Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-18@15:16:53 GMT

بازگشایی روز بازارهای منطقه 17

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۶۶۰۵

خبرگزاری آریا - رئیس اداره ساماندهی شهرداری منطقه 17 از فعالیت مجدد بازار روزها ( دوشنبه و پنج شنبه ) منطقه 17 با رعایت پروتکل بهداشتی خبرداد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 17، معصومه غلامعلی با اعلام این خبر گفت: از هفته جاری فعالیت دوشنبه بازار واقع در خیابان قزوین گاراز شیخ محمدی وپنج شنبه بازار واقع در خیابان مسجد باغ سبزی در فضای روباز و با رعایت فاصله گذاری و پروتکل بهداشتی مجدد شروع به فعالیت خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او تاکید کرد: به‌منظور پبشگیری از شیوع و گسترش بیماری کرونا و سلامت شهروندان از غرفه‌داران و شهروندان درخواست داریم در هنگام مراجعه به روز بازارها حتما از ماسک استفاده کنند.
غلامعلی به گشت ویژه شناسایی و جمع آوری سگهای بدون صاحب نیز اشاره کرد، گفت: در راستای رفاه و امنیت شهروندان و صیانت از سلامت ساکنین محترم دارالشهدای تهران این اداره نسبت به اعزام اکیپ زنده گیری سگ ها ولگرد خیابانی جهت جمع آوری و انتقال یک قلاده سگ بدون صاحب که اخیراً در بوستان ابوذر مشاهده و گزارش شده بود اقدام کرد.
رئیس اداره ساماندهی شهرداری منطقه 17 با اشاره به تلاش های انجام شده در راستای جمع آوری این حیوانات از محیط زیست و سطح منطقه توضیح داد این حیوانات به محل های مخصوص منتقل می‌شوند تا در آنجا توسط پزشکان پالایش واکسن کوبی و درنهایت عقیم و پلاک‌گذاری شوند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منطقه 17

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۶۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 سیگنال بازارهای جهانی به دلار تهران

قیمت اسکناس آمریکایی در نیمه دوم روز قبل رشد کرد، ولی بررسی روند قیمتی روزانه تتر نشان می‌دهد که سقف روزانه قیمت دلار یک کانال قیمتی کاهش یافته است. این اتفاق نشانه‌ای از کاهش هیجان معاملات روزانه در بازار ارز است، چون فاصله سقف و کف قیمت برای دلار دیجیتال کاهش پیدا کرده است.

معامله‌گران بازار ارز و طلا این روزها به اخبار خاورمیانه چشم دوخته‌اند و برای سنجش ریسک به بازارهای جهانی هم نیم‌نگاهی دارند. اما بررسی‌ها از قیمت اونس طلا و نفت در شب گذشته یک موضوع جالب را نشان می‌دهد. قیمت جهانی نفت وست تگزاس اینترمدیت و قیمت اونس جهانی طلا در شب قبل کاهش یافت.

در لحظه نگارش این گزارش ارزش اونس جهانی طلا از بالای دو هزار و ۳۹۰ دلار کاهش پیدا کرده و پایین‌تر از محدوده دو هزار و ۷۰ دلار قرار گرفته است‌. قیمت جهانی نفت هم در لحظه نگارش این گزارش از سقف روزانه بالای ۸۵ دلار عقب نشسته و در کانال ۸۲ دلاری جا گرفته است.

پیش از تلافی حمله موشکی دمشق توسط ایران، اونس جهانی طلا سقف قیمتی جدیدی را لمس کرد و قیمت نفت افزایش یافت. این رویداد در میان آرامش فضای خبری، یک سیگنال از افزایش تنش‌ها در خاورمیانه بود که در قیمت طلا منعکس شده بود؛ چراکه طلا به عنوان دارایی امن هنگام افزایش تنش‌ها و ریسک‌ها با افزایش تقاضا مواجه می‌شود و افزایش اونس جهانی طلا پیش از تلافی ایران یک علامت از رشد تنش و ریسک بود.

معامله‌گران نفت هم به اخبار خاورمیانه و ریسک‌ها در این منطقه به عنوان مهم‌ترین محدوده جغرافیایی تامین‌کننده نفت توجه ویژه‌ای دارند. در چنین شرایطی کاهش همزمان قیمت نفت و طلای جهانی به معنای کاهش سطح ریسک خاورمیانه در کوتاه‌مدت در میان معامله‌گران بازارهای جهانی است که برآیند پیش‌بینی آن‌ها منجر به کاهش نرخ‌ها شده است.

خبرگزاری رویترز هم در روزقبل اعلام کرد که تحریم‌های احتمالی آمریکا علیه ایران نفتی نخواهد بود، زیرا بایدن از افزایش قیمت نفت و خشم چین به عنوان بزرگترین خریدار نفت ایران بیم‌ناک است. ارزهای نفتی مهم‌ترین منبع درآمدی ارز دولت است و بررسی‌ها از بازار ارز نشان می‌دهد که اخبار نفتی تأثیر بسزایی در ذهنیت معامله‌گران دارد که این خبر نگرانی فعالان حوزه ارز را به دلیل کمرنگ شدن شدت تحریم کاهش می‌دهد.

حمایت مهم بازار سرمایه

بازار سرمایه این هفته محدود شد و پس از تلافی حمله موشکی اسرائیل، دامنه نوسان بازار بورس و فرابورس به محدوده مثبت و منفی یک محدود شد. با این حال، به دلیل افزایش سطح ریسک سیستماتیک در بازار سرمایه، بازدهی بازار سرمایه در هفته گذشته منفی بود و شاخص کل بازار سرمایه در محدوده دو میلیون و ۲۰۸ هزار واحدی قرار گرفت. برخی تحلیل‌گران معتقدند که اگر سیاست‌گذار از تصمیمات در تضاد با منافع بازار سرمایه عقب نکشد و با سیاست‌های حمایتی، بورس را پشتیبانی نکند، باید شاهد ورود بیشتر سرمایه‌ها به بازار ارز وطلا بود.

از طرفی در هفته جاری پس از مدت‌ها، سکوت مجید عشقی رییس سازمان بورس و اوراق بهادار شکست و به بانک مرکزی هشدار داد که اگر به واسطه سیاست‌های بانک مرکزی مشکلی برای صندوق‌های درآمد ثابت و بورس ایجاد شود، دامن کل اقتصاد را خواهد گرفت.

در حال حاضر بازار سرمایه حمایت بسیار مهم محدوده دو میلیون و۲۰۰ هزار واحدی را پیش رو دارد که شکست این حمایت می‌تواند باعث افزایش فشار فروش در بازار سرمایه شود.

منبع:‌اکو ایران

سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  •  سیگنال بازارهای جهانی به دلار تهران
  • ضرورت استعلام از شهرداری برای خرید و فروش املاک تجاری در پردیسان
  • احداث خیابان و پارک محلی گرکان در منطقه ۱۰ اصفهان
  • پلمب ۸۰ گاراژ جمع‌آوری زباله در شهر قم /برخی گاراژدارها از زباله گردها سوءاستفاده می‌کنند
  • جمع آوری ۷۸ تن پسماند خشک در منطقه ۲
  • برخورد با پیمانکاران متخلف و عوامل غیرقانونی زباله‌گردی 
  • برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف همکار با عوامل زباله گردی
  • اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر در شهرستان علی آبادکتول
  • طرح ویژه جمع‌آوری معتادان متجاهر در یک شب
  • پلمب ۸۰ گاراژ جمع‌آوری زباله در شهر قم