Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@07:24:57 GMT

مریم ایراندوست ۳۰ فوتبالیست را به اردو دعوت کرد

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۶۳۶۹

مریم ایراندوست ۳۰ فوتبالیست را به اردو دعوت کرد

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان بزرگسالان اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی انتخابی این تیم را اعلام کرد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال زنان  بزرگسال از تاریخ ۲۱ تا ۲۷ اردیبهشت در  مرکز ملی فوتبال برگزار می شود که مریم ایراندوست، سرمربی تیم ملی اسامی بازیکنان دعوت شده به این اردو را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اسال سمانه چهکندی، فاطمه قاسمی، زهرا خواجوی، پریسا گراوندی، رها یزدانی، زهرا علیزاده، حدیث بساط شیر، شهناز جعفری زاده، سهیلا نظام آبادی،  عاطفه ایمانی، کوثر عنبری، کوثر کمالی، شقایق روزبهان، افسانه اقبال، سرشین کمانگر، بهناز طاهرخانی، مونا حمودی، سارا ظهرابی نیا، هاجر دباغی، فاطمه عادلی، گلنوش خسروی، عاطفه سیدکاظمی، زهرا قنبری، شبنم بهشت، افسانه چترنور، فاطمه امینه برازجانی، ملیکا متولی، فاطمه اردستانی، یاسمن فرمانی و زهرا سربالی نفرات دعوتی به اولین اردوی انتخابی تیم ملی هستند. 

 

ملی پوشان باید فردا، ۲۱ اردیبهشت در هتل المپیک خود را به کادر فنی معرفی کنند.

فوتبال بانوان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتبال بانوان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۶۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه بازآفرینی باغ‌راه حضرت فاطمه‌زهرا در مراحل تکمیل است

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی هدایت مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران بیان کرد: پروژه بازآفرینی باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) که چند سالی است با هدف توسعه گردشگری و برقراری عدالت اجتماعی در حال ساخت است، به مرحله تکمیل و بهره برداری نزدیک شده و در طی ماه‌های آینده در دسترس شهروندان تهرانی قرار خواهد گرفت.

به گفته مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران، طرح احداث باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) به وسعت حدود ۱۰ کیلومتر که با هدف کاهش شکاف اجتماعی، افزایش سرانه فرهنگی و رفاهی در سال ۱۳۸۳ شروع شده، با پیگیری‌های انجام شده و تلاش پیمانکاران فعال در پروژه به مرحله پایانی و بهره برداری نزدیک است.

هدایت با بیان این که این طرح به عنوان محور گردشگری مناطق ۱۷ و ۱۸ محسوب شده و در ادامه به رودخانه کن متصل خواهد شد، عنوان کرد: در حال حاضر نیز ٩ پیمانکار در مسیر طرح در حال فعالیت هستند و اعتبار ۲۰ هزار میلیارد ریال برای تکمیل این طرح گردشگری تعیین شده است.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در خصوص پروژه بازآفرینی نفرآباد تصریح کرد: این پروژه یکی از کامل‌ترین پروژه‌های بازآفرینی در کشور است که در ابعاد مختلف، بازآفرینی در آن صورت می‌گیرد. در محله نفرآباد هم مسکن الگو می‌سازیم و هم خدمات در حال افزایش است. دولت را هم پای کار آورده‌ایم تا بخشی از خدمات که در تکلیف قانونی دولت قرار دارد، انجام شود.

به گفته هدایت طرح ویژه محله تاریخی نفرآباد در اسفندماه ۱۴۰۰ تدوین و با همراهی‌های کمیسیون ماده ۵ در شهریورماه ۱۴۰۱ تصویب شده است و عملیات اجرایی این پروژه با پیگیری شهرداری و تلاش پیمانکاران در حال پیشرفت است.

گفتنی است در این جلسه چالش‌ها و ملاحظات پیمانکاران برای پیشبرد پروژه مطرح شد و در ادامه مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران نکاتی را جهت رفع موانع و تسریع در روند پیشبرد و تکمیل پروژه‌ها متذکر شد.

کد خبر 6078860

دیگر خبرها

  • معرفی نفرات برتر مسابقات کوراش قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی زنان
  • معرفی نامزدهای اولین دوره جایزه داستان کوتاه گارنت
  • نمایشگاه گروهی «وعده صادق» با محوریت «کودک، جنگ، غزه» در فرهنگسرای اندیشه
  • قبرستان بقیع قدیم ‌ها این شکلی بود + ویدئو
  • نامزدهای جایزه داستان کوتاه گارنت معرفی شدند
  • دو هرمزگانی به اردوی تیم ملی فوتبال جوانان دعوت شدند
  • دعوت ۲۲ بازیکن دیگر به اردوی انتخابی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • برگزاری اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال جوانان
  • پروژه بازآفرینی باغ‌راه حضرت فاطمه‌زهرا در مراحل تکمیل است
  • احداث باغ راه ۱۰ کیلومتری جنوب تهران