Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@12:11:14 GMT

دوری از خانواده بزرگترین مشکل کمانداران است

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۴۹۱۳

دوری از خانواده بزرگترین مشکل کمانداران است

عضو تیم ملی ریکرو مردان اظهار کرد: برای شرکت در جام جهانی سوئیس که هفته آینده به این تورنمنت اعزام می‌شویم در شرایط آمادگی خوبی قرار دارم و تنها مشکل من دوری از خانواده است.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، صادق اشرفی اظهار کرد: از این که توانستم در کمک مومنانه که با همکاری فدراسیون تیروکمان، سازمان بسیج ورزشکاران و وزارت ورزش و جوانان برگزار شده است مشارکت داشته باشم احساس خوبی دارم و این مساله در روحیه کمانداران تاثیر بسیار خوبی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امیدوارم این کارها تلنگری برای کسانی باشد که این کمک ها را فراموش کرده اند و در چنین امر خیرخواهانه ای مشارکت فعالی ندارند.

 

اشرفی درباره ی وضعیت تمرینات خود خاطر نشان کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا اردوها به شکل قرنطینه برگزار شده و حتی شرایط به گونه ای است که استراحتمان نیز در شرایط قرنطینه انجام می شود. یکی از مشکلاتی که من در این شرایط دارم دوری از خانواده است که تصور می کنم این مشکل کلی کمانداران است که در شرایط کنونی امکان دیدار با خانواده خود را ندارند.

عضو تیم ملی ریکرو مردان درباره حضورش در جام جهانی سوئیس اضافه کرد: جام جهانی سوئیس اواخر اردیبهشت ماه برگزار می شود و فرصت خوبی برای آماده‌سازی بیشتر و محک کمانداران از نظر قدرت بدنی و فنی برای شرکت در مسابقات قهرمان جهان فرانسه است. به هر صورت این تورنمنت وضعیت کمانداران را برای شرکت در آخرین مرحله مسابقات کسب سهمیه المپیک که در فرانسه برگزار می شود مشخص خواهد کرد و من امیدوارم در این تورنمنت به نتایج راضی کننده ای دست یابم.

 

وی در پاسخ به این پرسش که چقدر امیدوار به کسب سهمیه در قهرمانی جهان فرانسه هستید، گفت: تمام تلاش براین است تا بتوانیم در فرانسه به سهمیه تیمی دست پیدا کنیم البته کسب سهمیه در چنین شرایطی واقعا سخت است و چون آخرین مرحله مسابقات کسب سهمیه است ورزشکاران خوبی در آن حضور دارند که این شرایط را تا حدودی برای ما سخت می کند، اما با این حال ما نیز با کمک خدا برای کسب سهمیه تیمی و انفرادی در بخش زنان به سختی رقابت خواهیم کرد.

عضو تیم ملی ریکرو مردان در پایان اظهار کرد: در حال حاضر از نظر آمادگی بدنی و فنی به شرایط قبل از تعطیلی کرونا رسیده ام و رکوردهایم رو به بهبودی است.

تیر اندازی (کمان)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیر اندازی کمان کسب سهمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۴۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورعلی‌گنجی دوباره پیراهن شماره هشت پوشید

به گزارش "ورزش سه"، مرتضی پورعلی گنجی که در دوره حضورش در پرسپولیس استحکام قابل توجهی به آن بخشیده بود، با بدشانسی بزرگی در اردوی تیم ملی مواجه شد و رباط صلیبی‌اش بار دیگر دچار آسیب دید، با پشت سر گذاشتن روزهای تلخ دوری از فوتبال، اکنون رفته رفته شرایط بازگشت را برای خود فراهم می‌سازد.

پورعلی‌گنجی که البته گلایه‌هایی نیز بابت برخی کم توجهی‌ها در این روزهای دوری از فوتبال و درمان دارد، اکنون با حضور در اردوگاه سرخپوشان، مراحل پایانی درمان و بازگشت را دنبال می‌کند. او از چندی پیش با حضور در استادیوم شهید کاظمی (محل تمرین پرسپولیس) کارهای بدنسازی و درمانی را زیر نظر کادر و همچنین پزشک تیم دنبال کرده است.

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس البته نامش از لیست پرسپولیس برای فصل جاری خارج شده است اما اینطور که گفته می‌شود از کمتر از یک ماه دیگر قادر خواهد بود تمرینات پرفشار خود را استارت زده و بار دیگر در شرایط بازی قرار گیرد.

باشگاه پرسپولیس نیز شنیده می‌شود برنامه تمدید قرارداد با این بازیکنان را دنبال خواهد کرد و باید دید با توجه به تغییرات شکل گرفته از حیث مالکیت، شرایط به چه شکل دنبال خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ناگفته‌های خیرخواه از سفر دشوار برای کسب سهمیه‌ المپیک
  • کوثری: بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • پورعلی‌گنجی دوباره پیراهن شماره هشت پوشید
  • ده‌روسی: آزمون با دیگر مهاجمان ما متفاوت است
  • بزرگترین تولید کنندگان انرژی هسته‌ای در جهان (+ اینفوگرافی)
  • فرنگی کاران خوزستان سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • فرنگی کاران خوزستان سهمیه المپیک پاریس فرانسه را کسب کردند
  • کسب سهمیه المپیک پاریس فرانسه توسط فرنگی کار خوزستان
  • شهدا بزرگترین قدرت نرم در برابر دشمنان هستند
  • مدت دوری کاپیتان پرسپولیس مشخص شد