Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@12:10:48 GMT

ورود یک میلیون دُز واکسن کرونا تا هفته آینده

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۶۵۴۴

ورود یک میلیون دُز واکسن کرونا تا هفته آینده

به گزارش «تابناک»، دکتر کریم همتی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به محموله‌های جدید واکسنی که قرار است از سوی جمعیت هلال احمر وارد کشور شود، گفت: بحث واکسن به این صورت است که جمعیت هلال احمر با همکاری وزارت بهداشت، ‌وزارت امور خارجه و سفرایمان تلاش می‌کند تا بتوانیم واکسن وارد کنیم. ان‌شاءالله اواخر این هفته یا اوایل هفته آینده قرار است یک میلیون دوز واکسن کرونا وارد کشور شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تا خرداد ماه هم مقادیر قابل توجهی واکسن وارد کشور می‌شود.

وی درباره وضعیت واکسیناسیون اتباع خارجی که در کشورمان زندگی می‌کنند، اظهار کرد: درباره اتباع خارجی به فدراسیون و دفتر صلیب سرخ درخواست دادیم تا برای واکسیناسیون اتباع افغان کمک کرده و واکسن در اختیار ما قرار دهند. از ۴۰ میلیون دوز واکسنی که قرار شده فدراسیون برای مهاجرین و رانده‌شدگان کشورهای درگیر جنگ، اختصاص دهند، قرار شده سهمی را هم به ایران دهند. البته واکسن آن از سوی فدراسیون بین‌المللی هلال احمر فعلا فراهم نشده است، اما پیگیر موضوع هستیم.

همتی ادامه داد: در عین حال بخشی از کار هم که مربوط به اتباعی است که داخل ایران هستند، اما شناسنامه ندارند که قرار شد وزارت کشور کدهایی را به آنها اختصاص دهند که جزئیات این موضوع را وزارت بهداشت پیگیری می‌کند.

وی گفت: مشخصا در بحث اتباع خارجی و کمیساریای عالی پناهندگان، از سوی هلال احمر درخواست مکتوب دادیم که به محض اینکه واکسن‌شان فراهم شود، در اختیار ما هم قرار دهند تا ما هم به روند واکسیناسیون اتباع خارجی کمک کنیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 فطریه نشست وین دعای روز بیست و ششم رمضان هلال احمر واکسن کرونا واردات واکسن اتباع خارجی نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 فطریه نشست وین دعای روز بیست و ششم رمضان اتباع خارجی هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۶۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در کردستان

عبدالملکی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تعداد ۶۲ گشت مشترک از واحدهای تولیدی و بخش‌های کشاورزی توسط ادارات ذی‌ربط در سال ۱۴۰۲ انجام شد.

وی از شناسایی ۳۱ نفر کارفرمای متخلف در استان خبر داد و بیان کرد: کارفرمایانی که اقدام به بکارگیری اتباع غیر مجاز کردند مطابق قانون با آنها برخورد شده است.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی کردستان تصریح کرد: بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در مراکز تولیدی و بخش‌های کشاورزی در استان کردستان ممنوع است.

وی اضافه کرد: تعداد ۵۹ نفر تبعه خارجی غیرمجاز دستگیر و پرونده قضائی تشکیل شده است.

کد خبر 6086208

دیگر خبرها

  • ممنوعیت بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در کردستان
  • ممنوعیت بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در استان کردستان
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • مرکز رصد هوشمند جمعیت هلال احمر در هفته هلال‌احمر افتتاح می‌شود
  • امدادرسانی به بیش از ۶‌ هزار خانوار سیل‌زده +فیلم
  • جسد فرد غرق شده در رودخانه سزار کشف شد
  • تزریق واکسن مننژیت ۱۲۰ نفر از زائران حج در استان ایلام
  • سفر رئیس سازمان ملی مهاجرت به خراسان رضوی