Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@03:21:13 GMT

الهلال در آستانه خرید دومین ستاره

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۵۸۲۲

الهلال در آستانه خرید دومین ستاره

باشگاه الهلال عربستان قصد دارد مهاجم برزیلی تیم گوانگژو چین را با قراردادی چشمگیر جذب کند. ناطقان:  باشگاه الهلال عربستان با عقد قراردادی سه ساله، «موسی ماره‌گا» مهاجم مالیایی تیم فوتبال پورتو را به خدمت گرفت و این بازیکن از فصل آینده در الهلال حضور خواهد داشت.



الهلال که قصد دارد برای فصل آینده تیم قدرتمندی را روانه لیگ عربستان و لیگ قهرمانان آسیا کند، قصد دارد مهاجم دیگری را هم به خدمت بگیرد و مذاکراتی با «اندرسون تالیسکا» مهاجم برزیلی تیم گوانگژو چین داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



«سعودی اسکای اسپورت» خبر داد پیشنهاد الهلال به این مهاجم دو ساله و به ارزش ۷.۵ میلیون یورو است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با استقلال ایران بازی خواهد کرد.
منبع: مهر برچسب ها: الهلال ، ناطقان ، ستاره ، چین ، عربستان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: الهلال ناطقان ستاره چین عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۵۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال العین امارات و الهلال عربستان در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ شامگاه امروز پنجشنبه در ورزشگاه هزاء بن زائد امارات برگزار شد که با برد چهار بر دو میزبان اماراتی همراه بود.

سوفیان رحیمی (۶ و ۲۶-پ نالتی و ۳۸-پ نالتی) و کاکو (۵۶-پ نالتی) برای العین و مالکوم (۴۹) و یاسر الشهرانی (۷۸) برای الهلال گلزنی کردند.

شاگردان هرنان کرسپو در حالی موفق به کسب پیروزی پرگل شدند که الهلال در ۳۶ دیدار قبلی رسمی خود در تمامی مسابقات نتیجه‌ای جز پیروزی نگرفته بود. آنها همچنین ۴۴ بازی نباخته بودند و آخرین شکست آبی‌پوشان فوتبال عربستان به ۲۱ مردادماه ۱۴۰۲ باز می‌گردد.

الهلال با این شکست تلخ حالا در فصلی رویایی در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا هستند تا تمام تلاش‌های اخیر آنها که تبدیل به رکوردی در سطح دنیا شده بود دیگر به چشم نیاید.

کد خبر 6081518 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • سرو گیراسی بهترین بازیکن ماه مارس 2024 بوندسلیگا
  • تمام لیگ عربستان علیه الهلال: شما سوگلی هستید!
  • العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد
  • اعتراض تیم رونالدو به لغو دیدار الهلال!
  • اولین واکنش نیمار به شکست سنگین الهلال
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان
  • شبیخون تیم متمول لیگ به باشگاه پرسپولیس؛ ۴ ستاره در آستانه خروج
  • بارسلونا پول خرید ارلینگ هالند را ندارد، حتی در تابستان 2025
  • محکومیت رفتار وحشیانه یک هوادار از سوی فدراسیون فوتبال عربستان