Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@09:08:35 GMT

کشف انبار عطر و ادکلن قاچاق در اشتهارد

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۷۲۴۰

کشف انبار عطر و ادکلن قاچاق در اشتهارد

به گزارش روز دوشنبه پلیس البرز، سردار عباسعلی محمدیان اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با کالای قاچاق و ارز شهرستان اشتهارد در پی رصد کسب خبری مبنی بر دپوی عطرو ادکلن در یک انبار در شهرک صنعتی اشتهارد  موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قراردادند.

وی خاطرنشان کرد:  پس از بررسی و صحت موضوع محل مورد نظر را بازرسی و ۵۰ هزار عدد شیشه انواع عطرو ادکلن کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طبق نظرکارشناسان ارزش ریالی اقلام کشف شده بیش از ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

 محمدیان  گفت: یک نفر در این  زمینه دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل اداره کل تعزیرات حکومتی استان البرز شد.

وی خاطرنشان کرد: برای ریشه کن کردن پدیده قاچاق کالا در جامعه تنها اقدامات قهری پاسخگو نیست ، بلکه باید با اقدامات پیشگیرانه و فرهنگ سازی، زمینه کاهش قاچاق را فراهم کنیم و مردم نیز می بایست با نخریدن کالاهای فاقد اصالت و قاچاق در ریشه کنی پدیده قاچاق مشارکت کنند.

طی سال گذشته  حدود چهارهزار میلیارد ریال  انواع کالای قاچاق دراستان البرز کشف شده است.

برچسب‌ها البرز فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران کالای قاچاق اشتهارد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران کالای قاچاق البرز فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران کالای قاچاق اشتهارد اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۷۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

كشف بيش از يک ميليارد كالای قاچاق در كاشمر

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان كاشمر گفت: مأموران پليس امنيت اقتصادی حين كنترل خوروهای عبوری در يكی از محورهای مواصلاتی به يک دستگاه وانت سايپا مشكوک و اين خودرو را به منظور بررسی بيشتر متوقف كردند.
 
سرهنگ حسن مشهدی افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از اين خودرو مقادير قابل توجهی مواد غذايی قاچاق كه فاقد هرگونه فاكتور خريد و مجوز حمل بود، كشف کردند.
 
مشهدی با اشاره به معرفی يک متهم به اداره تعزيرات حكومتی، ادامه داد: ارزش كالاهای قاچاق كشف شده برابر نظر كارشناسان یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.
 
وی با تشکر از همکاری فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشمر در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، تصريح كرد: قاچاق كالا ضربات سنگينی به اقتصاد كشور وارد می كند و پليس با قاطعيت با متخلفات برخورد می كند.

دیگر خبرها

  • کشف ۱۱۰ کیسه مغز بادام چینی قاچاق در شهرری
  • ۵ تُن بادام قاچاق در جنوب تهران کشف شد
  • کشف انبار کالای قاچاق در جنوب تهران
  • کشف انبار لوازم‌خانگی ۱۲ میلیاردی قاچاق در خرم‌آباد
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیاردی قاچاق در خرم آباد
  • کشف انبار اکتان‌های بنزین قاچاق در جنوب تهران
  • کشف انبار اکتان‌های بنزین قاچاق در شهرری
  • کشف بیش از ۶۰ تن اموال قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • كشف بيش از يک ميليارد كالای قاچاق در كاشمر
  • کشف ۶۴ تن مواد پتروشیمی قاچاق در جنوب تهران