Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@16:48:55 GMT

اختلاف متقاضیان مسکن مهر شهر جدید هشتگرد حل می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۶۹۳۴

اختلاف متقاضیان مسکن مهر شهر جدید هشتگرد حل می‌شود

ایسنا/البرز رئیس دادگستری ساوجبلاغ گفت: با حل اختلاف دو شرکت در این شهرستان با ورود دستگاه قضایی، مشکلات خریداران واحدهای مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد حل خواهد شد.

احمد نوروزی با اشاره به حل مشکلات بین «شرکت عمران شهر جدید هشتگرد» و شرکت ساختمانی «بلندپایه مشاهیر» که منجر به بلاتکیفی خریداران واحدها شده بود گفت: این پرونده مربوط به یکی از پروژه های مسکن مهر شهر جدید هشتگرد است که به دلیل تاخیر در تحویل واحدهای احداثی، مشکلاتی را برای خریداران ایجاد کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، به نقل از دادگستری البرز، وی افزود: با توجه به تاکیدات رئیس قوه قضائیه در پیگیری پرونده های کثیرالشاکی و کثیرالاطراف و دستور رئیس کل دادگستری استان و پیگیری اداره کل بازرسی استان، جلسه ای با حضور طرفین به منظور حل اختلاف در محل دادگستری برگزار شد که پس از طرح مشکلات و اختلافات، در نهایت به چندین راه حل برای برطرف کردن اختلافات و حل مشکلات متقاضیان مسکن مهر این شهر رسیدیم.

رئیس دادگستری ساوجبلاغ یکی از توافقات انجام شده را تحویل ۱۰۲ واحد مسکن مهر از اول تا پایان خرداد امسال توسط شرکت بلندپایه مشاهیر بیان و اضافه کرد: همچنین مقرر شد شرکت عمران نیز نسبت به محاسبه و رسیدگی به صورت وضعیت های شرکت سازنده اقدام و تسویه حساب کند.

وی دیگر توافق انجام شده را متعهد شدن شرکت عمران شهر جدید هشتگرد به صدور الحاقیه و قرارداد واگذاری برای متقاضیان معرفی شده از طرف شرکت سازنده بیان و متذکر شد: شرکت عمران شهر جدید باید ظرف ۴۵ روز نسبت به محاسبه و تسویه حساب با سازنده در خصوص محوطه سازی و آماده سازی از محل آورده متقاضیان اقدام کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها دادگستري البرز احمد نوروزی شهر جدید هشتگرد شرکت عمران مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۶۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل از بهره‌برداری ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حامد کیخسروی در جمع خبرنگاران، سهمیه مسکن روستایی استان اردبیل در سال جاری را ۷ هزار ۵۰۰ واحد اعلام کرد و اظهار کرد: این واحدها با اقساط ۲۰ ساله و تسهیلات ۵ درصدی آماده معرفی متقاضیان روستایی است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل تصریح کرد: بالغ بر ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل در سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به میزان تسهیلات مسکن روستایی اظهار داشت: تسهیلات مسکن روستایی با بازپرداخت بلند مدت و مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان به متقاضیان ارائه می‌شود.

کد خبر 747625

دیگر خبرها

  • ۲ هزار واحد مسکن مهر مهستان تا پایان اردیبهشت تحویل می‌شود
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • بازگشت ۲۲ هزار میلیارد تومان به بیت‌المال در استان البرز
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی کارکنان دادگستری قم
  • متروی بهارستان نیازمند ۴هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول به صلح و سازش ختم شد
  • مشکلات بازاریان زنجانی به رئیس دادگستری چه بود؟
  • رفع معضلات تالاب انزلی نیازمند راهکارهای مناسب و کارشناسی است
  • تالاب انزلی باید هر چه زودتر لایروبی شود