Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@17:53:56 GMT

تیراندازی در یک مراسم تولد در آمریکا ۷ کشته برجا گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۵۷۵۰

تیراندازی در یک مراسم تولد در آمریکا ۷ کشته برجا گذاشت

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری رویترز، یک مرد در این مراسم پس از تیراندازی که منجر به کشته شدن شش نفر شد، به سوی خود نیز شلیک کرد و بدین ترتیب تعداد کشته شده های این حادثه به هفت نفر رسید .

پلیس کلورادو اعلام کرد که پس از حضور نیروهای پلیس به محل حادثه جسد شش نفر کشف شد و یک نفر دیگر نیز به دلیل شدت جراحات وارده پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه پلیس کلورادو آمده است: فرد مظنون که نامزد یکی از قربانیان این حادثه بود، وارد محل اقامت شرکت کنندگان در این مراسم شده و قبل از آنکه به زندگی اش پایان دهد، شروع به تیراندازی می کند.

هنوز انگیزه عامل این تیراندازی مشخص نیست و پلیس در حال انجام تحقیقات است.

فردی مارکز که یکی از بستگانش را در این حادثه از دست داد، در تشریح این واقعه گفت: یکی از شرکت کنندگان اندکی پس از نیمه شب به من زنگ زد و گریه کنان گفت که فردی وارد مهمانی شد و به سوی افراد تیراندازی کرد.

این حادثه مرگبار تیراندازی در حالی رخ داده که دولت جو بایدن تاکنون هیچ اقدام قاطعی در مورد محدود کردن حمل سلاح گرم در امریکا انجام نداده است.

رییس جمهوری آمریکا پیش‌تر اعلام کرده بود که بشدت خواهان ممنوع شدن حمل سلاح‌های تهاجمی است. وی اواسط ماه فوریه (بهمن) طی سخنانی به مناسبت سالگرد تیراندازی در دبیرستانی در ایالت فلوریدا از کنگره خواسته بود که قانون حمل سلاح را بر پایه «عقل سلیم» اصلاح کنند.

برای کاهش موج جرائم مسلحانه، مجلس نمایندگان آمریکا که تحت کنترل دموکرات‌ها قرار دارد، ۲ لایحه در مورد کنترل حمل سلاح را در این کشور تصویب کرده است.

نخستین لایحه نظارت بر سوابق خریداران سلاح را افزایش می‌دهد. بر اساس مصوبه دوم، مسئولان ذی‌ربط موظف خواهند بود که در مدت ۱۰ روز کاری سوابق خریداران سلاح را بررسی کرده و بعد از آن، مجوز فروش را صادر کنند.

برچسب‌ها خشونت مسلحانه ایالات متحده آمریکا جو بایدن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خشونت مسلحانه ایالات متحده آمریکا جو بایدن خشونت مسلحانه ایالات متحده آمریکا جو بایدن اخبار کنکور حمل سلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۵۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهمان حادثه زورگیری اتوبان صدر

آفتاب‌‌نیوز :

هفته گذشته - ۲۱ فروردین- ویدیویی در شبکه های مجازی منتشر شد که در آن چند نفر در اتوبان صدر با استفاده از سلاح سرد اقدام به زورگیری کردند و در ادامه فیلم نیز صدای تیراندازی شنیده شد.

در پی این حادثه تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ آغاز شد و برخی گزارشات نیز حکایت از آن داشت که  تیراندازی از سوی سارقان نبوده و یکی از ماموران نظامی حاضر در محل سرقت، برای جلوگیری از فرار سارقان اقدام به‌ تیراندازی کرده است.

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ امروز از دستگیری متهمان حادثه زورگیری اتوبان صدر خبر داد و اعلام کرد که بازسازی صحنه جرم نیز بزودی با حضور سردار محمدیان رییس پلیس پایتخت انجام می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان چهار کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • تیراندازی جمعی در لوئیزیانیای آمریکا با ۱۲ کشته و زخمی
  • وقوع تیراندازی با سلاح شکاری در گرمسار/ضارب دستگیر شد
  • تیراندازی جمعی در شیکاگو
  • تیراندازی جمعی در شیکاگو/ یک کودک ۸ ساله کشته و ۱۰ تن زخمی شد
  • ۱۱ کشته و زخمی به علت تیراندازی در شیکاگو آمریکا
  • یک کشته و ۷ زخمی بر اثر تیراندازی در شیکاگو
  • تصادف در محور ساحلی گناوه ۲ کشته و ۳ مصدوم برجا گذاشت
  • دستگیری متهمان حادثه زورگیری اتوبان صدر
  • ریزش آوار در مرغداری جاده ساوه - بوئین زهرا یک کشته برجا گذاشت