Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن علیزاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این در حالی است که سال های گذشته ماهانه ۱۶۰ میلیارد ریال به مستمری بگیران تامین اجتماعی شهرستان گچساران پرداخت می شود. 

وی تعداد مستمری بگیران شهرستان گچساران را پنج هزار و ۳۷۰ نفر اعلام کرد و گفت: با احتساب افراد تحت تکفل آنان این اداره به بیش از ۱۵هزار و ۷۳۱ نفر در این زمینه خدمات رسانی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیزاده اظهار داشت: ۶۳ نفر از افراد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی در این شهرستان در دوران کرونا از بیمه بیکاری بهره‌مند شدند.

وی ابراز کرد: ۷۵ متقاضی دریافت بیمه بیکاری در گچساران در دوران کرونا ثبت‌نام کردند. 

 رئیس اداره تامین اجتماعی گچساران گفت: ۲ هزار و ۸۷۹ کارگر ساختمانی در این شهرستان زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

علیزاده تصریح کرد: کارگران ساختمانی برای بیمه شدن بایستی تنها هفت درصد از ۳۰ درصدی حق بیمه مشاغل آزاد را پرداخت کنند.

وی بیان کرد: حداقل دستمزد برای بیمه شدگان در سالجاری هشت میلیون ۸۵۱ هزارو ۶۵۰ ریال است.

علیزاده افزود: ۸۰ هزار نفر در این شهرستان دارای دفترچه تامین اجتماعی هستند.

وی تعداد بیمه شدگان اصلی شهرستان گچساران را بیش از ۳۰ هزار نفر دانست و بیان کرد: افراد تحت تکفل، این تعداد به ۵۱ هزار۲۹۲ نفر است.

علیزاده گفت: غرامت دستمزد ایام بیماری، غرامت دستمزد ایام بارداری، پروتز و اروتز، غرامت نقص عضو مقطوع، کمک هزینه ازدواج، کمک هزینه کفن و دفن، هزینه سفر و فوق العاده سفر و اقامت بیمه شده و همراه او، ازجمله تعهدات کوتاه مدت تأمین اجتماعی به بیمه شدگان واجد شرایط است.

شهرستان ۱۵۰ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

برچسب‌ها همسان سازی گچساران بیمه بیکاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همسان سازی گچساران بیمه بیکاری همسان سازی گچساران بیمه بیکاری اخبار کنکور تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۷۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه شدگان اجباری در استان مرکزی هفت درصد افزایش یافت

علیرضا حسینی مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: تعداد بیمه شدگان اجباری (کارگری) این استان از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا بهمن ماه این سال به ۲۴۹ هزار و ۲۰۱ نفر رسید که این آمار در مدت مشابه قبل از آن ۲۳۲ هزار و ۵۳۰ نفر بود و حدود ۱۶ هزار کارگر در این مدت اضافه شده است.

وی بیان کرد: جمعیت تحت پوشش تامین اجتماعی استان مرکزی در این مدت از ۷۵ درصد فراتر رسید و به یک میلیون و ۷۳ هزار و ۶۴۷ نفر رسید.

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: بیمه شدگان اصلی نیز از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا بهمن ماه این سال به ۳۵۸ هزار و ۶۶۴ نفر رسید.

حسینی اظهار کرد: تعداد مقرری‌بگیران بیمه بیکاری در استان نیز در این مدت به سه هزار و ۲۴ نفر رسید که بیانگر کاهش هشت درصدی بود.

وی گفت: جمعیت مستمری بگیران (بازنشستگان، از کارافتاده‌گان و بازماندگان) نیز به ۱۱۰ هزار نفر رسید که نشان از افزایش ۱۳ درصدی دارد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی اضافه کرد: تعداد کارگاه‌های فعال این استان نیز از ابتدای سال گذشته تا پایان بهمن‌ماه این سال به ۲۵ هزار و ۲۰۳ کارگاه رسید که نسبت به مدت مشابه قبل از آن، ۶ و ۲۵ صدم درصد افزایش داشت.

حسینی گفت: استان مرکزی سال گذشته در راستای تعداد کارگاه‌های فعال جزو استان‌های برتر کشور بود و این مهم به دلیل افزایش تعداد بازرسین کارگاه‌ها، تعداد بازرسی‌ها و پیگیری مستمر برای شناسایی کارگاه‌هایی که کارگران خود را بیمه نکرده بودند، صورت گرفت.

وی اظهار کرد: ۲ هزار و ۲۹۰ کارگاه جدید کشفی سال گذشته (تا بهمن‌ماه) در استان مرکزی به ثبت رسید که یک‌هزار و ۵۰۰ کارگاه آن تثبیت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • اتمام زمان ثبت‌نام برای بیمه بازنشستگی مادران غیرشاغل
  • شمار دریافت کنندگان حق پرستاری خانواده محور در البرز افزایش یافت
  • افزایش مستمری بازنشستگان کارگری به کجا رسید؟
  • حذف شناسه پرداخت تامین اجتماعی برای تسهیل و پیشگیری از اشتباه
  • کاهش حق بیمه در تور صیادان و صاحبان شناورهای صیادی گلستان
  • چگونه سابقه بیمه تامین اجتماعی را افزایش دهیم؟ | شرایط خرید سابقه بیمه تامین اجتماعی چیست؟
  • جدول واریز و اضافه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی فروردین ۱۴۰۳
  • افزایش ۶ میلیون تومانی حقوق بازنشستگان با اعمال همسان‌سازی | اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان از این ماه
  • بیمه شدگان اجباری در استان مرکزی هفت درصد افزایش یافت
  • معلمان در دایره فقر؛ حقوق ماهانه 5 میلیون تومان