Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-20@04:31:19 GMT

فلیک چرا برای مربیگری تیم ملی آلمان پاسخ نمی دهد؟

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۵۲۰۹

فلیک چرا برای مربیگری تیم ملی آلمان پاسخ نمی دهد؟

به گزارش خبرگزاری فارس، «هانس دیتر فلیک» آخرین روزهای حضورش را روی نیمکت مربیگری بایرنی ها تجربه می کند. او چند هفته قبل اعلام کرد با وجود قراردادی تا ۲۰۲۳ قصد دارد در پایان فصل جاری از هدایت تیم قهرمان بوندس لیگا کناره گیری کند.

باشگاه آلمانی بعد از تلاشی بی ثمر جهت تغییر نظر وی، اقدام به انتخاب «یولیان ناگلس مان» سرمربی کنونی آر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ب لایپزیگ به عنوان جانشین وی کرد.

 

فلیک در همان موقع مشخص ساخت که هدایت تیم ملی آلمان و جانشینی یواخیم لو بعد از پیکارهای یورو ۲۰۲۰ برایش جذاب است اما همین مربی ۵۶ ساله در روزهای اخیر تاکید کرده تنها گزینه کاری او، سرمربیگری تیم ملی آلمان نیست؛ بلکه از چند تیم مطرح اروپایی پیشنهاد دارد.

* تاکید فلیک

فلیک بعد از برد ۶ بر صفر شنبه شب مقابل بورسیامونشن گلادباخ که در واقع جشن قهرمانی فصل جاری مونیخی ها بود، گفت: هنوز درباره آینده ورزشی ام تصمیمی نگرفته ام.

با همین جمله مسئول فنی ۲ سال گذشته باواریایی ها مشخص کرد مقصد بعدی خود را هنوز مشخص نکرده و در دوره ارزیابی پیشنهادات است.

پس از آن اظهار نظر «کارل هاینس رومنیگه»، مدیر اجرایی بایرن هم در مصاحبه ای تاکید مجددی داشت بر اینکه عملکرد فلیک در دوره حضورش در تیم سرخ پوش آنقدر خوب بوده که درسراسر اروپا مورد توجه است و همه بزرگان برای همکاری با این چهره علاقه بسیار نشان می دهند.

با این حال همانگونه که فلیک در مصاحبه هایش تاکید داشت، اولویت نخست او برای انتخاب، «تیم ملی آلمان» است.

از این رو رسانه ها در کشورش  پیوسته وضعیت او را دنبال می کنند تا مشخص شود نتیجه مذاکراتش با اولیور بیرهوف، مدیر ورزشی تیم ملی  تاکنون چه بوده است. مطابق اعلام هفته نامه کیکر، چند سری مذاکره میان آنها انجام گرفته است.

این دو از زمانی که سرمربی کنونی بایرن در تیم ملی به عنوان دستیار کار می کرد، همدیگر را خوب می شناسند. در واقع در سال ۲۰۱۴  با حضور مثلث لو (سرمربی)، بیرهوف (مدیر ورزشی) و فلیک (دستیار شماره یک) بود که ژرمن ها در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل درخشیدند و به مقام نخست رسیدند.

فلیک نیز در صحبت های اخیرش بارها به این نکته اشاره داشته که «اعتماد عمیقی به بیرهوف» دارد اما سئوال کنونی این است، چرا سرمربی بایرن برای قبول هدایت تیم ملی با وجود علاقه و انگیزه بی شماری که دارد، پاسخی نداده است؟

* پاسخ یک پرسش مهم

کیکر در این باره نوشت، آنچه پاسخ فلیک را با تاخیر همراه کرده، تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال آلمان است.

بعد از آنکه یکسری حواشی در این سازمان رخ داد، باعث شد تا فلیک برای جواب دادن، کمی صبر کند.

 

او می خواهد مطمئن شود بعد از کناره گیری «لو» از تیم ملی، بیرهوف در مقامش می ماند تا با حضور در راس کادر فنی تیم ملی، همکاری ثمربخشی  داشته باشد.

با توجه به این نکته، نشریه آلمانی عنوان کرده احتمالا پاسخ فلیک برای حضور در تیم ملی آلمان یا رد احتمالی چنین همکاری در ۳ تا ۴ هفته آینده مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آلمان بایرن مونیخ فوتبال تیم ملی تیم ملی آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۵۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گاسپرینی: حذف لیورپول برای ما مثل جام بردن بود

سرمربی آتالانتا به تیمش بابت حذف لیورپول افتخار می کند.

طرفداری | با وجود این‌که لیورپول توانست در برگامو به پیروزی برسد، تک گل محمد صلاح از نقطه پنالتی برای جبران شکست ۰-۳ در بازی رفت کافی نبود و تیم یورگن کلوپ در نهایت در تلاش برای ماندن در لیگ اروپا ناکام ماند. جانپیرو گاسپرینی، سرمربی آتالانتا این موفقیت را به کسب یک جام تشبیه کرد. او در مصاحبه پس از بازی گفت:

شاید در طول دوران مربیگری‌ام جام‌های زیادی نگرفته باشم، اما چند مدال به دست آورده‌ام و فکر می‌کنم پیروزی در این بازی هم لایق یک مدال هستیم. شکست لیورپول مانند جام بردن بود. بدون شک، ما به دنبال کسب جام هستیم، اما این اتحاد بازیکنان هم برای من حکم یک جام را دارد.

گاسپرینی ادامه داد:

در بین دو نیمه از آن‌ها پرسیدم که آیا دوست دارند تحت فشار عقب‌نشینی کنند و دفاع عمیق‌تری داشته باشند. اما آن‌ها کاملا مخالفت کردند! این برای من یک جام است، چون آن‌ها مثل من فکر می‌کنند و رویکردی دارند که از آن لذت می‌برند. وقتی باشگاهی مثل ما به نتایجی دست پیدا می‌کند که فراتر از تاریخ آتالانتا و برگامو است، من باید این را برای دوران مربیگری خودم، برای برگامو و برای همه استثنایی بدانم.

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • دو گزینه پرید: سه نامزد نهایی مربیگری بایرن
  • گاسپرینی: حذف لیورپول برای ما مثل جام بردن بود
  • نماد جدید امنیت ملی با رمز «وعده صادق»/ عمق توانایی نظامی ایران مشخص شد
  • اشتباه فاحش اسرائیل با پاسخ قاطع ایران مواجه خواهد شد
  • اشتباه فاحش رژیم اسرائیل با پاسخ قاطع ایران مواجه خواهد شد
  • هانسی فلیک تسلیم نمی‌شود؛ سرمربی آلمانی همچنان منتظر پیشنهاد مدیران بارسلونا
  • عامل تاخیر حمله اسرائیل به ایران چیست؟ پاسخ کارشناس صهیونیست
  • امیرعبداللهیان: این بار پاسخ ایران فوری و حداکثری خواهد بود
  • آلمان: ما خواستار حفظ آرامش پس از حمله ایران هستیم
  • نیمکت داغ تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا (عکس)