Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@18:09:47 GMT

قاتل جوان دامغانی پس از 13 سال در آزادشهر دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۷۵۸۸

قاتل جوان دامغانی پس از 13 سال در آزادشهر دستگیر شد

فرمانده انتظامی آزادشهر از دستگیری قاتل جوان دامغانی پس از 13 سال در شهرستان آزادشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ سرهنگ سید داوود حسینی اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره نزاع و درگیری در نگین شهر، بلافاصله ماموران کلانتری 12 به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور به موقع پلیس در محل، عامل اصلی نزاع و درگیری دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز نیز از وی کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی آزادشهر گفت: ماموران در تحقیقات تخصصی از متهم دریافتند که وی دارای پرونده مفتوحه قتل در شهرستان دامغان می باشد.

سرهنگ حسینی خاطرنشان کرد: متهم در ادامه تحقیقات پلیس اعتراف کرد که 13 سال قبل یکی از بستگانش را طی یک نزاع و درگیری در شهرستان دامغان به قتل رسانده و متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر در پایان خاطرنشان کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و سپس جهت ادامه تحقیقات تحویل ماموران انتظامی دامغان شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۷۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی تجری عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد درگیری با سلاح سرد در یکی از خیابان‌های گرگان، بلافاصله مأموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با حضور در محل مشاهده کردند که دو مرد میانسال از ناحیه دست هدف ضربات سلاح سرد قرار گرفته‌اند که به بیمارستان منتقل شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بررسی‌های میدانی مشخص شد شخصی با یک دستگاه خودرو سواری با سرعت زیاد در حال رانندگی بوده که شهروندان به وی تذکر می‌دهند، لذا متهم با عصبانیت با قمه به سمت آنها حمله ور و آنها را مجروح و از محل متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی گرگان با اشاره به حضور به موقع پلیس در محل و مدیریت صحنه درگیری گفت: با اقدامات فنی و گسترش چتر اطلاعاتی، متهم در کمتر از ۳ ساعت در مخفیگاهش دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6088011

دیگر خبرها

  • زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد
  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا