Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@19:25:20 GMT

دستبند پلیس بر دستان قاتل، پس از ۱۳ سال

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۴۸۸۵

دستبند پلیس بر دستان قاتل، پس از ۱۳ سال

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سرهنگ سید داوود حسینی فرمانده انتظامی آزادشهر گفت: در پی وقوع یک فقره نزاع و درگیری در نگین شهر، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۲ به محل اعزام شدند.

او افزود: با حضور به موقع پلیس در محل، عامل اصلی نزاع و درگیری دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز نیز از وی کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی آزادشهر گفت: ماموران در تحقیقات تخصصی از متهم دریافتند که وی دارای پرونده مفتوحه قتل در شهرستان دامغان است.

سرهنگ حسینی گفت: متهم در ادامه تحقیقات پلیس اعتراف کرد که ۱۳ سال قبل یکی از بستگانش را طی یک نزاع و درگیری در شهرستان دامغان به قتل رسانده و متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و سپس برای ادامه تحقیقات تحویل ماموران انتظامی دامغان شد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری قاتل پرونده قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۴۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبند پلیس سرپل ذهاب بر دستان ۴۳ مجرم

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ نوذر نظری با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از مجموع ۴۳ مجرم دستگیر شده ۱۱ نفر آنها را افراد سارق تشکیل می‌دادند، ضمن اینکه با تلاش پلیس سرپل ذهاب، ۱۷ فقره انواع سرقت نیز کشف شد.

وی ادامه داد: اعمال قانون ۱۴ هزار و ۳۴۹ دستگاه وسایل نقلیه و توقیف ۸۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف از دیگر اقدامات انجام شده بوده است.

فرمانده انتظامی سرپل ذهاب پلمب ۱۵ واحد صنفی متخلف، تذکر کتبی به ۱۵۳ واحد، جمع آوری ۱۰ معتاد و کشف بیش از ۱۷ هزار لیتر سوخت قاچاق را از دیگر اقدامات صورت گرفته پلس سرپل ذهاب در طول ماه گذشته برشمرد.

کد خبر 6084647

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • پلیس مانع فروش سکه‌های دوره اشکانی شد
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت
  • دستگیری ۸ نفر از عوامل نزاع و درگیری در بومهن
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس
  • دستبند پلیس سرپل ذهاب بر دستان ۴۳ مجرم
  • قاتل فراری در قشم دستگیر شد
  • دستبند پلیس بر دستان قاتل فراری