران باید آن را برطرف کند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب ادامه داد: ما در واقع انتخاب نکردیم بلکه در زمینی که برای ما ساخته شده بود بازی کردیم. هم در مورد فراکسیون امید و هم در مورد انتخاب روحانی این گونه بود. کاندیداهای ما نیامدند ثبت نام کنند. ما با فرایندی به اسم حذف اصلاح طلبان روبرو بودیم. تعدادی از کاندیداهای ما نیامدند و ثبت نام نکردند و عده ای هم تایید نشدند. ما باز هم جا نزدیم و این نکته مثبت بود.

27215

کد خبر 1513101

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: عبدالواحد موسوی لاری اصلاح طلبان اکبر هاشمی رفسنجانی حسن روحانی اصلاح طلبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۴۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی کوشکی: به خاطر توهین ریحانه پارسا به مادرم ازدواج نکردیم

آفتاب‌‌نیوز :

مهدی کوشکی بازیگر سینما و تلویزیون و همسر سابق ریحانه پارسا بعداز مدت‌ها در صفحه شخصی اینستاگرام خود علت طلاقش از ریحانه پارسا را لو داد.

منبع: سایت رکنا

دیگر خبرها

  • رأی اعتراضی مردم این استان به اصولگرایان است یا اصلاح طلبان؟
  • وکیل مدافعان شیطان در تهران!
  • آذربایجان شرقی تنها استانی که در انتخابات اسفند ۱۴۰۲، اصلاح طلبان در آن پیروز شدند
  • پوستر/ بازم میگی فتوشاپه؟
  • چرا همه چیز از نظر رادیکال‌ها «سیاه» است؟
  • سلسله اقدامات راهگشا برای حل مسائل صندوق‌های بازنشستگی
  • بالندگی حزب اصلاحات انگلیس خطر بزرگی برای محافظه کاران
  • نیویورک تایمز: گزینه پاسخ نظامی اسرائیل به ایران کنار گذاشته شد
  • مهدی کوشکی: به خاطر توهین ریحانه پارسا به مادرم ازدواج نکردیم
  • حجاریان به عنوان سرباز نتانیاهو در ایران اعلام موضع می‌کند / مواضع اخیر حجاریان ترجمه شعار «نه غزه، نه لبنان» است