Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@00:36:32 GMT

برگزاری جشنواره شعر فروغ امید در تبریز

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۷۳۳۳

برگزاری جشنواره شعر فروغ امید در تبریز

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حجت الاسلام و المسلمین شعبانی  مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با بیان این‌که جشنواره شعر فروغ امید در هفت محور برگزار می‌شود، گفت: موضوعاتی چون وجود مقدس حضرت صاحب الزمان (عج)، امید در آیات، احادیث و بیانات امامان انقلاب، پیروزی‌های پیامبران و اوصیای الهی، گسترش و پیشرفت نهضت امام خمینی از سال ۱۳۴۲، مقاومت و امید به پیروزی در محاصره‌های سنگین و تحریم‌های اقتصادی و امید به گشایش‌ها و پیروزی‌های بزرگ محور‌های این جشنواره هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: شرکت کنندگان می‌توانند آثار ارسالی خود را از طریق واتساپ و ایتا به شماره‌های ۰۹۱۴۷۷۸۷۵۰۵ و ۳۳۳۲۰۱۷۹ تا پایان ماه جاری ارسال کنند.

اوافزود: از بین آثار ارسالی ۱۰ اثر به عنوان آثار برگزیده و ۱۰ اثر قابل تقدیر انتخاب خواهد شد.

حجت الاسلام شعبانی گفت: اختتامیه جشنواره با لحاظ دستور العمل‌های ستاد کرونا طی خرداد ماه امسال در تبریز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی جشنواره شعر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۷۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات چوگان در تبریز

دریافت 36 MB

به گزارش خبرنگار مهر، با برپایی نمایشگاه توانمندی‌های روستایی منطقه مهران رود و میدان چای به همت هیأت سوارکاری تبریز و بخش باسمنج در راستای ترویج فرهنگ سنتی اسب سواری، هیأت چوگان استان صبح چهارشنبه مسابقه چوگان برگزار کرد.

کد خبر 6080705

دیگر خبرها

  • امید عالیشاه: مصدومیت؟ چیز خاصی نیست
  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • اختتامیه هفتمین جشنواره مدرسه عشق در رشت
  • امید شاخصه بارز آثار هنری توانخواهان بهزیستی اردبیل است
  • فوتبال امید‌های آسیا در قطر؛ استارت مدعیان با پیروزی، توقف استرالیا
  • برگزاری جشنواره اذان آوای ماندگار در تبریز
  • برگزاری مسابقات چوگان در تبریز
  • معرفی آثار راه‌یافته به جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • خبرنگاران استان سمنان در جشنواره تولیدات رسانه‌ای روایت خدمت شرکت کنند