Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-20@02:05:24 GMT

مبارزه خونین مردان قمه بدست در خیابان +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۶۵۲۲

مبارزه خونین مردان قمه بدست در خیابان +فیلم

‍‍‍‍‍‍

فیلم مبارزه خونین دو مرد در خیابانی درانگلستان که تلاش می کردند اب ضربات چاقو یکدیگر را بکشند هزاران بار در فضای مجازی دیده شد.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از دیلی میل، درگیری میان دو مرد 26 و 31 ساله و مقابل چشم مردم در "لنکاوی " رخ داده است.

--- ---

در فیلمی که توسط مردم از این درگیری گرفته شده از بدن یکی از مردان خون می چکد و هریک تلاش می کند دیگری را از میدان بدر کند که با افتادن قمه از دست یکی از مردان نبرد به درگیری کشیده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در پی این حادثه مردم با پلیس تماس گرفته و درخواست کمک کرده اند.بنا بر گزارش های پلیس یکی از مردان از ناحیه سرآسیب دیده و مرد دوم نیز از ناحیه بازو، قفسه سینه و کمر زخمی شده است.
اطلاعات پلیس نشان میدهد که  انگیزه این درگیری روشن نیست اما مردان موفق شده اند از دست ماموران فرار کنندبا این وجود  سخنگوی پلیس بیان کرد که تحقیقات در این ارتباط ادامه داشته اما هیچیک از مردان دستگیر نشده اند.
با وقوع این حادثه پلیس گشت زنی های خود را در منطقه افزایش داده است.

مرورگر شما از این فرمت پشتیبانی نمی کند

مبارزه خونین مردان قمه بدست در خیابان +فیلم

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۶۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسب آبی سرگردان در خیابان‌های این شهر+ عکس

نادیا زکالوند: ساکنان «گرسی پارک» -Grassy Park- حومه شهر کیپ‌تاون، اسب آبی سرگردانی در خیابان‌ها دیدند که بعد معلوم شد این حیوان، بخشی از حصار حفاظتگاه طبیعی روندولئی را شکسته و از این منطقه فرار کرده است. آنها با پلیس تماس گرفتند و وجود این اسب آبی در خیابان را گزارش دادند.

یکی از شهروندان به خبرگزاری محلی گفت، «وقتی پلیس، اسب آبی را دنبال می‌کرد مادر ۷۴ساله‌ام دید که حیوان با سرعت خود را به حیاط خانه‌مان رساند و داخل شد. پلیس هم بیرون حیاط ایستاده بود تا با ترفندی اسب آبی را گیر بیندازد. اما اسب آبی دوباره از روی دیوار کوتاه حیاط خانه‌مان پرید و با تخریب دیوار، از حیاط فرار کرد و خود را به خیابان رساند.»

این شهروند ادامه داد، اسب‌های آبی خطرناک هستند و حین فرار ممکن است فردی که سر راهشان قرار گرفته است را به کشتن دهند. او از مسئولان حفاظتگاه طبیعی حیوانات خواست که به مسائل ایمنی اهمیت دهند و حصارهای محکم‌تری برای این منطقه بسازند.

بنابه گفته مقامات محلی، این اسب آبی مغلوب اسب آبی نر قدرتمندی در حفاظتگاه شده و فرار کرده بوده است.

خوشبختانه پلیس توانست اسب آبی فراری را گرفته و به محل زندگی خود بازگرداند.

منبع:

upi

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896832

دیگر خبرها

  • اسب آبی سرگردان در خیابان‌های این شهر+ عکس
  • قتل خونین پسر تهرانی در درگیری خیابانی/ دوست مقتول بازداشت شد
  • دستگیری ۶ نفر از مخلان نظم و امنیت در آستارا
  • قتل خونین پسر تهرانی در درگیری خیابانی
  • درگیری خیابانی خونین در تهران منجر به قتل یک جوان شد
  • درگیری بر سر فشار آب یک ساختمان؛ یک نفر کشته شد
  • شلیک ۲ شرور به مرد زاهدانی در خیابان
  • از بوی بد دهان تا چای سرد
  • فیلم/ درگیری خونین بین یک شهروند و یدک‌کش در آمریکا/15+
  • نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر