Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-28@23:48:21 GMT

محکومیت میلیاردی برای قاچاقچی طلا در کردستان

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۷۵۴۹

محکومیت میلیاردی برای قاچاقچی طلا در کردستان

به گزارش رکنا، محسن عسکری افزود: عوامل کنترل و مراقبت مرز زمینی مریوان در پی کنترل و بازرسی از خودروهای در حال خروج، تعداد چهار قطعه شمش طلا به وزن ۶ هزار و ۴۳۱ سوت را از داخل یک دستگاه کامیون که به نحو ماهرانه ای جاساز شده بود، کشف و به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان مریوان ارسال کردند.

وی اظهارداشت: شعبه رسیدگی کننده با توجه به عدم ارائه مدارک قانونی از سوی متهم، تخلف را محرز اعلام و ضمن صدور حکم به ضبط طلاها، متهم را به پرداخت مبلغ ۵۱ میلیارد ریال محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عسکری اضافه کرد: با اعتراض متهم به رأی صادره، پرونده مجددا در شعبه تجدیدنظر رسیدگی و حکم بدوی تائید و قطعی شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا شمش طلا اخبار حوادث شمش طلا قاچاقچی طلا میلیاردی کردستان سهام عدالت قیمت خودرو کرونا بازیگر سینما و تلویزیون بازیگر زن ایرانی تعرض جنسی ایران تجاوز عکس کرونا قیمت قتل بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۷۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبشار گویله مریوان، زیباترین آبشار کردستان + فیلم

آبشار گویله در میان جنگل‌های پرپوشش منطقه مرزی کردستان در محور سقز _ مریوان قرار دارد و ارتفاع آن به بیش از ۵۰ متر می‌رسد.

این آبشار از جاده‌ی سقز _ مریوان قابل مشاهده است و فاصله‌ی آن تا جاده حدود يک کیلومتر است. یکی از چشم انداز‌های زیبای مسیر سقز مریوان پس از کوهستان عمدتا سفید پوش «چهل چشمه» این آبشار زیباست که از میان پیچ وتاب‌های جاده جنگلی و قدیمی سقز _ مریوان سر بر می‌آورد و به عمق دره می‌ریزد.

 مریوان یکی از شهر‌های دیدنی استان کردستان است که با طبیعت ناشناخته خود پذیرای علاقمندان و محققین است.

این آبشار زیبا در فصل بهار از مکان‌های دیدنی و زیبای منطقه محسوب می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • منطقه آزاد بانه-مریوان دریچه‌ای به سوی توسعه اقتصادی کردستان
  • آبشار گویله مریوان، زیباترین آبشار کردستان + فیلم
  • حکم قصاص برای متهم پرونده قتل مهران سماک صادر شد
  • آخرین وضعیت پرونده قتل «مهران سماک»
  • محکومیت چهار میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در همدان
  • محکومیت ۱۱ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت
  • قاچاقچی سوخت در زاهدان جریمه ۴۶ میلیارد ریالی شد
  • محکومیت قاچاقچی پیاز در خرمشهر
  • محکومیت ۴۶ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در زاهدان
  • قاچاقچی پیاز در خرمشهر جریمه شد