Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-20@00:00:01 GMT

خدمات رهبر انقلاب به وحدت شیعه و سنی در جهان بی مانند است

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۵۸۱۵

خدمات رهبر انقلاب به وحدت شیعه و سنی در جهان بی مانند است

ماموستا جمال کریمی عالم اهل سنت کردستان گفت: حضور رهبر معظم انقلاب در سفر تاریخی به کردستان و سخنان گهربار ایشان در خصوص وحدت، موجب تقویت بیشتر اتحاد شیعه و سنی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماموستا جمال کریمی عالم اهل سنت کردستان در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، با اشاره به سفر تاریخی پر خیر و برکت رهبر معظم انقلاب در۲۲ اردیبهشت‌ماه سال ۸۸ به استان کردستان اظهار کرد: حضور رهبر معظم انقلاب در سفر تاریخی به کردستان و سخنان گهربار ایشان در خصوص وحدت، موجب تقویت بیشتر اتحاد شیعه و سنی شد، همین وحدت موجب حب و دوستی میان مردم کرد با سایر اقوام و مذاهب ایرانی گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: معظم‌ له در این سفر تاریخی به کردستان فرمودند، توهین به مقدسات اهل سنت حرام است، و برای  اولین بار اجازه پخش اذان اهل سنت از صدا و سیما را  دادند،خدمت ایشان به وحدت شیعه و سنی در جهان بی مانند است.

ماموستا کریمی تصریح کرد: با تغییر نگاه عمومی مردم به کردستان، و ایجاد اعتماد به سرمایه گذاری برای پروژه های عمرانی و خدماتی در استان رونق  چشمگیری داشت که باعث کاهش چهره فقر و محرومیت از خاک کردستان گردید .

کریمی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور خود در کردستان، همه نگاه ها به این استان را تغییر دادند و امروز کردستان به برکت حضور معظم له در مسیر توسعه و پیشرفت بیشتر قرار گرفته است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: پس از گذشت دوازده سال از سفر پر خیر و برکت آن رهبر معظم کماکان برکات مادی و معنوی سفر ایشان به کردستان تداوم دارد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: رهبر معظم انقلاب سفر تاریخی شیعه و سنی اهل سنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۵۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عفو رهبری برای تعدادی از محکومان تعزیرات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، علی محدثی نژاد گفت: به مناسبت عید سعیدفطر تعداد سه نفر از محکومان تعزیرات حکومتی استان با عنایت رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) مورد عفو و بخشودگی قرار گرفتند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی افزود: متعاقب بررسی اولیه درخواست عفو محکومان در هیات عفو استانی و ارسال آن به سازمان متبوع، مراتب به کمیسیون عفو و بخشودگی قوه قضائیه منعکس و در نهایت با موافقت رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) مجازات تعداد سه نفر از محکومان مورد عفو و بخشودگی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی پاسخ شیطنت‌های خود را با دفاع مقتدرانه جمهوری اسلامی گرفت
  • توئیت عضو دفتر رهبر انقلاب، درباره کشف حجاب از دیدگاه مقام معظم رهبری
  • شیوه‌نامه مشارکت مردم برای تحقق تاکیدات رهبر معظم انقلاب تدوین شود
  • عفو رهبری برای تعدادی از محکومان تعزیرات
  • قدردانی جامعه کشتی از رهبر معظم انقلاب
  • فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید گلستانی دیدار کرد/ حامل سلام رهبر معظم انقلاب هستم
  • پیام تبریک رهبر معظم انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی
  • آیت‌الله نوری همدانی: در مقابل دشمن متحد و همراه رهبر باشید
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)
  • ماجرای تعریف رهبر انقلاب از همسرشان در حضور یک پزشک | هدیه ای که پس داده شد