Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، پرویز هادی در خصوص اظهاراتی که در توسط علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در یک برنامه زنده تلویزیونی مطرح شده، اظهار داشت: هدف من احقاق حقوق همه کشتی‌گیران بود و فقط در مورد خودم صحبت نکردم. در مورد کشتی‌گیرانی صحبت کردم که در این محدودیت‌های کرونایی مجبور بودند در فضای باز تمرین کنند، به امید روزی که در مسابقات حضور داشته و مزد زحمات خود را بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دارنده مدال برنز کشتی آزاد جهان در وزن ۱۲۵ کیلو افزود: نگاه سلیقه‌ای عدالت را زیر پا می‌گذارد. عزیزان توضیح دهند چرا برای المپیک انتخابی نگذاشتند یا برای جام تختی ورزشکاران چطور انتخاب شدند؟

هادی خاطرنشان کرد: نکته دیگر اینکه بعد از مصاحبه من رئیس فدراسیون در یک برنامه صرفاً سفارشی از ادبیاتی استفاده کرد که در شأن کشتی نبود. در کشتی اخلاق، فروتنی و ... سرلوحه بوده است. فدراسیونی که خودش باید الگو باشد به جایگاه یک قهرمان که سال‌ها برای اهتزاز پرچم تلاش کرده به راحتی توهین می‌کند و مجری رسانه ملی هم آن را مورد تایید قرار می‌دهد.

ملی‌پوش کشتی آزاد درباره دعوت شدن به اردو، یادآور شد: یکی از مربیان مصاحبه کرده که پرویز هادی به تیم ملی دعوت شده اما نیامده است. اگر مستنداتی وجود دارد که من به اردو دعوت شدم و نرفتم ارائه کنند. من هیچ وقت در شش هفت ماه گذشته به اردو دعوت نشدم.

وی ادامه داد: به رسم پهلوانی نمی‌خواهم جواب رئیس فدراسیون را با اصطلاحاتی که خودش به کاربرد بدهم، چون شخصیت من اینگونه نیست. وقتی به یک قهرمان ملی توهین می شود یعنی به همه مدال‌آوران و پیشکسوتان توهین شده است. تا زمانی که در مدیریت این افراد، تفکرات پوچ و اصطلاحات غیر مودبانه حاکم باشد ترجیح می‌دهم در زادگاه خودم تمرین کنم و پا در تشک مسابقه نگذارم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پرویز هادی کشتی آزاد انتخابی المپیک علیرضا دبیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۷۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت کشتی گیر کردستانی به اردوی تیم ملی

 با دعوت سرمربی تیم ملی «محمدمبین عظیمی» کشتی گیر صاحب عنوان کردستانی به هشتمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد فراخوانده شد.

هشتمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد روز‌های پنجم لغایت ۱۷ اردیبهشت ماه در کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • لبخند عباس جدیدی به انتخاب فدراسیون کشتی (عکس)
  • علیرضا دبیر:زخم زبان چیز خوبی نیست!
  • چرا حسن یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیامد؟
  • چرا یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؟/ در انتظار دیدار با دبیر
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد!
  • حسن یزدانی از اردوی بعد به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نرفت
  • دعوت کشتی گیر کردستانی به اردوی تیم ملی
  • حضور ۴ بازیکن سبزواری در پنجمین اردوی تیم ملی هندبال جوانان