Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی قلیان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تاکنون تصمیمی برای اعمال محدودیت ورود برنج هندی به خراسان رضوی در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در ستاد کرونای خراسان رضوی گرفته نشده است.

بیشتر بخوانید

دو هزار و ۴۰۰ تن برنج هندی به خراسان رضوی اختصاص یافت

او افزود: از طرفی موضوعی با این محوریت در هیچ کدام از کمیته‌های ستاد کرونا نظیر کمیته بازرگانی مطرح نشده است مگر اینکه در جلسات بعدی این مسأله را مطرح کنیم تا نظر اعضای ستاد در باره آن بیان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه این ویروس کرونا از طریق مواد غذایی منتقل نمی‌شود ادامه داد: اما در مورد اینکه بسته‌ها و کیسه‌های این نوع برنج ممکن است آلوده به ویروس کرونا باشند با نگهداری آنها به مدت ۱۰ روز در یک محل سربسته ویروس موجود در سطوح آن‌ها از بین خواهد رفت به هر حال هرگونه تصمیم برای منع ورود این نوع برنج به استان نیازمند تصمیم گیری در ستاد کرونا است.

 

منبع: قدس آنلاین

انتهای پیام//ص.ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا دستورالعمل های بهداشتی مواد غذایی واردات برنج ویروس کرونا خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۷۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های بهاری جاده‌های خراسان رضوی را لغزنده کرد

یوسف بنی اسدی گفت: هم اکنون بارش باران تردد در جاده های کلات، خوشاب، مشهد به خصوص بخش احمدآباد، سرخس، جوین، بخش سرولایت نیشابور، صالح آباد، درگز، طرقبه و شاندیز، مه ولات، خواف و تایباد را تحت تاثیر قرار داده است.

وی گفت: مه گرفتگی در آزاد راه مشهد- باغچه و جاده های فریمان- سنگ بست، تربت جام - صالح آباد در محدوده گردنه کله مل، درگز - قوچان در محدوده گردنه تیوان و مشهد - کلات در گردنه گوجگی موجب کاهش دید افقی رانندگان در این مسیرها شده است.

بر اساس اعلام هواشناسی خراسان رضوی، فعالیت سامانه بارشی تا روزهای میانی هفته جاری بیشتر استان را با بارش های رگباری همراه با رعد و برق، تگرگ و در نواحی کوهستانی و سردسیر با بارش برف همراه با کاهش دما تحت تاثیر قرار خواهد داد؛ بیشترین حجم بارش ها برای امروز (یکشنبه) با آبگرفتگی معابر، روان‌آب و سیلابی شدن مسیل ها پیش بینی شده است.

طول راه‌های استان خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۶۱۵ کیلومتر است که از این میزان ۵۴۵ کیلومتر مربوط به گردنه‌های شهری، ۵۷۴ کیلومتر مربوط به گردنه‌های روستایی و ۵۸۶ کیلومتر نیز مربوط به مناطق دارای استعداد کولاک و مه‌گیر است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • جدیدترین قیمت شکر و برنج خارجی در بازار | برنج هندی و پاکستانی کیلویی چند شد؟
  • شب شعر وعده صادق در مشهد برگزار شد
  • ۱۰۶ خودرو حادثه ساز در خراسان رضوی توقیف شد
  • هوای سالم مشهد در بیست و هفتمین روز بهار
  • لغو پروازهای فرودگاه مشهد به ۱۰ شهر تا فردا صبح
  • هم اکنون بارش باران در ۹ شهرستان خراسان رضوی
  • تداوم هوای سرد و بارش باران در خراسان رضوی
  • تداوم بارش باران در خراسان رضوی
  • خراسان رضوی صاحب ۶ رتبه برتر اهدای عضو در کشور
  • بارش‌های بهاری جاده‌های خراسان رضوی را لغزنده کرد