Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ‌ حسن کیخا، رئیس پلیس فتا استان سیستان‌ و بلوچستان  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: پس از اظهارات مسئولین کشور درباره برنامه زمانی واکسیناسیون عمومی، کلاهبرداران اقدام به ارسال پیام‌هایی حاوی لینک‌های جعلی به عنوان ثبت نام واکسن کرونا می‌کنند.

او افزود‌: مجرمان سایبری در این ترفند ضمن جمع‌آوری اطلاعات بانکی کاربران، اطلاعات هویتی آنها را نیز به جهت انجام اقدامات مجرمانه بعدی خود جمع‌آوری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس فتا استان سیستان‌و بلوچستان ادامه داد: شایعات منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی با عنوان فروش واکسن کرونا با برندهای مختلف فریبی بیش نیست و سایت‌ها و درگاه‌های پیشنهاد شده در کانال‌ها و گروه‌های شبکه‌های اجتماعی دامی برای فیشینگ می‌باشد.

سرهنگ کیخا توضیح داد: تنها مرجع رسمی واکسیناسیون کرونا وزارت بهداشت و درمان است و از تمامی شهروندان خواست تمامی اخبار و اطلاعات را از رسانه‌ها و مراجع رسمی دنبال کنند.

رئیس پلیس فتا استان سیستان‌و بلوچستان در پایان بیان داشت : شهروندان هشدار‌های پلیس فتا را جدی بگیرند و در صورت مواجه با موارد مشکوک و یا نیاز به اخذ مشاوره و راهنمایی با مراجعه به بخش مرکز امداد و فوریت‌های سایبری پلیس فتا از طریق سایت رسمی پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir از خدمات آنلاین و بر خط این پلیس بهره‌مند شوند.

انتهای پیام.ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس فتا کرونا ویروس پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۵۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۲۷ واحد مرغداری در سیستان و بلوچستان در حال ساخت است

سید محمدرضا سیدحسینی   رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: برای ساخت این واحدهای مرغداری بیش از ۲۶ هزار میلیارد ریال اعتبار توسط بخش خصوصی در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: از ابتدای فروردین تاکنون یک میلیون و ۷۹۹ هزار قطعه جوجه ریزی در واحدهای مرغداری سیستان و بلوچستان انجام شده که این میزان جوجه ریزی نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۶ درصد افزایش دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با این میزان جوجه ریزی سه هزار و ۶۰ تن گوشت مرغ تولید و روانه بازار مصرف می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون ۴۰۰ واحد مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای فعال با ظرفیت هشت میلیون قطعه در هر دوره در استان سیستان وبلوچستان مشغول تولید است.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سرقت داده‌های بیماران Change توسط هکرها
  • ۲۱ راه ارتباطی در جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • ۳۲۷ واحد مرغداری در سیستان و بلوچستان در حال ساخت است
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • مبادلات مرزی بیش ازیک میلیون تن محصولات کشاورزی ازسیستان وبلوچستان
  • امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان
  • عاملان شرارت کمتر از ۲ ساعت در زاهدان دستگیر شدند
  • کاریابی اینترنتی، ترفند کلاهبرداران سایبری
  • هشدار پلیس راهور؛ از سفر غیرضروری به استان های جنوب شرقی پرهیز کنید
  • توصیه مهم پلیس راهور؛ از سفر به استان‌های جنوب شرقی اجتناب کنید