Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@03:55:01 GMT

شاخص‌ها رعایت شود به لیست شورای وحدت پایبند خواهیم بود

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۴۳۵۲

شاخص‌ها رعایت شود به لیست شورای وحدت پایبند خواهیم بود

ایسنا/خراسان رضوی دبیر جامعه جوانان متحد اسلامی در خراسان رضوی گفت:  اگر لیست جریان وحدت شاخص‌های مورد نیاز اصولگرایان را داشته باشد، قطعا ما نیز پای این لیست خواهیم ایستاد.

جمشید خاتمی در گفت‌وگو با ایسنا درباره فعالیت‌های این حزب برای انتخابات شورای شهر مشهد بیان کرد: در حال حاضر دایره رقابت میان اصولگرایان است و از حضور چهره‌های شاخص اصلاح‌طلبان در انتخابات شوراها فعلا خبری نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در پاسخ به این سوال که آیا این حزب برای انتخابات شورای شهر لیست می‌دهد، اظهار کرد: در دفعات قبل چون باید با رقیب مقابله می‌کردیم گاها لیست مستقل می‌دادیم و معتقد بودیم باید بهترین‌ها را معرفی کنیم. الان چون رقابت در دایره اصولگرایی است تا این لحظه ما بنایی بر اینکه لیست مستقلی از جریان وحدت بدهیم نداریم. چرا که منتظریم دوستان به بخشی از لیست وحدت برسند و در آن مرحله اظهار نظر کنیم. اگر لیست شورای وحدت لیست ضعیفی باشد که حتی در جریان اصولگرا نیز قابل رقابت نباشد در آن‌جا تصمیم خواهیم گرفت که لیست مجزا ارائه کنیم یا خیر.

دبیر جامعه جوانان متحد اسلامی در خراسان رضوی با بیان اینکه «جریان ما یک جریان سیاسی است و هم با دوستان جریان وحدت و هم با افرادی که به این جریان انتقاد داشتند صحبت کرده‌ایم»، تصریح کرد: در حال حاضر منتظر هستیم تا ببینیم  برآیند جریان وحدت چه خواهد شد. اگر لیست جریان وحدت شاخص‌های مورد نیاز اصولگرایان را داشته باشد، قطعا ما نیز پای این لیست خواهیم ایستاد ولی اگر فاقد شاخص‌های مورد نظر باشد آن زمان برای ارائه لیست مستقل تصمیم‌گیری می‌کنیم.

خاتمی در پاسخ به این سوال که قبلا اعلام کرده بود این حزب برای انتخابات شورای شهر مشهد لیست مستقل ارائه خواهد کرد، توضیح داد: در ایام عید طی تماس‌هایی که با تهران داشتیم قانع شدیم که فعلا لیست مستقل ندهیم و پای جریان وحدت بایستیم.

دبیر جامعه جوانان متحد اسلامی در خراسان رضوی ضمن بیان اینکه «ما به هیچ عنوان فردی را به عنوان مصداق به شورای وحدت اصولگرایان جهت حضور در لیست معرفی نکردیم»، بیان کرد: ولی به عنوان شاخص به افراد توصیه‌هایی کردیم و گفته‌ایم از لیست‌های سابق اصولگرایی درس عبرت بگیرند و لیستی را تهیه کنند که اتفاقات ناگوار شوراهای سابق و اشتباهاتی که اصولگرایان مرتکب شدند بار دیگر رقم نخورد.

خاتمی در خصوص این شاخص‌های پیشنهادی گفت: در رابطه با شاخص‌ها به دوستان هشدار دادیم که با توجه به اینکه رقابت بین اصولگرایان است، مراقب مصداق‌هایی که معرفی می‌کنند باشند تا مبادا افراد بعدها به معیارهایی که به جریان وحدت قول داده‌اند پایبند نباشند و کار فردی انجام بدهند.

دبیر جامعه متحد جوانان اسلامی در خراسان رضوی ضمن تاکید بر اینکه قطعا با کسانی که در لیست شورای وحدت حضور دارند و حتی با آنان که لیست شورا را آماده می‌کنند مذاکره و صحبت می‌کنیم، خاطر نشان کرد: اگر آنان این شاخصه ها را رعایت کرده باشند قطعا ما هیچ اقدامی در خصوص ارائه لیست نخواهیم کرد و همان لیست را تایید و از آن حمایت می‌کنیم در غیر این صورت اقدام به ارائه لیست مجزا خواهیم کرد.

خاتمی با ذکر این نکته که «ما فقط برای لیست مشهد کار نمی‌کنیم و احتمال دارد که در مشهد به لیست شورای ائتلاف پایبند باشیم»، اظهار کرد: ولی متاسفانه جریان وحدت همه‌ی تمرکز خود را متوجه شهر مشهد کرده و حتی از شهرهای نزدیک مشهد که بسیار موثرند غافل شده‌ است. جریان ما در حال حاضر بیشتر پتانسیل خود را در شهرستان‌های اطراف گذاشته و قطعا برای سایر شهرهای استان لیست مجزا خواهیم داد.

وی خاطرنشان کرد:ما باید به استان خراسان رضوی توجه داشته باشیم و نباید همه تمرکزمان را معطوف به مشهد کنیم، از این رو ما برای همه شهرستان‌های استان لیست خواهیم داد و حتی لیست‌مان برای برخی از شهرستان‌ها آماده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات شورای ششم اسلامی در خراسان رضوی جریان وحدت لیست شورای لیست مستقل دبیر جامعه شورای وحدت شاخص ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۴۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای کلانشهر مشهد در شرایط سالم قرار دارد

مهدی اله‌پور روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: میانگین شاخص کیفیت هوا در ۲۴ ساعت گذشته با عدد ۷۹ نشانگر هوای «سالم» است و شاخص های یک تا ۲ ساعت گذشته نیز با عدد ۷۲ از شرایط «سالم» هوای این کلانشهر خبر می‌دهد.

وی اضافه کرد: کیفیت هوای تمامی ۲۳ منطقه دارای ایستگاه سنجش در مشهد درشرایط سالم تنفسی است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: به شهروندان توصیه می‌شود در روزهای دارای هوای سالم و پاک، پیاده‌روی را با هدف حفظ سلامت خود ترک نکنند.

اله پور افزود: شایسته است شهروندان مشهدی با کاهش رفت و آمدهای غیر ضروری، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.

به گزارش ایرنا، قرار داشتن شاخص کلی کیفیت هوا تا ۵۰ ای.کیو.آی به معنای وضعیت «پاک» و بین ۵۱ تا ۱۰۰ ای.کیو.آی نشانگر وضعیت «سالم» است.

همچنین قرار گرفتن شاخص کلی کیفیت هوا بین اعداد ۱۰۱ تا ۱۵۰ ای.کیو.آی به معنای «آلودگی هوا برای افراد حساس و کودکان» و بین اعداد ۱۵۱ تا ۲۰۰ ای.کیو.آی به معنای «آلودگی هوا برای همه سنین» محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • بورل: اسرائیل به قطعنامه شورای امنیت درباره غزه پایبند نبوده است
  • ائتلاف قالیباف و پایداری‌ها ادامه دارد؛ لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • ائتلاف قالیباف و پایداری ها ادامه دارد /لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • هوای کلانشهر مشهد در شرایط سالم قرار دارد
  • تشکیل اولین فراکسیون مجلس دوازدهم کلید خورد
  • آماده باش به وحدت برای جانشینی دانیال
  • بنگاه داری بانکها از آفات بزرگ مسکن کشور است
  • نشست جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های دور دوم انتخابات برگزار شد
  • کیفیت هوای مشهد قابل قبول است
  • کیفیت هوای مشهد برای گروه‌های حساس ناسالم است