Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-24@16:42:54 GMT

تانکر حامل الکل در مسیر بوئین زهرا- ساوه

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۵۵۹۹

تانکر حامل الکل در مسیر بوئین زهرا- ساوه

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: یک خودروی تانکردار حامل الکل دیشب به دلیل بی احتیاطی در مسیر بوئین زهرا- ساوه واژگون شد.

قدرت الله مهدیخانی گفت :  واژگونی تانکر حامل الکل در مسیر بوئین زهرا- ساوهاین تانکر حمل الکل در حال عزیمت به استان مرکزی بود که در  شهرستان بوئین زهرا واژگون شد .

وی ضمن قدردانی از حضور به موقع نیرو‌های امدادی از جمله راهداری و حمل نقل جاده ای، آتش نشانی بوئین زهرا، پلیس راه و نیروی انتظامی در امر امداد رسانی به تانکر واژگون شده افزود : در این حادثه راننده تانکر دچار مصدومیت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت : در این حادثه با مدیریت عوامل امدادی و پلیس راه شرایط کنترل شد و رفت و آمد عادی خودرو‌ها در جریان است .

مهدیخانی افزود : استان قزوین بواسطه قرارگیری در شاهراه مواصلاتی استان‌های شرق به غرب و شاهراه اتصال به استان‌های شمالی، شاهد بار ترافیکی سنگین، بالاخص در ایام تعطیل و نیز حجم بالای ترانزیت مواد است.

وی گفت : این شرایط ، پتانسیل بروز سوانح و حوادث جاده‌ای و نیز مخاطرات شیمیایی را به شدت افزایش داده و آمار ثبت شده حوادث را در استان بالا برده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین اظهار امیدواری کرد با توسعه زیر ساخت‌های استان و ایجاد آمادگی بیشتر دستگاه‌های امدادی و نیز رعایت نکات ایمنی توسط رانندگان و مسافرین، سوانح و حوادث به حداقل کاهش یابد.صدا وسیما 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: بوئین زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۵۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس یزد چهارشنبه غیرحضوری شد

آفتاب‌‌نیوز :

محمدعلی ملک‌زاده با اشاره به اینکه جلسه ستاد مدیریت بحران استان یزد به ریاست استاندار برگزار شد اظهار داشت: به دلیل بارش‌های باران، ستاد مدیریت بحران استان یزد تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان یزد برای چهارشنبه پنجم اردیبهشت را غیرحضوری اعلام کرد.

 میزان بارندگی در شهر یزد بسیار شدید بود و در بسیاری از خیابان‌ها روان‌آب جاری شده و تیم‌های عملیاتی و اجرایی در حال ارائه خدمات برای رفع آب گرفتگی‌ها هستند.

در نقاط مختلف استان یزد هم شدت بارندگی سبب شد که سیلاب جاری شود به گونه‌ای که در بسیاری از مسیر‌های روستایی، تردد با مشکل مواجه شد و برخی از مسیر‌ها برای ساعاتی مسدود شدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • تعامل مدیریت شهری ساوه برای دفع بهداشتی زباله‌ها ضروری است
  • ۶۰ کیلومتر کانال آبیاری دشت قزوین لایروبی شد
  • مقاوم سازی بافت‌های فرسوده در بوئین زهرا با جدیت دنبال می‌شود
  • مدارس یزد چهارشنبه غیرحضوری شد
  • توقیف کامیون‌های مسیر خلخال - پونل
  • کامیون‌های حامل بار اضافه در مسیر خلخال - پونل توقیف شدند
  • کامیون های حامل بار اضافه در مسیر خلخال پونل توقیف شدند
  • لایروبی ۴۲ کیلومتر از رودخانه‌های قزوین
  • ثبت ۷ میلی متر بارش باران در بوئین زهرا
  • به زودی، بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین+ فیلم