Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@08:15:43 GMT

موسوی: ساختار دفاعی استقلال مشکل دارد

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۴۲۶۵

موسوی: ساختار دفاعی استقلال مشکل دارد

«علی موسوی» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به بازی استقلال مقابل ذوب‌آهن به خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت:در دقایق ابتدایی مسابقه اشتباه مدافعان استقلال در یارگیری باعث شد تا وحید محمدزاده از روی سانتر مجتبی حقدوست دروازه رشید مظاهری را باز کند.

وی افزود: استقلال باید بیشتر روی خط دفاعی خود کار کند، این تیم در ساختار دفاعی‌اش ضعف‌هایی دارد که باعث می‌شود به راحتی دروازه‌شان باز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: در نیمه اول حملات استقلال پراکنده و عجولانه بود تا راهی به سوی دروازه پیدا نکرده و با آبی‌پوشان به گل نرسند.

موسوی تصریح کرد: استقلال در حالی که برای زدن گل مساوی تلاش‌های نافرجامی را انجام می‌داد روی غفلت مدافعان خود بار دیگر دروازه‌اش باز شد.

وی تاکید کرد: به طور حتم خستگی در ساق‌های بازیکنان استقلال به واسطه حضور فشرده در بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا وجود داشت اما این دلیل قانع کننده‌ای برای این شکست نیست.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال فرصت خوبی را برای کاهش امتیازاتش در صدر جدول از دست داد و به طور حتم باید برای بازی‌های آینده نگرش تاکتیکی تازه‌ای داشته باشد.

تیم فوتبال استقلال در هفته بیست‌و دوم لیگ برتر باشگاه‌های ایران در ورزشگاه آزادی با ارائه نمایش ضعیف شکست خورد تا فرصت خوبی را برای کاهش امتیازاتش در صدر جدول از دست بدهد. این تیم با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب ذوب آهن اصفهان شد.

برچسب‌ها لیگ قهرمانان آسیا استقلال علی موسوی لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا استقلال علی موسوی لیگ قهرمانان آسیا استقلال علی موسوی لیگ برتر فوتبال اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۴۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاج: مطمئنم که مشکل مالکیت سرخابی‌ها حل می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تاج در حاشیه انتخابات هیئت فوتبال استان گیلان، در خصوص مشکل کسب مجوز حرفه‌ای باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال و همچنین مالکیت مشترک این دو باشگاه گفت: من در این خصوص نگرانی جدی‌ ندارم؛ هم باشگاه پرسپولیس و هم باشگاه استقلال بسیاری از مشکلات‌شان را رفع کرده‌اند. وزیر ورزش و جوانان طی چهار جلسه‌ای که در ایام عید برگزار کردند، در این جلسانت هم من حضور داشتم، هم شخص وزیر و هم مدیرعاملان دو باشگاه و هم مسئولین مجوز حرفه‌ای. موضوع خیلی نگران کننده‌ای نیست اما در عین حال نباید مردم را امیدوار هم کرد.

او ادامه داد: موانع بدهی‌ها کاملا رفع شده است، بحث ساختاری هم حل شده است. هم گزارش حسابرسی قانونی و هم بازرسی قانونی هم رفع شده اما موضوع مالکیت مشترک، موضوعی است که هنوز حل نشده. مطمئن هستم که تکلیف مالکیت باشگاه پرسپولیس به زودی حل خواهد شد چراکه پنج بانک درحال خریداری سهام این باشگاه هستند. یکی از این بانک‌ها سهام بیش از چهل درصدی را خریداری خواهد کرد و بقیه هم مابقی سهام را خواهند داشت.

او در ادامه گفت: اگر مشکل پرسپولیس به زودی حل شود، با توجه به اینکه استقلال هم تحت مالکیت وزارت ورزش خواهد بود؛ دیگر از نظر ما و کنفدراسیون فوتبال آسیا مشکل مالکیت مشترک وجود نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • سرلشکر موسوی: وعده صادق نیرو‌های مسلح ایران به هرگونه تعدی، پاسخی کوبنده است
  • سرلشکر موسوی: به تعدی دشمنان «پاسخی طوفانی» می‌دهیم
  • سرلشکر موسوی: پاسخی طوفانی به تعدی دشمنان خواهیم داد
  • مالکیت استقلال و پرسپولیس تفکیک نمی‌شود
  • پیام امیر سرلشکر موسوی به مناسبت روز ارتش
  • مجوز خرید استقلال و پرسپولیس برای پنج بانک
  • سلیمی راه حمله به استقلال را بست
  • دروازه بان استقلال دوباره پدر شد (+عکس)
  • اونانا: تمام دروازه‌بان‌ها در یونایتد به مشکل می‌خورند
  • تاج: مطمئنم که مشکل مالکیت سرخابی‌ها حل می‌شود