Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@16:28:46 GMT

۱۰۰تخت به بیمارستان دهدشت افزوده می شود

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۶۱۷۳

۱۰۰تخت به بیمارستان دهدشت افزوده می شود

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز یزدان پناه پیش از ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: همچنین تأمین اعتبار لازم جهت خرید دو دستگاه آمبولانس، تخصیص یک دستگاه آمبولانس برای بیمارستان دهدشت انجام شده است.

وی بیان کرد: تأمین اعتبار لازم جهت خرید دستگاه اسپکت سی تی و موافقت با احداث ۱۶ خانه متخصص جهت بیمارستان دهدشت از دیگر برنامه‌های در دست اقدام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در راستای ارائه خدمات مطلوب بهداشتی و درمانی به مردم شریف استان به زودی شاهد بهره برداری از پروژه‌های بزرگی چون بیمارستان نرگسی گچسارن، کلینیک دهدشت، ۲ پایگاه اورژانس جاده‌ای و مرکز جامع سلامت شهرستان لنده خواهیم بود.

وی همچنین گفت: شاخص شیوع بیماری در کشور ۳۱ درصد و در استان ۷۷ درصد بوده که خوشبختانه تاکنون به خوبی کنترل شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به اینکه ۹۱ درصد از مبتلایان به کووید ۱۹ استان بهبود یافته‌اند، خاطرنشان کرد: ۱۹۸ هزار تست کرونا تاکنون گرفته شده که شاخص نمونه گیری کشور ۲۰ درصد و شاخص استان ما ۲۸ درصد بود.

یزدان پناه گفت: امید است واکسیناسیون عمومی تداوم یافته و جامعه ما به ایمنی جمعی نزدیک شود.

کد خبر 5208436

منبع: مهر

کلیدواژه: پرویز یزدان پناه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ویروس کرونا ویروس کرونا روز قدس روز جهانی قدس بوشهر کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا عکس استانها گرگان واکسن کرونا شب قدر فلسطین اردبیل ماه مبارك رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۶۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی پیشرفته تجهیز شد

دکتر اولادی رئیس بیمارستان رازی قائم شهر گفت: این دستگاه ام. آر. آی پیشرفته با حمایت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و پیگیری‌های دانشگاه علوم پزشکی مازندران از طریق بانک جهانی تهیه شده است.

او افزود دستگاه ام. آر. آی پیشرفته، جدیدیدترین و به روز‌ترین دستگاه ام. آر. آی بدون نیاز به " گاز هلیوم " دوره‌ای است که از سوی بانک جهانی به بیمارستان رازی قائم شهر اهدا شده است.

رئیس بیمارستان رازی قائم شهر، نداشتن محدویت وزنی برای بیماران خاص سنگین وزن درانجام ام. آر. آی و بی نیازی این دستگاه به گاز هلیوم با فناوری جدید و بهره مندی ازکیفیت تصویر بالا رااز مزیت‌های این دستگاه پیشرفته نسبت به دستگاه‌های مشابه ام. آر. آی اعلام کرد.

دکتر اولادی، قیمت دستگاه ام. آر. آی پیشرفته نصب شده در بیمارستان رازی قائم شهر را بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان اعلام کرد که ازمحل اعتبارات بانک جهانی در دوره کرونا تامین و به این مرکز درمانی اهدا شده است.

رئیس بیمارستان رازی قائم شهر ادامه داد: هزینه نگهداری این دستگاه به دلیل عدم لزوم خرید گازهلیوم، پائین‌تر ازدیگر دستگاه‌های مشابه و کیفیت تصاویر آن هم با توجه به پیشرفته بودن بسیار بالاا ست وبا این فناوری برتر، شاهد رشد کیفی خدمات‌رسانی پاراکلینیک به بیماران در بیمارستان رازی قائم شهرخواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • تجهیز بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی
  • ۱۵۰۰ تخت تا پایان دولت سیزدهم به تخت‌های استان افزوده می‌شود
  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی پیشرفته تجهیز شد
  • انتقادها از افزایش مالیات ارزش افزوده چای بالا گرفت/ کالا گران و قاچاق زیاد می شود
  • افتتاح جایگاه پمپ بنزین در جاده دهدشت به پاتاوه
  • آیا ارزش افزوده همان هیولایی است که از آن می‌ترسیم؟
  • نشست ستاد زکات استان در دهدشت
  • اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان در دهدشت