Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرحسین ولی‌زاده روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا تشریح کرد: یک هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان میان نیازمندان اوشان، فشم، میگون، روته، برگ جهان، لواسان و لواسان بزرگ توزیع شد.

وی افزود: ۵۰۰ بسته به ارزش هر بسته ۴۵۰ هزار تومان نیز (به دلیل قید مکانی موقوفه) میان قشر کم‌تر برخوردار روته تقسیم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مقام مسئول گفت: همچنین در سالروز میلاد امام حسن مجتبی (ع)، با پرداخت ۲۰ میلیون تومان ۲۰ نانوایی، نان صلواتی پختند و توزیع کردند.

به گفته ولی‌زاده، ۵۰۰ بسته معیشتی نیز توسط اداره کل اوقاف به منطقه تخصیص یافته که تا پایان ماه مبارک رمضان اهدا می‌شود.

رئیس اداره اوقاف لواسانات و رودبار قصران با اشاره به برنامه‌های فرهنگی این ماه اظهار داشت: مبلغان ما به ۶ امامزاده خواجه سلطان احمد لواسان بزرگ، امامزاده شاهزاده حسین عمامه پائین، امامزاده عبدالله جائیج، امامزاده میرسلیم میگون، امامزاده فضلعلی ناران، امامزاده اسماعئل برگ جهان اعزام و با تعداد محدود اهالی نماز و برنامه‌های فرهنگی اجرا می‌شد.

این مقام مسئول یادآور شد: همچنین در شب‌های پرفیض قدر، مراسم احیاء و عزاداری در تمامی امامزادگان واجب التعظیم منطقه برگزار و اطعام داده شد.

بخش‌های لواسانات و رودبار قصران با جمعیتی بالغ بر ۵۷ هزار نفر از توابع شهرستان شمیرانات در شمال شرقی پایتخت قرار دارند.

برچسب‌ها لواسانات رودبار قصران بسته حمایتی ماه رمضان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لواسانات رودبار قصران بسته حمایتی لواسانات رودبار قصران بسته حمایتی ماه رمضان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۴۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری نگهبان سارق در ویلای لواسان/ توزیع آیفون قاچاق با اتوبوس

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق ویلایی در لواسانات و کشف تلفن های همراه قاچاق در پایانه جنوب خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ اردشیر نادری با بیان جزئیاتی از دو پرونده این پلیس، از دستگیری سارق اموال یک ویلا در لواسانات و یک قاچاقچی تلفن همراه در ترمینال جنوب خبر داد. 

نادری درباره جزئیات پرونده دستگیری سارق ویلا گفت: مدتی پیش یک فقره سرقت از منزل در روستای «کُند» شهرستان لواسانات به پلیس اعلام شد. با پرس‌وجو  از مالک مشخص شد صاحب این خانه، به تازگی یک نگهبان را استخدام کرده است. با بررسی دوربین های مداربسته این خانه مشخص شد این نگهبان که کلیدهای ویلا را نیز در اختیار داشت؛ هر چند وقت یک بار بدون اطلاع مالک، به این ویلا مراجعه ‌کرده است.

نادری گفت: در بررسی‌های پلیسی مشخص شد این فرد از نبود مالک سوءاستفاده کرده و با هر بار حضور در ویلا، اقدام به سرقت از این خانه کرده است.  سپس با صحنه‌سازی به مالک ویلا، گزارش سرقت داده بود. بنا به اعلام مالک، ارزش تقریبی اموال مسروقه حدود چهار میلیارد ریال بوده است. 

وی با اشاره به شناسایی و دستگیری این فردافزود: اقامتگاه متهم در پاکدشت شناسایی شد و با اقدام به موقع افسران پلیس، این فرد دستگیر شد. 

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: مقداری از امول مسروقه توسط پلیس در منزل متهم کشف شد. همچنین مشخص شد مقداری از اموال مسروقه توسط یک مالخر به قیمت بسیار پائینی از سارق خریداری شده است. 

نادری از دستگیری این مالخر نیز خبر داد و به شهروندان توصیه کرد: برای حفظ امنیت خانه و محل کار خود، از دوربین های مداربسته و دزدگیر استفاده کرده و کلید خود را در اختیار کسی قرار ندهند. 

کشف موبایل قاچاق در پایانه جنوب

نادری با اشاره به دیگر پرونده این پلیس گفت: در روزهای اخیر ماموران کلانتری ۲۰۸ پایانه جنوب، در حال گشت زنی در این پایانه بودند که به فردی مشکوک شدند. همکاران من این فرد را مورد بازرسی قرار دادند و در کیف همراه این متهم،  ۱۰ دستگاه تلفن همراه از برند آیفون کشف شد.

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: در بررسی های پلیسی مشخص شد تمام این تلفن ها، قاچاق هستند و  ارزش تقریبی آنها حدود ۱۰ میلیارد ریال است.

نادری گفت: این فرد دستگیر  و به مقر پلیس انتقال داده شد. همچنین اموال کشف شده نیز به توقیف پلیس درآمد. متهم نیز تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به چندین فقره حمل و ارسال تلفن های همراه قاچاق به شهرهای مختلف از طریق پایانه اتوبوسرانی اعتراف کرد. این فرد به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم به پلیس امنیت اقتصادی معرفی شد.
 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • آیین غبار روبی آستان مقدس امام زاده عبدالله بافق
  • آیین غبار رویی آستان مقدس امام زاده عبدالله بافق
  • توزیع بسته‌های معیشتی به ارزش ۴۶ میلیارد ریال در مازندران
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در هرمزگان
  • بیش از ۶۱ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شد
  • مشارکت ۳۱۳ میلیارد تومانی خیران هرمزگان در پویش اطعام مهدوی
  • توزیع بیش از ۷ هزار بسته معیشتی و ۳ هزار وعده غذایی گرم توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر
  • دستگیری نگهبان سارق در ویلای لواسان/ توزیع آیفون قاچاق با اتوبوس
  • اهدای ۲۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان کاشانی
  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی بین نیازمندان لرستان