Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@20:18:57 GMT

جریمه ۵۱ میلیارد ریالی برای قاچاق شمش‌های طلا

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۷۴۵۲

جریمه ۵۱ میلیارد ریالی برای قاچاق شمش‌های طلا

مدیرکل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی از محکومیت ۵۱ میلیاردی قاچاقچی طلا در کردستان خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، محسن عسکری در این رابطه اظهار کرد: عوامل کنترل و مراقبت مرز زمینی مریوان در پی کنترل و بازرسی از خودروهای در حال خروج، تعداد ۴ قطعه شمش طلا به وزن ۶ هزار و ۴۳۱ سوت را  از داخل یک دستگاه کامیون که به نحو ماهرانه‌ای جاساز شده بود، کشف  و به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان مریوان ارسال کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی خاطرنشان کرد: شعبه رسیدگی کننده با توجه به عدم ارائه مدارک قانونی از سوی متهم، تخلف را محرز اعلام و ضمن صدور حکم به ضبط طلاها، متهم را به پرداخت مبلغ ۵۱ میلیارد ریال محکوم کرد.

وی بیان کرد: با اعتراض متهم به رای صادره، پرونده مجددا در شعبه تجدیدنظر رسیدگی و حکم بدوی تائید و قطعی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قاچاق طلا و ارز تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۷۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت قاچاقچی سوخت در یزد

به گزارش خبرگزار، مهر سید محمدمهدی مهاجریان مدیرکل تعزیرات حکومتی یزد گفت: پرونده قاچاق ۲۸ هزار و ۳۰۰ لیتر نفت‌گاز به ارزش پنج میلیارد و ۲۴۷ میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی یزد رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی یزد افزود: شعبه با توجه به اینکه این محموله سوخت با بارنامه روغن سوخته حمل می‌شد، قاچاق سوخت را محرز و علاوه بر ضبط سوخت‌های کشف شده هر کدام از متهمان را به پرداخت ۱۱ میلیون ریال و جمعاً به پرداخت ۲۲ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مهاجریان گفت: اجرای احکام تعزیرات حکومتی با قطعی شدن حکم جریمه صادره را از متهمان وصول کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی یزد افزود: مأموران نیروی انتظامی از یک دستگاه تریلر تانکردار محموله سوخت قاچاق را که با بارنامه روغن سوخته در حال قاچاق بود کشف و پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6084312

دیگر خبرها

  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • وصول جریمه ۴ میلیارد و ۸۴۲ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه
  • جریمه ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه در پاوه
  • جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد ریال جریمه شد
  • قاچاقچی پارچه ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در یزد
  • جریمه، تاوان قاچاق مواد سوختی در مرند
  • جریمه ۱۶ میلیارد ریالی قاچاقچی دام در یاسوج