Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،امروز در مناطقی از خراسان جنوبی، غرب یزد، غرب اصفهان، مرکزی، قم، سمنان، تهران، البرز، قزوین، شرق زنجان، شمال فارس، کرمان، شمال سیستان و بلوچستان، شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و سواحل دریای خزر بارش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز کاهش دمای هوا بین ۸ تا ۱۲ درجه در استان‌های ساحلی خزر و ۱۰ تا ۱۸ درجه در استان اردبیل پیش‌بینی می‌شود، همچنین در استان‌های یزد و کرمان گرد و خاک تداوم خواهد داشت.

آسمان تهران امروز کمی ابری است و در بعدازظهر رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

سه شنبه در سواحل دریای خزر، اردبیل، دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های زنجان، قزوین، البرز و تهران، دامنه‌های زاگرس واقع در استان‌های همدان، مرکزی، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و استان‌های اصفهان، شمال فارس، برخی مناطق کرمان و سیستان و بلوچستان بارش انتظار می‌رود.

چهارشنبه در شمال غرب، غرب، بخش‌هایی از مرکز، دامنه‌های البرز و زاگرس و همچنین سواحل دریای خزر بارش ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی وضعیت آب و هوا دریای خزر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۴۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم شرایط جوی ناپایدار و بارش باران در اردبیل

براساس نقشه‌های هواشناسی، امروز شرایط جوی در سطح استان همچنان ناپایدار بوده و در مناطقی از استان بارش باران پیش بینی می‌شود.

بارش باران غالباً در ساعات بعدازظهر و عصر و به‌صورت رگبار و رعدوبرق گاهی توام با تندباد موقتی انتظار می‌رود؛ لذا توجه به توصیه‌های هشدار سطح زرد هواشناسی استان تاکید می‌شود. همچنین طی ۲ روز آینده با نفوذ پرفشار سطح زمین در منطقه ضمن وزش باد خزری، دمای هوا به‌طور نسبی کاهش یافته و آسمان استان غالباً نیمه ابری تا ابری خواهد بود. مجدداً از روز چهارشنبه (۵ اردیبهشت) با پایداری شرایط جوی، آسمان استان غالباً صاف بوده و دمای هوا در طول روزها به‌طور محسوس افزایش می‌یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • وزش باد شمال شرقی در خلیج فارس و دریای عمان از امشب
  • کدام استان‌های کشور امروز بارانی است؟
  • کدام استان‌های کشور بارانی است؟
  • هشدار هواشناسی؛ تشدید بارندگی در این استان‌ها
  • ادامه بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب‌شرقی و جنوب کشور/ افزایش دمای هوا در نوار غربی
  • ادامه بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب شرقی و جنوب کشور / دمای هوا در نوار غربی افزایش می‌یابد
  • پیش‌بینی وضعیت دما و بارش کشور تا نیمه خرداد
  • تداوم شرایط جوی ناپایدار و بارش باران در اردبیل
  • آغاز موج‌های بارشی جدید/ وقوع بارش‌های شدید در تمام نقاط کشور
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۳ و ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / رگبار و رعد و برق