Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام بابائیان امام‌جمعه شهر امیرکلا با بیان اینکه همه ساله در ماه مبارک رمضان برنامه سفره ولایت در امیرکلا برپا می‌شود، اظهار کرد: منشا این برنامه از دفتر مقام معظم رهبری است، همه ساله مبلغی را از دفتر رهبری واریز و ما براساس آن، مراسم سفره ولایت را برگزار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه سال‌های قبل مراسم به‌صورت افطاری و با حضور مردمی صورت می‌گرفت، گفت: از سال گذشته به دلیل شرایط کرونایی غذای گرم و آماده به‌صورت بسته‌بندی شده و بهداشتی توزیع می‌شود.

امام جمعه امیرکلا با اعلام اینکه امسال ۲ هزار بسته غذای گرم را بین ۲۲ پایگاه بسیج شهر امیرکلا تقسیم کردیم تا از طریق پایگاه‌ها در محلات شهر امیرکلا توزیع شود،افزود: از دفتر مقام معظم رهبری، نماینده ولی فقیه در استان و خیرانی که کمک کردن تا این مراسم به‌خوبی اجرا شود سپاسگزارم.

 باباییان اضافه کرد: نظام اقتصادی اسلام طوری برنامه‌ریزی شد تا هیچ فقیری در جامعه نباشد، در دعای روزانه ماه مبارک رمضان نیز اشاره شد خدایا به ما توفیق ده تا مستمندان را کمک کنیم، اسرا آزاد بشن، بدهی مردم داده شود.

وی ادامه داد: بر همین اساس دفتر امام جمعه امیرکلا، در سال ۱۳۹۹ بیش از یک‌میلیارد تومان برای کمک به نیازمندان بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری در ۲۶ مرحله توزیع بسته حمایتی داشت، در سال جدید هم ۳۰۰ بسته حمایتی بمناسبت عید و ۱۴۰ بسته بمناسبت ماه مبارک رمضان «هر بسته به مبلغ ۸۰۰ هزار تومان» توزیع شد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۵۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران

احسان آهنگر مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران ازتوزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار استان خبر داد و گفت: این بسته‌های گوشت قربانی مشارکتی ماه شوال به همت موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها قم وبا همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا شبکه ۳ سیما توسط ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران جهت کمک به نیازمندان آبرومند و مسجدی فراهم شد.

او افزود: نیازمندان از قبل به همت مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران شناسایی شده اند وبسته‌ها در جامعه هدف، اعضای کمیته امداد امام، بهزیستی و زنان بی سر پرست یا بد سرپرست یا قشر آسیب پذیر جامعه تفسیم می‌گردد

آهنگر گفت: از زمانیکه کرونا آغاز شده در این طرح خیرین محترم در اول هرماه قمری بسته‌های گوشت را آماده کرده ودر اختیار نیازمندان آبرومندقرار می‌گیرد وهربسته آن ۱.۵ کیلوگرم است که جمعا ۱.۵ تن می باشد و ارزش تقریبی آن حدود ۷۵۰تا ۸۰۰ میلیون تومان است..

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی