Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها- رئیس دادگستری ساوجبلاغ گفت که با حل اختلاف دو شرکت در این شهرستان با ورود دستگاه قضایی، مشکلات خریداران واحدهای مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد حل شد. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از  ساوجبلاغ  ، احمد نوروزی در جمع خبرنگاران با اشاره به حل مشکلات بین "شرکت عمران شهر جدید هشتگرد" و شرکت ساختمانی "بلندپایه مشاهیر" که منجر به بلاتکیفی خریداران واحدها شده بود اظهار داشت : این پرونده مربوط به یکی از پروژه‌های مسکن مهر شهر جدید هشتگرد است که به دلیل تاخیر در تحویل واحدهای احداثی، مشکلاتی را برای خریداران ایجاد کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به تاکیدات رئیس قوه قضائیه در پیگیری پرونده های کثیرالشاکی و کثیرالاطراف و دستور رئیس کل دادگستری استان و پیگیری اداره کل بازرسی استان، جلسه ای با حضور طرفین به منظور حل اختلاف در محل دادگستری برگزار شد که پس از طرح مشکلات و اختلافات، در نهایت به چندین راه حل برای برطرف کردن اختلافات و حل مشکلات متقاضیان مسکن مهر این شهر رسیدیم.

تعلل دولت در قبال حق و حقوق کارگران/ "حق مسکن کارگران" هنوز تصویب نشده استافزایش 1000درصدی هزینه ساخت مسکن در دولت روحانی/ تولید مسکن یک بیمار در حال احتضار استوزیر راه: برخی دولت را متهم به نداشتن برنامه در حوزه مسکن می‌کنند

رئیس دادگستری ساوجبلاغ یکی از توافقات انجام شده را تحویل 102 واحد مسکن مهر از اول تا پایان خرداد امسال توسط شرکت بلندپایه مشاهیر بیان و گفت:  مقرر شد شرکت عمران نیز نسبت به محاسبه و رسیدگی به صورت وضعیت‌های شرکت سازنده اقدام و تسویه حساب کند.

وی دیگر توافق انجام شده را متعهد شدن شرکت عمران شهر جدید هشتگرد به صدور الحاقیه و قرارداد واگذاری برای متقاضیان معرفی شده از طرف شرکت سازنده بیان و متذکر شد: شرکت عمران شهر جدید باید ظرف 45 روز نسبت به محاسبه و تسویه حساب با سازنده در خصوص محوطه سازی و آماده سازی از محل آورده متقاضیان اقدام کند.

انتهای پیام/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهر جدید هشتگرد شرکت عمران مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۷۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی شعبه ویژه قضایی رسانه‌ها درگیلان

رییس کل دادگستری گیلان در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی و تنویر صحیح افکار عمومی در جامعه گفت: خبرنگاران درخط مقدم اطلاع رسانی هستند و رسالت سنگینی بر عهده دارند و همه مسئولان موظف به پاسخگویی به مطالبات خبرنگاران هستند.


حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی با اشاره به لزوم حمایت از خبرنگاران از سوی دستگاه قضایی گفت: با توجه به اهمیت این موضوع شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های رسانه‌ای استان از فردا راه اندازی می‌شود تا مشکلات قضایی فعالان رسانه سریعتر و ویژه‌تر رسیدگی شود. 

وی با بیان اینکه تکثر رسانه نعمت و یکدست کردن آن سم است، افزود:نگاه و دیدگاه‌های مختلف باید شنیده شود، ارزش رسانه باید ارتقاء یابد و باید باور کرد که مجموعه پرقدرتی به عنوان رسانه می‌تواند برای رسیدن به اهداف یاریگر باشد.

رییس کل دادگستری گیلان با تاکید بر اینکه نقد خوب است، اما تخریب نه، اضافه کرد: برای قوت جمهوری اسلامی حرف و قلم زدن خوب است، اما هوشیاری و هوشمندی برای همصدا نشدن با دشمن مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی با بیان اینکه در پاسخگویی و شنیدن انتقاد‌ها نباید رنجید، گفت: پیشبرد انقلاب و اسلام با هدایت‌های امامین انقلاب بوده و هست امروز ما در کشوری آزاد زندگی می‌کنیم که حرف‌ها به راحتی زده می‌شود و آزادی بیان وجود دارد.

وی خطاب به خبرنگاران با تاکید بر اینکه در کشور اسلامی باید پایبند به ارزش‌های اسلامی باشیم، ادامه داد: در نوشتن اخبار مقید باشید؛ پاسخگونبودن مسئولان حل مساله نیست مدیران باید پاسخگو باشند.

رییس کل دادگستری گیلان بر لزوم برخورد با فساد در دستگاه‌های اداری استان تاکید و تصریح کرد: مبارزه با فساد اولویت دستگاه قضا است و در این خصوص اقداماتی از جمله راه اندازی سامانه حمایت از گزارشگران فساد انجام شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح عفاف و حجاب نیز گفت: بی حجابی حرام شرعی و سیاسی است و‌دستگاه قضا مطابق قانون با هنحارشکنان برخورد خواهد کرد. 
حجت الاسلام والمسلمین صادقی همچنین از ضابطان قضایی خواست در برخوردبا افراد هنجار شکن قانون را رعایت کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • رئیس دادگستری مازندران به متعرضین منابع طبیعی هشدار داد
  • ۲ هزار واحد مسکن مهر مهستان تا پایان اردیبهشت تحویل می‌شود
  • بازگشت ۲۲ هزار میلیارد تومان به بیت‌المال در استان البرز
  • جنجال در هشتگرد؛ هر ۷ عضو شورای شهر هشتگرد حق ورود به جلسات را ندارند!
  • بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه
  • متروی بهارستان نیازمند ۴هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • ضرورت ورود جدی مسئولان برای رفع اختلاف مالکیت ساکنان تالاب انزلی
  • رفع اختلاف مالکیت ساکنان حاشیه تالاب بین المللی انزلی مستلزم ورود جدی مسئولان مربوطه
  • بازشدن گره های کور چنددهه ای استان گلستان با اهتمام دستگاه قضایی 
  • راه اندازی شعبه ویژه قضایی رسانه‌ها درگیلان