Web Analytics Made Easy - Statcounter

  خبرورزشی – دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان باز هم با کلی آشوب و جنجال در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد. حواشی این دیدار حساس پیش از آغاز بازی شروع شد. حدود ۳۰۰ هوادار پرسپولیس مقابل هتل اقامت این تیم حضور داشتند و در آن سو نیز تعدادی از هواداران سپاهانی در این محل حاضر شدند. این موضوع باعث ایجاد درگیری فیزیکی بین برخی از هواداران دو تیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعدادی از هواداران سپاهان که مانع حرکت اتوبوس این تیم شده بودند، در ادامه نیز مقابل در ورزشگاه نقش جهان حاضر شدند و با سر دادن شعارهای تندی علیه بازیکنان پرسپولیس مجدداً برای اتوبوس این تیم در مقطعی مشکل‌ساز شدند.

نکته جالب در این تجمع این بود که عده‌ای از هواداران منتسب به سپاهان از یک جرثقیل هم استفاده کرده و جلوی هتل پرسپولیس سر و صدا کردند.

شاید این عده می‌خواستند تمرکز تیم پرسپولیس را قبل از بازی بر هم بزند اما هر چه بود اتوبوس پرسپولیس به سختی راهی ورزشگاه نقش جهان شد و البته دخالت نیروی انتظامی هم باعث شد تا مشکلات حل شده و پرسپولیسی‌ها با تاخیر به ورزشگاه نقش جهان برسند.

معمولاً حواشی مربوط به بازی تیم‌های پرسپولیس و استقلال در اصفهان زیاد است و فصل گذشته هم با اینکه سپاهان مقابل پرسپولیس حاضر نشد، شاهد یکسری مسائل حاشیه‌ای قبل و بعد از این دیدار بودیم.

باشگاه پرسپولیس پیش از آغاز دیدار سپاهان – پرسپولیس با اعلام اینکه نسبت به اتفاقاتی که عصر امروز یک شنبه و در مقابل هتل آسمان و مسیر منتهی به ورزشگاه نقش‌جهان رقم خورد، اقدام حقوقی انجام می‌دهد.

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: تعدادی از هواداران فوتبال که با توجه به شعارها و پوششی که داشتند، مشخص بود چه اهدافی را دنبال می‌کنند، به توهین، تهدید، ایجاد اغتشاش و ناامنی و… برای پرسپولیس پرداختند که مستندات این اتفاقات به صورت کامل جمع‌آوری شده و در تهران به مراجع ذیصلاح به خصوص کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارایه خواهد شد. این افراد با نمادهایی از تیم سپاهان، امروز با تجمع برابر هتل محل استقرار پرسپولیس، برای دقایق طولانی مانع از حرکت تیم به سمت ورزشگاه شدند. این مساله بلافاصله به اطلاع مقامات فوتبال، سازمان لیگ و مسوولان برگزاری مسابقه رسید و با دستور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پیگیری‌های حقوقی نیز متعاقبا انجام می‌شود.

تصاویری از هواداران دو تیم و درگیری‌های آنها را در زیر ببینید:

آشوب‌ها و درگیری‌های پس از سوت پایان بازی

در پایان دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس بازیکنان ۲ تیم درگیری شدیدی با یکدیگر پیدا کردند. این درگیری در ادامه به ورودی رختکن کشیده شد و صحنه‌های ناخوشایندی در تونل ورزشگاه نقش‌جهان به وجود آمد. ظاهراً این درگیری از لحظه ورود فرشاد فرجی به زمین مسابقه آغاز شد و ادامه آن پس از سوت داور مسابقه به نشانه پایان بازی بود.

کامتلرین ویدیویی که از این درگیری‌ها منتشر شده است را در زیر ببینید:

تصاویر زیر نیز این درگیری‌ها را نشان می‌دهد.

باشگاه پرسپولیس پس از این دیدار بیانیه‌ای درباره شعارهای تمسخر آمیز علیه این تیم و حتی استقلال در ورزشگاه منتشر کرده است که متن آن در زیر آمده است:

آنطور که باشگاه پرسپولیس می‌گوید «تیم میزبان حق دارد در هر نیمه سه مرتبه از بلندگوهای ورزشگاه خانگی خود، شعار هواداری به مدت سه دقیقه پخش کند تا به بازیکنان انرژی بدهد» و همچنین نمی‌تواند از شعارهایی با محتوای «تبعیض نژادی و قومیتی یا توهین و تحقیر تیم مقابل و حتی به میان آوردن نام تیم حریف» استفاده کند؛ اتفاقی که به زعم پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان رخ داده است.

سرخ‌ها اعتقاد دارند در پایان نیمه اول «شعاری علیه  پرسپولیس و حتی استقلال» پخش شد و باشگاه پرسپولیس این موضوع را به ناظر بازی اطلاع داد. به نظر می‌رسد در نیمه دوم شعارها تندتر شده و با «واژه‌هایی در جهت تمسخر و تحقیر نام باشگاه بزرگ پرسپولیس» به کار رفته که واکنش تند قرمزها را به دنبال داشته است.

باشگاه پرسپولیس در بیانیه خود در این خصوص نوشت: «همراهان پرسپولیس اعتراض خود در مورد شعارهای در حال پخش را اعلام کردند اما در کمال تعجب، ناظر بازی اعتقاد داشت این واژه را به گوش خود نشنیده و اگر بشنود، واکنش نشان خواهد داد! البته در پایان بازی از سوی ناظر بازی اعلام شد فرد مورد اعتمادی به او گفته که این شعارها سر داده شد و قابل تشخیص بود.»

قرار است مسئول امور حقوقی این باشگاه شکایتی را از این اقدام سپاهان، تقدیم کمیته انضباطی کند.

فیلمی نیز توسط باشگاه سپاهان از لحظه شروع درگیری ها در نقش جهان تدوین شده و در اختیار رسانه های قرار گرفته است؛ ویدیوی تصویربردار اصفهانی از لحظات پرتنش بازی سپاهان – پرسپولیس.

اصفهانی‌ها به استناد این فیلم، پرسپولیسی‌ها را آغازکننده درگیری‌ها می‌دانند، در حالی که قرمزها نیز یکی از بازیکنان تیم سپاهان را عامل تنش آخر بازی معرفی کرده‌اند.

این ویدئو را در زیر ببینید:

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس سپاهان پرسپولیس خبر ویژه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۴۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای سپاهان؛ رامین رضاییان مقابل پرسپولیس محروم نیست

شایعات محرومیت رامین رضاییان در دیدار حساس با پرسپولیس صحت ندارد.

طرفداری | باشگاه سپاهان تاکید کرده رامین رضاییان از نظر قانونی مشکلی برای بازی مقابل پرسپولیس در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال ایران ندارد.

پیش از این برخی رسانه‌ها مدعی شده بودند که رضاییان به دلیل چهار کارته شدن، جدال با پرسپولیس را از دست خواهد داد.

این مدافع راست باتجربه سابقه بازی در پرسپولیس را نیز در کارنامه خود دارد و می‌تواند انگیزه مضاعفی برای درخشش در این دیدار داشته باشد.

توییت مسعود سعیدی مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان درخصوص شایعه محرومیت رامین رضاییان

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • فرشاد احمدزاده به پرسپولیس رسید
  • آشوب و آتش در فوتبال اروپا؛ آتش نشان ها ناجی تماشاگران (+عکس)
  • اطمینان پلیس از عدم بروز آشوب در دربی میلان
  • شوک به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • یک ستاره دیگر سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • احمدزاده به بازی با پرسپولیس می‌رسد/ وضعیت نامشخص اسدی
  • ادعای سپاهان؛ رامین رضاییان مقابل پرسپولیس محروم نیست