Web Analytics Made Easy - Statcounter

اگر فکر می‌کنید خون، خونریزی و اجساد پرندگان تنها صحنه‌های وحشتناک در فیلم‌های ترسناک است، سخت در اشتباهید. در اینجا به ۷ فیلم که تولید آن‌ها با وقایع شوم، مرگ ناگهانی و تصادفات عجیب و غریب همراه شد، اشاره می‌شود.

۱. جن گیر- ۱۹۷۳

در این فیلم یکی از  مجموعه ها سوخت و حداقل ۳ نفر درگذشتند.در زمان فیلمبرداری، یکی از دو مجموعه ساخته شده برای فیلم، کاملاً سوخت، اما شاید به نظر شما، اتفاق پیش می‌آید! با این حال، دو مجموعه بسیار نزدیک به یکدیگر بودند و تنها یکی از مجموعه‌ها با عنوان خانه مک نیل سوخته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این خانه تنها اتاقی که از آتش در امن ماند، اتاق خواب ریگان بود. چند روز پس از پایان فیلمبرداری، جک مک گوران، بازیگر این فیلم، چشم از جهان فروبست. پس از مرگ وی، یک مأمور امنیتی و کارمندش در شبکه FX نیز درگذشت.

۲. ارواح خبیثه (پولترگایست) - ۱۹۸۲

بازیگر نقش اصلی فیلم خیلی ناگهانی درگذشت. خبر ناگوار بیشتری مرگ ناگوار او را به دنبال داشت. فیلم ارواح خبیثه به دلیل توالی ترسناک خیره کننده و عجیب و غریب خود، کاملا مشهور است. مدت‌ها قبل از راه اندازی نسخه مجدد در سال ۲۰۱۵، نسخه دوم فیلم تحت الشعاع مرگ‌های متعدد قرار گرفت. هدر اورک، کودک ستاره فیلم در دوازده سالگی درگذشت. وی هنگام کار در نسخه دوم فیلم دچار ایست قلبی شد. بازیگر نقش خواهر بزرگترش، دومینیک دان نیز درگذشت. گفته می‌شود که او تنها یک روز پس از اکران فیلم، توسط نامزد سابق خود، به قتل رسیده است.

۳. جن گیری امیلی رز -۲۰۰۵

موسیقی بلند بدون هیچ نشانه‌ای شروع به پخش شد. این همان فیلمی است که جنیفر کارپنتر نقش اصلی را بازی می‌کند. این فیلم یک شاهکار ترسناک نیست، اما برای بیدار نگه داشتن شما از ترس در هنگام شب خوب است. در مصاحبه‌ای، کارپنتر گفت که گرچه در طول فیلمبرداری پروژه هیچ روحی او را تحت تعقیب قرار نداد، اما دو یا سه بار قبل از خواب، رادیو وی خود به خود روشن شده است. او گفته است: تنها دفعاتی که این اتفاق من را ترساند یک بار بود، زیرا صدا واقعا بلند بود و از اجرای زنده گروه پرل جم بود.

۴. وحشت آمیتی ویل- ۲۰۰۵

بازیگران به طور ناگهانی ساعت ۳:۱۵ بامداد بیدار شدند.  زمانی که در واقعیت، قاتل، رونالد دفئو جونیور، شش نفر از اعضای خانواده اش را کشت.هم فیلم وحشت آمیتی ویل ساخته جی آنسون (۱۹۷۹) و هم نسخه این فیلم با بازی رایان رینولدز، ملیسا جرج و فیلیپ بیکر هال، فیلم‌های خوبی هستند. در حقیقت، فیلم آخر، نهمین فیلم از مجموعه فیلم‌های ترسناک آمیتی ویل است. این فیلم، تجربیات خانواده لوتز را پس از انتقال به خانه‌ای واقع در خیابان ۱۱۹ اقیانوس، لانگ آیلند، مستند می‌کند.

این خانه محل قتل دسته جمعی واقعی توسط رونالد دفئو جونیور بود. در سال ۱۹۷۴، وی شش نفر از اعضای خانواده خود را در این خانه کشت. طبق گزارش‌ها، همه آن‌ها در ساعت ۳:۱۵ بامداد کشته شدند. این فیلم همچنین از این جدول زمانی پیروی می‌کند و در زمان فیلمبرداری، بازیگران و عوامل از جمله رینولدز، ناگهان ساعت ۳:۱۵ بامداد بیدار می‌شوند. واضح است که خانه تا حدودی در آن‌ها تأثیر داشته است!

۵. مهمانداران- ۲۰۱۱

هنگام فیلمبرداری در یک هتل جن زده واقعی، چراغ‌ها و تلویزیون‌ها مرتب خاموش و روشن می‌شدند. فیلم مهمانداران در هتل جن زده، مسافرخانه یانکی پدلار در کنتیکت، ایالات متحده آمریکا، فیلمبرداری شد. داستان در مورد زندگی دو کارمند است. آن‌ها تصمیم دارند گذشته جن زه هتل را هنگام ورود مهمانان قدیمی آشکار کنند. ظاهرا، در طول فیلمبرداری، چراغ‌ها و تلویزیون‌ها مرتبا خاموش و روشن می‌شدند. براساس گزارش‌ها، بسیاری از عوامل فیلم در هتل راحت نبودند و شب‌ها خواب‌های بسیار ناراحت کننده‌ای می‌دیدند.

۶. احضار- ۲۰۱۳

کبودی‌های مرموزی در  بدن برخی از بازیگران ظاهر شد. در حالی که احضار، هم عشق و هم نفرت نسبتا زیادی را از طرف طرفداران این سبک به دست آورده است، اما جنجال‌ها و اتفاقات غیر قابل توضیح پیرامون فیلم اول، وحشتناک است. این فیلم بر اساس مواجهه خانواده پرون با موجودی ناشناخته و تلاش‌های محققان ماوراء الطبیعه، اد و لورین وارن برای رهایی این خانواده است.

هنگام فیلمبرداری فیلم احضار در خانه‌ای که محل وقوع این حوادث بود، خانواده پرون‌ نیز حضور داشتند و مادر از رفتن به نزدیک خانه امتناع ورزید، زیرا معتقد بود که تعداد زیادی پازل حل نشده از زندگی قبلی آن‌ها در آن خانه وجود دارد. بسیاری از بازیگران پس از چند روز تصویربرداری ناگهان دچار کبودی شدند. در مصاحبه‌های متعدد، بازیگر نقش اصلی زن تأیید کرد که هنگام فیلمبرداری و حتی برای مدتی بعد از آن با مشکلاتی در هنگام خواب روبرو شده است.

۷. آنابل- ۲۰۱۴

خراش‌های مرموزی روی پنجره ظاهر شد و یک مرگ ناگهانی کل اعضای تیم را ترساند.

برای کسانی که به فیلم‌های ساخته شده بر اساس اشیا نفرین شده علاقه دارند، فیلم آنابل برای آن‌ها لذت بخش است. اگرچه گرفتارهای ناخوشایندی دارد، اما قطعا ارزش تماشای آن را دارد.

هنگام فیلمبرداری قسمت اول در سال ۲۰۱۴، کارگردان در همان روز اول، روی پنجره مخراش‌های ترسناک پیدا کرد! این حادثه با طیف وسیعی از موارد وحشتناک همراه بود که پیوند مستقیم با فیلم داشتند. در گفت‌وگویی با هالیوود ریپورتر، پیتر صفران، تهیه کننده آنابل و احضار گفت: روز اول که دیمون با گریم کامل در حال فیلمبرداری بود؛ ما او را در آسانسور بالا آوردیم. او بیرون می‌رود و به سمت اتاق سبز قدم می‌زند و همانطور که او راه می‌رود؛ یک چراغ عظیم شیشه‌ای در زیر توسط بازیگری که سرایدار ساختمان است، حمل می‌شود. ناگهان کل وسایل شیشه‌ای روی سر سرایدار می‌افتد. در فیلم نامه دیمون در آن راهرو سرایدار را می‌کشد. این اتفاق کاملا عجیب و غیر عادی بود.

۵۸۵۸

کد خبر 1513207

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سینمای جهان هالیوود موجودات عجیب و ترسناک هنگام فیلمبرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۵۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسر جوان دختر عاشق را از خانه فراری داد

به گزارش خبرآنلاین، سردار علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار داشت: ابتدای فروردین ماه سال جاری در پی مفقود شدن دختری حدودا ۲۰ ساله و شکایت خانواده وی به پلیس، رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

اعتمادآنلاین در گزارشی نوشت: وی افزود: کارآگاهان در گام نخست طی انجام تحقیقات ابتدایی از شاکی دریافتند دختری جوان به بهانه خرید از منزل بیرون رفته ولی پس از خروج از منزل دیگر به منزل بازنگشته است.

این مقام پلیسی ابراز داشت: خانواده دختر حین تحقیقات کارآگاهان اعلام کردند اعضای خانواده او را در یکی از خیابان های مرکز شهر تهران سوار بر یک خودروی پراید مشاهده کرده اند

وی تصریح کرد: با تحقیقات میدانی معلوم شد این دختر به همراه یک مرد جوان از مغازه ای اقلام خوراکی تهیه کرده است. به این ترتیب ابتدا چهره مرد جوان شناسایی و در نهایت با رصدهای اطلاعاتی هویت و مخفیگاه متهم شناسایی شد.

سردار ولی پور گودرزی متذکر شد: پس از مراقبت های نامحسوس و شبانه روزی با هماهنگی های قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر و همراه دختر جوان به پلیس آگاهی انتقال یافت.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه عنوان کرد: متهم در بازجویی اولیه اقرار داشت؛ حدودا ۳ سال با این دختر آشنا بودم و به دلیل علاقمندی و قصد ازدواج با وی موضوع را باخانواده او درمیان گذاشتم، اما بدلیل اعتیاد به موادمخدر و استفاده از نوشیدنی های غیر مجاز با مخالفت های شدید خانواده او روبروشدم و چاره ای جز فراری دادن او نداشتم که با طرح نقشه قبلی وی را از منزل خارج کردم و با خود به منزلم در مرکز شهر تهران بردم.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: دختر جوان تحویل خانواده شد و پس از آن طی صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی، متهم پس از تکمیل پرونده به زندان منتقل شد.

۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888363

دیگر خبرها

  • روایتی غم‌انگیز از سرنوشت پدران و مادران سالمندان سنندج+فیلم
  • گرامیداشت نوروز در خانه محلّه شهرداری بوکان
  • سیگنال عجیب دلار به قیمت مسکن/ قیمت‌ جدید خانه‌های پایتخت را ببینید (+ جدول)
  • روایت استاد فلسطینی از زندگی خانواده‌اش در غزه
  • آیین «رمضونیکه» سیستانی‌های گلستان
  • پسر جوان دختر عاشق را از خانه فراری داد
  • سیگنال عجیب دلار به قیمت مسکن/ قیمت‌ جدید خانه‌های پایتخت را ببینید + جدول
  • اجرای طرح نصب ۲۰ دستگاه دوربین ثابت در سطح راه‌های استان قم
  • شکوفایی اقتصاد روستاهای خدابنده با ایجاد خانه های بوم گردی
  • ۱۰ گونه از عجیب‌ترین و ترسناک‌ترین موجودات اعماق دریا + تصاویر