Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@11:23:05 GMT

پیشنهاد خیره کننده الهلال به هافبک برزیلی

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۷۱۷۲

پیشنهاد خیره کننده الهلال به هافبک برزیلی

پس از پیوستن موسی مارگا به الهلال، اکنون مدیران این تیم به دنبال جذب یک هافبک توانمند هستند.

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین ساعات بامداد امروز بود که باشگاه الهلال با انتشار ویدیویی، به صورت رسمی از پیوستن موسی مارگا مهاجم اهل مالی پورتو به این باشگاه خبر داد تا هم تیمی مهدی طارمی، در تابستان پرتغال را به مقصد عربستان ترک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در حالی که اخباری که از عربستان منتشر می شود، خبر از جدایی قطعی سباستین جووینکو در تابستان پیش رو می دهد، مدیران الهلال برای جایگزینی این بازیکن، در حال مذاکره با اندرسون تالیسکا هافبک برزیلی گوانگژو اورگرانده چین هستند.


پدرو آلمیدا خبرنگار برزیلی فعال در حوزه نقل و انتقالات که 17 روز پیش خبر از مذاکرات موسی مارگا و الهلال داده بود، با ارسال توئیتی از پیشنهاد سنگین مالی الهلال به تالیسکا خبر داد. این خبرنگار مدعی شد که تیم متمول عربستانی برای جذب هافبک میانی گوانگژو، پیشنهاد یک قرارداد 2 ساله با گزینه تمدید و با حقوق 6.8 میلیون یورو و 2 میلیون یورو پاداش به این بازیکن ارائه کرده است.

 


البته آلمیدا در ادامه ذکر کرده است که تالیسکا هنوز پاسخی به پیشنهاد سنگین مالی الهلال نداده است چرا که چند باشگاه در سری آ برزیل و سوپرلیگ ترکیه به دنبال جذب این بازیکن هستند و تالیسکا در حال بررسی پیشنهاد هایش است.


اندرسون تالیسکا که زمستان 2019 از بنفیکا جدا شد و به گوانگژو اورگرانده پیوست، به دلیل قوانین کرونا و همچنین قوانین کاهش دستمزد بازیکنان توسط فدراسیون فوتبال چین هم اکنون در برزیل به سر می برد و با وجود گذشت 4 هفته از آغاز سوپرلیگ چین، هنوز به تمرینات تیمش ملحق نشده است.


تالیسکا در 65 بازی برای گوانگژو موفق به زدن 39 گل و دادن 13 پاس گل شد. این بازیکن در 80 بازی برای بشیکتاش 37 گل زد و 14 پاس گل داد. تالیسکا در بنفیکا نیز 78 بار به میدان رفت و 20 بار موفق به گلزنی شد و 4 پاس گل داد. آمار گلزنی های این بازیکن که در پست هافبک میانی و تهاجمی بازی می کند نیز در نوع خود جالب توجه است.


الهلال حریف استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست و به نظر می رسد مدیران این تیم عزم خود را برای تشکیل یک تیم قدرتمند جزم کرده اند.

عربستان الهلال عربستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عربستان الهلال عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۷۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت روماریوی برزیلی به زمین مسابقه!

به گزارش "ورزش سه"، اسطوره برزیل، در سن 58 سالگی، بار دیگر لباس ورزشی خواهد پوشید تا برای تیمی که ریاست آن را برعهده دارد، بازی کند. طبق گزارش Globoesporte، این بازیکن حقوقی را که دریافت می‌کند به باشگاه اهدا خواهد کرد.

مفهوم مربی - بازیکن در حال حاضر در فوتبال مدرن ریشه دوانده است. فوتبالیست‌هایی مانند وین رونی، رایان گیگز و حتی خود روماریو با واسکودوگاما، نقش خود را به عنوان یک بازیکن با پست مربی ترکیب کرده‌اند. با این حال، ستاره برزیلی به تازگی مفهوم جدیدی ایجاد کرده است: بازیکن - رئیس. به گزارش رسانه برزیلی Globoesporte، روماریو در 58 سالگی بار دیگر شورت ورزشی خواهد پوشید تا از باشگاهی که ریاستش را برعهده دارد، آمریکا د ریودوژانیرو دفاع کند.

به گفته این رسانه، قهرمان سال 1994 جهان حداقل دستمزد را دریافت می‌کند و آن را به خود باشگاه اهدا می‌کند و همچنین عنوان می‌کند که این مربی است که تصمیم می‌گیرد روماریو چه نقشی داشته باشد و در چه سمتی بازی کند. فوتبالیست سابق بارسلونا در سال 2009 بازنشسته شد و ژانویه گذشته ریاست "باشگاه قلبش" را بر عهده گرفت. آمریکا د ریودوژانیرو در سری D است که معادل دسته چهارم خواهد بود.

روماریو قبلاً در بیرا (بولتن ثبت نام ورزشکاران) ثبت شده است، اما قرارداد او هنوز باید برای فدراسیون فوتبال برزیل اسکن شود. علاوه بر این، او قبلاً با مربی جدید خود مارکوس الکساندر صحبت کرده است تا ببیند با توجه به سن بالا در کدام پست می‌تواند عملکرد بهتری داشته باشد. علاوه بر این، رسانه‌های برزیلی تأیید می‌کنند که او در بهترین فرم قرار دارد، زیرا او به فوتبال و والی فوتبال که یک ورزش محبوب در سواحل ریودوژانیرو است، ادامه می‌دهد.

در آمریکا او با پسرش رومارینیو تیمی مشترک خواهد داشت و به این ترتیب او نیز به فهرست بازیکنانی می‌پیوندد که با فرزندانشان در یک تیم بازی کرده‌اند، درست مانند ریوالدو یا گودیانسن. مسابقات قهرمانی کاریوکا سری A2 از 18 می‌آغاز می‌شود، رقابتی که روماریو آرزوی فتح آن را دارد و بنابراین بازی در سن 58 سالگی را به رکوردهای شخصی خود اضافه می‌کند.

دیگر خبرها

  • استقلال این بازیکن را تا آذر ماه از دست می‌دهد
  • بازیکن محوری استقلال نقش جدیدش را مرور می‌کند!
  • توصیه ماتیچ به ژائو نوس، هافبک مد نظر منچستریونایتد: در بنفیکا بمان و در لیگ قهرمانان بازی کن
  • ترکیب الهلال برای رسیدن به ستاره پنجم آسیا
  • حمایت استقلالی‌ها از آخرین احضارشده به کمیته اخلاق!
  • بازگشت روماریوی برزیلی به زمین مسابقه!
  • شکایت دو برزیلی از مس رفسنجان به فیفا!
  • ۲ شکایت تازه از مس رفسنجان در فیفا/دوباره پنجره بسته می‌شود؟
  • هافبک 17 ساله علیه ادعای میثاقی
  • پای این بازیکن استقلال به ماجرای دعوا نکونام و خطیر باز شد