Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@09:49:45 GMT

برپایی مراسم وداع ماه مبارک رمضان در استان قزوین

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۵۳۰۶

برپایی مراسم وداع ماه مبارک رمضان در استان قزوین

علی جلیلوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری مراسم شب وداع در استان قزوین اظهار کرد: مراسم شب وداع برای اولین بار در استان قزوین با هدف اتحاد هیئات مذهبی برای رسیدن به گفتمان و رفتار مذهبی کلید خورد.

دبیر جامعه ایمانی شعر اذعان کرد: با توجه به اینکه ادعیه بهترین گزینه برای اتحاد برنامه‌های مذهبی بود این برنامه در ماه مبارک رمضان با اتحاد ۷۰ هیئت مذهبی و حسینی در سال‌های متوالی با عنوان شب وداع برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دهمین شب وداع ماه مبارک رمضان روز سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه سال جاری ساعت ۲۲ در مصلای مهدیه واقع در بلوار شهید لشگری پردیس دوم برگزار می‌شود.

این مسئول ابراز کرد: این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام بی آزار تهرانی، مداحی ابوذر بی وکافی و روایت‌گری حاج حسین یکتا میزبان همشهریان خواهد بود.

وی گفت: با توجه به شرایط فعلی کرونا فضای مصلا طبق تأیید ستاد ملی مقابله با کرونا با ظرفیت ۱۰۰۰ نفر برای حضور مردم و ظرفیت ۷۰۰ خودرو برای مراسم خودرویی آماده برگزاری مراسم است.

جلیلوند تصریح کرد: با توجه به اینکه مراسمات مذهبی الگو رعایت و ضوابط بهداشتی است از شرکت‌کنندگان انتظار می‌رود با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مراسم حاضر شوند و برای رعایت کامل موارد بهداشتی کتب ادعیه شخصی به همراه داشته باشند و همچنین جهت تسهیل حضور مردم شریف استان در خصوص ساعت منع تردد هماهنگی لازم صورت پذیرفته است.

کد خبر 5208336

منبع: مهر

کلیدواژه: ماه رمضان ۱۴۰۰ جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی قزوین ویروس کرونا روز قدس روز جهانی قدس بوشهر کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا عکس استانها گرگان شب قدر فلسطین واکسن کرونا اردبیل ماه مبارك رمضان شب وداع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۵۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی حاشیه اتوبان تهران - قزوین در دومین روز از هفته زمین پاک

‌به گزارش خبرگزاری مهر، محمد محمودی گفت: در دومین روز از هفته زمین پاک مراسم پاکسازی حاشیه اتوبان تهران – قزوین، حد فاصل شرکت سیمان آبیک با همکاری این شرکت برگزار شد.

وی بیان کرد: این مراسم با هدف فرهنگ سازی با همراهی مدیریت و پرسنل و همچنین میزبانی شرکت سیمان آبیک برگزار شد و باید به صورت یک فرهنگ به صورت ادامه داشته باشد.
رئیس اداره محیط زیست نظرآباد خاطرنشان کرد: در انتهای این مراسم به قید قرعه به افراد حاضر در مراسم جوایزی اهدا و از حضور مدعوین قدردانی شد.

کد خبر 6085386

دیگر خبرها

  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • پاکسازی حاشیه اتوبان تهران - قزوین در دومین روز از هفته زمین پاک
  • ۱۲ هزار خادم در قم در ماه مبارک رمضان به زائران و روزه‌داران خدمت کردند
  • ۵۶۰ هزار افطاری ساده و گرم در حرم حضرت معصومه (س) توزیع شد
  • در راستای تامین منافع شهروندان در کنار شهردار خواهیم بود
  • واکسیناسیون ‌۸۷۵ هزار قطعه طیور بومی در سیستان و بلوچستان
  • ۸۴۷ فرزند یتیم ومحسنین تحت حمایت در طرح اکرام ایتام بهشهر
  • سریال‌های طنز همیشه حساسیت‌ برانگیز هستند/ ادامه «نون خ»؟ هنوز معلوم نیست
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای بخش درمان غزه در لندن