Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-28@18:44:26 GMT

آمار بد خرید ۴۰۰ میلیاردی حریف استقلال

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۷۴۳۷

آمار بد خرید ۴۰۰ میلیاردی حریف استقلال

باشگاه الهلال عربستان امروز به صورت رسمی از امضای قرارداد با موسی مارگا مهاجم پورتو پرتغال خبر داد. سعودی ها برای کسب رضایت این ستاره، قراردادی ۳ ساله با دستمزد سالیانه ۵ میلیون یورو امضا کردند. این اولین خرید باشگاه سعودی برای تقویت تیمش قبل از دیدار با استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الهلال برای جذب همبازی طارمی در مجموع برای مدت ۳ سال باید نزدیک به ۴۰۰ میلیارد تومان پرداخت کند. اما به نظر می رسد مارگای ۳۰ ساله دوران بدی را اخیرا در پورتو گذرانده است.

اما گومیس ۳۶ ساله اگرچه از لحاظ سنی مسن تر از مارگا به شمار می آید ولی آماری فوق العاده ای با تیم سعودی در ۳ سال گذشته به جای گذاشته است. پیش از آمدن مارگا، گومیس مهاجم فرانسوی ۳۶ ساله الهلال با آمار خیرکننده در این تیم، بیشترین دستمزد را دریافت می کرد. طبق اعلام رسانه های سعودی گومیس با کسب سالیانه نزدیک به ۲۱۵ میلیارد تومان گران ترین بازیکن تیم متمول ریاض است.

مهاجم فرانسوی به دلیل شادی خاص بعد از گلش ملقب به «شیر» است. شیر پابه سن گذاشته در ۱۲۶ بازی خود برای الهلال ۱۰۰ گل به ثمر رسانده و ۱۷ پاس گل داده است. گومیس وقتی در سال ۲۰۱۸ از گالاتاسرای ترکیه به ریاض آمد در ۴۰ بازی خود در سوپر لیگ ترکیه در ۳۸ بازی یا گل زده بود یا پاس گل داده بود.

این آمار گومیس در زمان پیوستن به الهلال دستمزد نجومی اش را توجیه می کند. اما سران باشگاه الهلال اکنون به سراغ مهاجمی رفتند که در فصل گذشته طبق آمار نتوانسته عملکرد رضایت بخشی داشته باشد و به نوعی مهاجم سوم پورتو بوده است.

درخشش مهدی طارمی مهاجم ملی پوش کشورمان و گلزنی های مداومش باعث شده تا مارگا در سایه سنگین ستاره ایرانی قرار بگیرد. نکته جالب مارگا در ۱۲ بازی آخرش در پورتو تنها موفق شده یک گل به ثمر برساند و هیچ پاس گلی نداده است.

آمار نشان می دهد خرید گران قیمت رقیب استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نسبت به گومیس بسیار ضعیف است و مهاجم ۳۶ ساله با دریافت دستمزد نجومی توانایی هایش را نشان داده است.

پرداخت دستمزد نجومی در سال برای مارگای ضعیف و به نوعی مهاجم ضعیف پورتو، نشان می دهد سران باشگاه الهلال خرید مناسبی نداشتند و یا حداقل پول زیادی برای یک مهاجم متوسط طبق آمار پرداخت کردند.

۲۵۶ ۲۵۱

کد خبر 1513247

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فوتبال آسیا لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۷۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کلاهبرداری میلیاردی به شیوه خرید ارز دیجیتال در کازرون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، فرمانده انتظامی کازرون گفت: با مراجعه یکی از شهروندان به این پلیس مبنی بر کلاهبرداری تحت عنوان خرید ارز دیجیتال از وی، موضوع در دستور کار پلیس فتا شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ اسماعیل زراعتیان افزود: شاکی در اظهارات خود اعلام کرد که مدتی قبل در شبکه‌های اجتماعی با یک سایت که مدعی بود در زمینه ارز‌های دیجیتال فعالیت می‌کند آشنا شدم و پس از اینکه اعتمادم را جلب کرد؛ چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای سرمایه گذاری در زمینه ارز‌های دیجیتال به آدرس فردی در تهران واریز کردم که بعد از واریز وجه دیگر پاسخی از وی دریافت نکرده و متوجه کلاهبرداری شدم.
وی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا شهرستان کازرون پس از بررسی‌های همه جانبه و تلاش بی وقفه برای شناسایی مجرم با انجام اقدامات تخصصی و پلیسی، اطلاعاتی از مجرم در استان تهران به دست آورده و وی را شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان کازرون اظهار داشت: با به دست آمدن هویت متهم و پس از تشریفات قضایی، وجه کلاهبرداری شده به حساب مالباخته برگشت داده شد و تلاش برای شناسایی محل اختفا و دستگیری متهم در دستور کار است.
زراعتیان به شهروندان توصیه کرد: توصیه‌های پلیس فتا را جدی بگیرند و همواره مراقب ترفند کلاهبرداران و سودجویان باشند.

دیگر خبرها

  • کشف کلاهبرداری میلیاردی به شیوه خرید ارز دیجیتال در کازرون
  • آمار می‌گوید: هالند بهترین مهاجم لیگ برتر نیست!
  • روملو لوکاکو و دریافت پیشنهادی با دستمزد ۵۰ میلیون یورو در سال از عربستان
  • حریف استقلال سال 1403 را با برد شروع کرد(عکس)
  • تیم ملی دیگر حریف آسان نخواهد داشت/ جوانگرایی باید با برنامه باشد
  • روزی که ناصر حجازی مهاجم استقلال شد!+عکس
  • لواندوفسکی پیشنهاد عربستانی‌‌ها را رد کرد
  • محرومیت ۲ ساله برای مهاجم تیم ملی برزیل
  • الهلال آینده دروازه‌بانی عربستان را خرید
  • شکست حقوقی پرسپولیس از مهاجم استقلال