Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@00:08:25 GMT

نزاع در کمیته امداد شهرستان باشت منجر به قتل یک نفر شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۴۶۶۶

نزاع در کمیته امداد شهرستان باشت منجر به قتل یک نفر شد

به گزارش خبرنگار مهر، روز گذشته نزاع خانوادگی در کمیته امداد شهرستان باشت منجر به قتل یک نفر شد.

در همین راستا، فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از نزاع خانوادگی منجر به قتل در شهرستان باشت خبر داد و گفت: قاتل کمتر از ۵ ساعت پس از وقوع قتل دستگیر شد.

سردار کیقباد مصطفایی افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع خانوادگی منجر به قتل در اداره کمیته امداد شهرستان باشت، بلافاصله مأموران انتظامی آن فرماندهی برای بررسی موضوع به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در بررسی مأموران مشخص شد که فردی برادر خود را با سلاح سرد (ضربات چاقو) به قتل رسانده و از محل متواری شده است.

مصطفایی گفت: مأموران قاتل را در کمتر از ۵ ساعت پس از وقوع قتل در منطقه کوهستانی و صعب العبور پیچاب از توابع شهرستان باشت در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه متهم در بازجویی‌های اولیه به بزه انتسابی خود اعتراف و علت و انگیزه خود از قتل را اختلافات خانوادگی دانست، خاطرنشان کرد: با حضور مقتدرانه پلیس و دستگاه توانمند قضائی امنیت در منطقه برقرار است.

وی افزود: پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را به مخاطره بیاندازند برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

کد خبر 5208357

منبع: مهر

کلیدواژه: نزاع و دعوا نیروی انتظامی قتل ویروس کرونا روز قدس روز جهانی قدس بوشهر کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا عکس استانها گرگان شب قدر فلسطین واکسن کرونا اردبیل ماه مبارك رمضان شهرستان باشت منجر به قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۴۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در اتوبوس مسافربری در نائین

سرگرد حسن ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان نائین در راستای کنترل و بررسی وسایل نقلیه مشکوک در محورهای مواصلاتی باهدف برخورد با قاچاقچیان موادمخدر به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته که در نتیجه مقدار ۱۰۰ کیلو تریاک که به صورت ماهرانه‌ای در قسمت‌های مختلف خودرو جاساز شده بود را کشف کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان نائین با اشاره به اینکه در این خصوص ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند بر آثار جبران ناپذیر قاچاق مواد مخدر و مسئله اعتیاد بر خانواده‌ها و به ویژه جوانان تأکید و برخورد با مجرمان این حوزه را از اولویت‌های اصلی پلیس عنوان کرد و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6080032

دیگر خبرها

  • کشف کالا‌های خارجی قاچاق در مهر
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیارد ریالی قاچاق در خرم آباد
  • کشف بیش از ۱۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در سرایان
  • جاساز ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در اتوبوس لو رفت
  • کشف ۱۹۸ کیلو تریاک در میناب
  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در اتوبوس مسافربری در نائین
  • کشف کالای میلیاردی قاچاق در بروجن
  • قتل خانوادگی در شیروان/ دستگیری قاتل ظرف یک ساعت
  • دستگیری عامل تیراندازی و مصدومیت یک شهروند در بوکان