Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهیه کننده و کارگردان برنامه تهمتن گفت: تمام فدراسیون‌ها می‌توانند ورزشکاران خود را به ما معرفی کنند، اما در نهایت انتخاب با تیم برنامه‌ساز است و فدراسیون‌ها تنها می‌توانند نقش مشورتی داشته باشند.

رضا نصیری در گفت‌وگو با میزان، درباره برنامه ورزشی تهمتن که قرار است از شبکه نسیم پخش شود اظهار داشت: این برنامه در زمینه استقامت، قوای جسمانی، سرعت عمل و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. شرکت کنندگان را به چالش می‌کشد و هر فردی که این توانایی را دارد می‌تواند وارد مسابقات شود و محدودیت خاصی وجود ندارد. هر کسی این مشخصات و توانمندی را داشته باشد می‌تواند وارد مسابقات شود.

وی ادامه داد: هدف اصلی ما از اجرای این برنامه فرهنگ‌سازی برای سلامت جامعه است و فردی که قهرمان این مسابقات می‌شود باید الگو‌ها و نشانه‌های تهمتن بودن را داشته باشد تا بتواند مسئولیت‌های اجتماعی خودش را رشد دهد.

تهیه کننده و کارگردان برنامه تهمتن درباره فدراسیون متولی این برنامه تصریح کرد: تمام فدراسیون‌های ورزشی می‌توانند درگیر این مسابقه شوند و ورزشکاران خود را به ما معرفی کنند، اما در نهایت انتخاب با تیم برنامه‌ساز است و فدراسیون‌ها تنها می‌توانند نقش مشورتی داشته باشند. حتی افرادی هم که در قالب هیچ فدراسیون ورزشی فعالیت نکرده باشند نیز می‌توانند در این مسابقه خود را محک بزنند؛ حتی یک کشاورز در دورترین نقطه کشور.

وی درخصوص اینکه گفته می‌شود فدراسیون بدنسازی متولی اجرا و برگزاری این برنامه است، توضیح داد: به هیچ عنوان اینطور نیست و ربطی ندارد. تیزر برنامه و فراخوان در تلویزیون و شبکه نسیم پخش شده است تا شرکت کنندگان اعلام آمادگی کنند. البته فدراسیون بدنسازی هم هیچ‌وقت چنین ادعایی نداشته است، نامه‌ها و مدارک آن هم موجود است. این فدراسیون تنها ۴٠-۵٠ ورزشکار را که مناسب حضور دیدند، معرفی کردند. وقتی صدا و سیما کار را جلو می‌برد، برنامه تحت سیاست‌های خودش است. در این برنامه دنبال معرفی الگو‌های اخلاقی رفتاری و ورزشی هستیم و هر فردی در هر قشری می‌تواند خود را به چالش بکشد.

تهیه کننده برنامه تهمتن در خصوص انتقاداتی که درباره نقش فدراسیون بدنسازی در طراحی آیتم‌ها و انتخاب نفرات می‌شود، تصریح کرد: این موضوع هم به هیچ عنوان درست نیست و مسئولیت این بخش هم با تیم برنامه ساز است. تیزر این برنامه نوروز در شبکه نسیم به صورت فراخوان عمومی پخش شد و عنوان شد هر فردی می‌تواند در آن شرکت کند. بعد از این فراخوان هم مسئولان فدراسیون تماس گرفتند و برای معرفی نفرات مورد نظرشان اعلام آمادگی کردند. ما هم تشکر کردیم و عنوان کردیم در حد مشورتی می‌توانند کمک کنند، اما اینکه آیا نفراتی که معرفی کرده‌اید حتما انتخاب شوند یا نشوند قطعی نیست.

بیشتر بخوانید: ارتقاء ساختار تشکیلاتی کمیته به انجمن کراس فیت در مراسم گردهمایی کمیته‌های متناظر

انتهای پیام/

برچسب ها: ورزش همگانی برنامه تهمتن کراس فیت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام بدنسازی و پرورش اندام

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ورزش همگانی کراس فیت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام بدنسازی و پرورش اندام فدراسیون بدنسازی فدراسیون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۵۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه سامسونگ برای سال‌های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ لو رفت!

ایتنا - سامسونگ ظاهراً محصولات متنوعی را برای معرفی در سال ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ در نظر گرفته است.
به‌نظر می‌رسد که سال ۲۰۲۴ و اوایل ۲۰۲۵ برای سامسونگ بسیار شلوغ خواهد بود. این شرکت اوایل سال جاری سری گلکسی S24 را عرضه کرد که با استقبال خوبی در سراسر جهان مواجه شد. گزارشات حاکی از آن است که سامسونگ قصد دارد در ادامه محصولات بیشتری را معرفی و روانه بازار کند. اکنون یک منبع مدعی شده است که در یک سال آینده باید منتظر معرفی و عرضه چه محصولاتی باشیم.

یک منبع آگاه به‌نام PandaFlashPro با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس، نقشه راه سامسونگ را لو داد. در این گزارش، محصولات جدیدی به چشم می‌خورند که نام و تأییدیه‌های برخی از آنها قبلاً در فضای مجازی افشا شده بود.

دستگاه‌هایی که سامسونگ احتمالاً در دنباله ۲۰۲۴ یا سال ۲۰۲۵ معرفی می‌کند
اول از همه، درباره گوشی‌های تاشو باید گفت که احتمالاً در ماه ژوئیه ۲۰۲۳ (تیر یا مرداد ۱۴۰۳)، گوشی‌های گلکسی زد فولد ۶، زد فلیپ ۶ و گلکسی فولد اولترا معرفی و به بازار عرضه خواهد شد. به‌نظر می‌رسد که نسخه اولترا گوشی گلکسی فولد، قرار نیست فولد ۶ اولترا نام بگیرد؛ بنابراین شاید سامسونگ برای تولید این گوشی پرچمدار، خط تولید جداگانه‌ای راه‌اندازی کند.

همچنین در ماه ژوئیه، احتمالاً شاهد عرضه گجت‌های پوشیدنی جدید ازجمله سری گلکسی بادز ۳، سری گلکسی واچ ۷ و گلکسی رینگ خواهیم بود. در این گزارش درباره برنامه‌ریزی سامسونگ برای عرضه تعدادی از دستگاه‌های Fan Edition نیز اطلاعاتی به چشم می‌خورد؛ بر این اساس، انتظار می‌رود نسخه‌های FE دستگاه‌های گلکسی زد فلیپ، گلکسی S24، گلکسی بادز ۲، گلکسی واچ، گلکسی زد فولد و گلکسی تب S10 به بازار عرضه شوند. به‌علاوه، در سال ۲۰۲۵ نیز نسخه‌های FE تبلت‌های سری گلکسی S10، هدست گلکسی XR، گلکسی بوک ۴ اج و البته سری گلکسی S25 احتمالاً معرفی و روانه بازار خواهند شد.

پس عجیب نیست که بگوییم سال جاری و سال آینده میلادی برای سامسونگ بسیار پربار خواهد بود. به‌غیر از حوزه سخت‌افزار، سامسونگ در زمینه نرم‌افزار و هوش مصنوعی نیز قصد دارد در ماه مه سال جاری میلادی (اردیبهشت ۱۴۰۳)، ویژگی‌های هوش مصنوعی گلکسی را به‌همراه آپدیت One UI 6.1 برای گلکسی S21 و S22 عرضه کند.

در صنعت گوشی‌های اندرویدی که بسیاری از برند‌ها برنامه مدون و جامعی ندارند، به‌نظر می‌رسد سامسونگ یکی از معدود شرکت‌هایی است که نقشه راه دقیقی را تنظیم کرده. این شرکت چندین سال است که با استراتژی کامل و منظم خود، هر سال دستگاه‌های قدرتمندی را روانه بازار می‌کند. البته گزارش امروز ممکن است در حد شایعه باشد و برخی محصولات نام‌برده سال جاری یا سال آینده میلادی معرفی نشوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • سرپرست تیم‌های ملی والیبال نوجوانان و جوانان پسر معرفی شدند
  • کتاب در عصر رسانه‌ها
  • برنامه سامسونگ برای سال‌های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ لو رفت!
  • سرپرستان نواب رییسی فدراسیون چوگان معرفی شدند
  • پرسپولیسی‌ها وزنه زدند؛ بیرانوند همچنان دور از تمرین گروهی
  • تمرین بدنسازی پرسپولیس در ورزشگاه کاظمی
  • آذرباد: ناکامی‌های تیم ما هیچ ربطی به مسائل فنی نداشت
  • معرفی نامزد‌های بخش مستندنگاری
  • نامزدهای بخش مستمر جشنواره پژواک اعلام شد
  • ببینید | «خط رو خط» در شبکه نسیم