Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@00:23:52 GMT

پیرمرد لیگ برتر و ۱۰۵ گل با پیراهن تیم‌های ایرانی(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۴۷۰۸

لوسیانو پریرا شب گذشته موفق شد تا یازدهمین گل خود از روی نقطه پنالتی را برای تیم فولاد به ثمر برساند.

به گزارش ورزش سه، لوسیانو پریرا با گلی که به ثمر رساند تعداد گل‌های خود در لیگ برتر را به عدد ۸۵ رساند، او که از روی نقطه پنالتی دروازه علیرضا حقیقی را باز کرد تا یازده بار از روی نقطه پنالتی برای فولاد گلزنی کرده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مهاجم برزیلی که در تک بازی جام حذفی این فصل سه گل و در دیدار های آسیایی فولاد ۴ گل به ثمر رسانده، نشان داده که اصلا تمام شدنی نیست و حالا حالا ها قصد خداحافظی از فوتبال را ندارد و طبق صحبت‌های خودش شاید ۲-۳ سال دیگ همچنان فوتبال بازی کند.


او در مجموع ۸۵ گل در لیگ برتر، ۸ گل در جام حذفی، ۱۰ گل در مرحله گروهی لیگ قهرمانان و دو گل در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به ثمر رسانده تا به رکورد ۱۰۵ گل با پیراهن تیم‌های ایرانی در طول ۹ سال حضورش دست یابد. او دو فیلم قبل و با ۱۶ گل به همراه کی‌روش استنلی عنوان آقای گلی را کسب کرد و دو بار به همراه تیم‌های فولاد و سپاهان قهرمان لیگ برتر شده است.

 

لوسیانو پریرا فولاد خوزستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لوسیانو پریرا فولاد خوزستان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۴۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود کنعانی زادگان به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس

کنعانی‌زادگان به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس پیوست.

طرفداری | مدافع ملی‌پوش پرسپولیس در جریان پیروزی این تیم مقابل ملوان بندرانزلی، به رکورد ۱۰۰ بازی با پیراهن سرخ‌پوشان دست یافت.

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر خلیج فارس، موفق شد با تک گل عیسی آل‌کثیر از سد ملوان بندرانزلی عبور کند و با 49 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی باقی بماند.

اما نکته قابل توجه این بازی، ثبت رکوردی جدید توسط محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع ملی‌پوش پرسپولیس بود. وی در این دیدار برای صدمین بار با پیراهن سرخ‌پوشان به میدان رفت و به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس پیوست.

کنعانی‌زادگان که از سال 98 به پرسپولیس پیوسته است، تاکنون 72 بار در لیگ برتر، 21 بار در لیگ قهرمانان آسیا، 6 بار در جام حذفی و 1 بار در سوپرجام فوتبال ایران با پیراهن این تیم به میدان رفته است.

حاصل حضور این مدافع 30 ساله در پرسپولیس، 2 قهرمانی لیگ برتر، 2 قهرمانی سوپرجام و 1 نایب قهرمانی آسیا بوده است.

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها