Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبر صادقی در گفت‌وگو با میزان، در مورد پیروزی تیم نساجی مقابل تیم مس رفسنجان اظهار داشت: با حضور ساکت الهامی و درایت کادر فنی تیم نساجی بازی حساسی را برنده شدیم، ولی پس از آن در دو بازی سخت مقابل پرسپولیس و سپاهان که تیم‌های بسیار قدرتمندی هستند و برای قهرمانی می‌جنگند شکست خوردیم. این دو تیم هزینه زیادی کردند و بازی با آنها با توجه به بازیکنان باکیفیت و ملی‌پوشی که دارند چالش سنگینی برای تیم ما بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال در مقابل هر دو تیم بازی قابل قبولی ارائه دادیم، ولی نتوانستیم امتیاز بگیریم.

وی با اشاره به سه امتیاز بازی مقابل تیم مس تصریح کرد: هنوز زمان زیادی باقی مانده تا به نساجی ایده آل مان برسیم، ولی این برد روحیه خوبی به تیم داد. خوشحالم که در بازی با مس با وجود همه بازیکنان خوبی که دارد به گل رسیدیم و امتیاز گرفتیم. می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم و چند موقعیت در ضدحمله داشتیم، اما موفق نشدیم. خدا را شکر که بالاخره ۳ امتیاز این بازی حساس خارج از خانه را به دست آوردیم تیم ما به برد نیاز داشت. با کمک خدا به آینده امیدوار‌تر شدیم. با توجه به برد ارزشمندی که در خانه حریف به دست آوردیم روحیه تیم بالا رفته و جایگاه مان در جدول نیز بهتر شد.

بازیکن تیم نساجی در مورد بازی بعد مقابل تیم فولاد گفت: امتیاز بازی با تیم مس ما را به آینده خیلی امیدوار کرد و تمام تلاشمان را می‌کنیم در بازی بعدی مقابل فولاد امتیاز لازم را بگیریم. اگر بتوانیم فولاد را در خانه خودمان شکست دهیم در آن زمان است که می‌توانیم بگوییم نساجی تیمی شد که باید باشد. آن وقت است که می‌توانیم به موقعیت خود در جدول رده بندی سروسامان دهیم. پس از آن نیز لیگ تعطیل می‌شود و فرصت مناسبی است بیش از گذشته خود را آماده ادامه مسابقات کنیم.

صادقی با اشاره به جایگاه متزلزل تیم نساجی در جدول رده بندی خاطر نشان کرد: نساجی بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد. مجموعه مدیریتی خوبی در کنار ما هستند که در رأس آنها حدادیان است. همه این‌ها برای موفقیت تیم نساجی تلاش می‌کنند. از طرفی هوادارانی دارد که برای موفقیت این تیم دست از حمایت برنمی‌دارند. مطمئن باشید جایگاه تیم نساجی در پایین جدول نیست. با همت همه اعضای تیم و بازیکنان هم قسم شدیم در پایان فصل جایگاه بهتری برای نساجی کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به جایگاه نامناسب تیم نساجی آیا از پیوستن به این تیم پشیمان نیست گفت: از پیوستن به نساجی پشیمان نیستم من همیشه این تیم را دوست داشتم سال‌های قبل که در شهر‌های دیگر بازی می‌کردم، همیشه هواداران این تیم را دوست داشتم چرا که می‌دیدم چگونه از جان و دل برای این تیم انرژی می‌گذارند و به نساجی عشق می‌ورزند. از زمانی که نکونام و دیگر مربیان در این تیم فعالیت می‌کرد و مقابلشان بازی می‌کردم همیشه به نساجی علاقه‌مند بودم. از این رو وقتی به من پیشنهاد دادند با فراغ بال پذیرفتم و هرگز از انتخابم پشیمان نشدم. بیشتر بخوانید: الهامی: جایگاه نساجی اینجا نیست و شرمنده‌ایم

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم نساجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۴۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم

    به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با اشاره به شکست در سه بازی های گذشته این تیم در لیگ برتر فوتبال کشور گفت: باید به طور حتم بازی مقابل استقلال خوزستان را ببریم.

مارینوس اوزونیدیس شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی مقابل استقلال خوزستان هفته در ۲۴ لیگ برتر افزود: چهار پنج بازیکن تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در بازی فردا مقابل استقلال خوزستان غایب هستند اما ما ۱۱ بازیکن داریم و باید نتیجه لازم را بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: معتقدم که تیم ما و گل‌گهر سیرجان باوجود نمایش و فوتبال زیبایی که در این فصل ارائه دادیم، جایگاه لازم را در لیگ برتر کشور به دست نیاوردیم و بخشی از این موضوع به بدشانسی برمی‌گردد که گریبانگیر هر ۲ تیم شده است. 

سیروس پورموسی در نشست خبری پیش از بازی مقابل گل‌گهر سیرجان افزود: همچنین دیگر موارد باعث شد ۲ تیم نتوانند به جایگاه لازم برسند.

وی تصریح کرد: گل گهر با وجود امکانات، ظرفیت و شرایط خوب ۲ فصل گذشته می توانست جزو مدعیان قهرمانی باشد و استقلال خوزستان نیز می توانست جایگاه تک رقمی و بقای راحت تری در لیگ برتر داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان عنوان کرد: بازی  از دو جهت برای ما مهم است ابتدا باید جایگاه خود را در جدول رده بندی بهتر کنیم و همانطور که بازی زیبایی را در دور رفت مقابل گل‌گهر سیرجان داشتیم، امیدوارم این اتفاق تکرار شود و فردا فوتبالی بازی کنیم که تمامی نگاه ها به سیرجان باشد.

تیم فوتبال گل گهر  امروز ساعت ۱۷:۴۵  در هفته ۲۴ رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان به مصاف استقلال خوزستان می رود.

دیگر خبرها

  • نویدکیا: فولاد با ویسی با انضباط بازی می‌کند
  • درخشان: واژه نمی خواهند قهرمان شویم، بچگانه است
  • نساجی چشم انتظار پیروزی پرسپولیس
  • سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم
  • بازی مرگ و زندگی پرشور‌ها در قائم شهر
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| نبرد استقلال با غول کش برای حفظ صدر
  • پیولی: کلید کامبک مقابل رم خط دفاع قوی است
  • استقلال و پرسپولیس، 70 امتیازی شدن را هدف گرفته‌اند
  • صادقی: فردا کیفیتمان را به سپاهان نشان خواهیم داد
  • پیروزی و تساوی نمایندگان فوتبال فارس مقابل رقبا