Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@22:27:48 GMT

مراکز تعویض پلاک خودرو باز شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۴۶۶۳

مراکز تعویض پلاک خودرو باز شد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، علی محمدی رییس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت فعالیت مراکز تعویض پلاک اظهار داشت: بنابر ابلاغ ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر فعالیت مشاغل گروه دوم در شهرهای قرمز، کلیه مراکز تعویض پلاک و شماره‌گذاری در تمام استان‌های کشور بازگشایی شده و مشغول به ارائه خدمات هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا با بیان این مطلب که باید شهروندان از طریق سایت راهور ۱۲۰ و نوبت دهی اینترنتی بازه زمانی و مرکز مد نظر خود را انتخاب کنند، تصریح کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و خودداری از آوردن همراه اضافی از جمله مواردی است که باید‌ شهروندان مدنظر داشته باشند.

​وی گفت: ساعت کاری مراکز تعویض پلاک در تمام کشور از ساعت ۷ صبح تا ۱۵ بوده و بعد از اتمام ماه رمضان از روز شنبه به بعد از ۷ تا ۱۶ خواهد بود.

سرهنگ محمدی در پاسخ به دیگر پرسش در خصوص اعتبار وکالتنامه های منقضی اعلام کرد: به تعداد روزهای تعطیل در هر استان به اعتبار وکالتنامه ها افزوده می شود؛ بنابراین هموطنان نگرانی نداشته و بعد از دریافت نوبت اینترنتی در بازه زمانی مدنظر خود برای دریافت خدمات برای تعویض پلاک به مراکز شماره گذاری پلیس راهور مراجعه کنند.

پربیننده ترین آموزش و پرورش و جنجال بر سر امتحانات حضوری ثبت نام واکسن کرونا +لینک آیت الله سیستانی مبلغ فطریه را اعلام کرد چه خبر از بودجه رتبه بندی معلمان ؟ سامانه ملی ثبت واکسن کرونا راه اندازی شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تعویض پلاک شماره گذاری مراکز تعویض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۴۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر بیمارستان امداد و سوانح شهید بهشتی سبزوار گفت: بخش های درمانی این بیمارستان در سالیان اخیر بهسازی شده بود اما تعویض نشدن در پنجره های آهنی و قدیمی بخش های جراحی عمومی و جراحی ارتوپدی، منجر به ناخرسندی مصدومان و همکارانی بود که در این مرکز به خدمت مشغول بودند.

  سیدمحمد میری امروز در جمع خبرنگاران افزود: به دنبال بازدید خیر نیک اندیش حوزه سلامت حاج حسن سعادت منش از این بیمارستان، وی همه هزینه اصلاح و تعویض در و پنجره های فرسوده بیمارستان را پذیرفت و با اختصاص یک میلیارد ریال به این امر خداپسندانه، تمام در و پنجره های این مرکز تعویض و یا به صورت استاندارد اصلاح شد.   بیمارستان امداد و سوانح شهید بهشتی سبزوار با قدمتی بیش از نیم قرن با ۱۲۰ تخت بستری، علاوه بر ارائه خدمات بخش سوانح و تصادفات، خدمات درمانی مختلفی را به بیماران ارائه می دهد.   دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با بیش از هزار و ۱۰۰ تخت بیمارستانی در قالب ۶ بیمارستان، ۴۵ مرکز خدمات جامع سلامت فعال، ۳۱ پایگاه شهری و یک پایگاه روستایی و ۱۹۵ خانه بهداشت به بیش از نیم میلیون نفر جمعیت شهرستان‌ های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد خدمات بهداشتی و درمانی می‌ دهد.   سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودرو‌های رسوبی
  • داستان عجیب تعویض پیراهن موسیالا با مسی
  • موسیالا فاش کرد: داستان عجیب تعویض پیراهن با مسی
  • وانتی ها و چرخی های تهران بخوانند ؛ شهربانان در کمین کسانی که سد معبر می کنند
  • برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودرو‌ها
  • قیمت تاکسی برقی؛ بین یک میلیارد تا یک میلیارد و سیصد میلیون تومان
  • کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار
  • حتا تعمیر خودرو در کنار خیابان ممنوع است + جزئیات
  • لحظه عبور قطار آتش‌گرفته از مرکز لندن در کانادا مقابل چشمان پلیس (فیلم)
  • محور هراز بسته شد