Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@21:11:09 GMT

برگزاری دومین دوره جایزه سرو در سال‌ جاری

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۷۶۱۶

برگزاری دومین دوره جایزه سرو در سال‌ جاری

نیلی از برگزاری دومین دوره جایزه سرو در سال‌ جاری خبر داد.

حمید نیلی مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس اظهار داشت: پس از برگزاری رویدادهای مستمر از جمله هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت و دوره اول جایزه سرو در سال گذشته و با توجه به ضرورت استمرار جریان تئاتر انقلاب و دفاع مقدس در سراسر کشور تصمیم داریم که دومین دوره جایزه بزرگ سرو را نیز با حضور اهالی فرهیخته و توانمند تئاتر ایران برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در دوره نخست این جایزه، حضور گروه‌های تئاتر از سراسر کشور بسیار دلگرم‌کننده بود و نشان از پویایی و تداوم تلاش‌های هنرمندان تئاتر ایران در زمینه تئاتر انقلاب، دفاع مقدس و مقاومت داشت.

دبیر هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت گفت: در دوره دوم اهدای این جایزه در نظر داریم تا دامنه وسیع‌تری از اهالی تئاتر کشور را درگیر این رویداد فرهنگی کنیم و سعی داریم رویکرد انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بیشتر متوجه اقشار دیگر جامعه تئاتری همچون نویسندگان، پژوهشگران، دانشجویان و هنرمندان تئاتر تلویزیونی باشد که امیدوارم با تلاش و همیاری هنرمندان و اهالی فرهیخته هنرهای نمایشی در اقصی نقاط ایران اسلامی شاهد برگزاری پرشکوه دومین دوره این رخداد فرهنگی و هنری باشیم.

نیلی در پایان از انتشار فراخوان دومین جایزه بزرگ سرو به زودی و پس از ماه مبارک رمضان خبر داد که در  اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

دفاع‌پرس/

 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: تئاتر انقلاب دومین دوره دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۷۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری،در متن پیام امده است:
بسم الله الرحمن الرحیم

«مِنَ المُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا» احزاب۲۳

عروج یادگار و جانباز پرافتخار دفاع مقدس، مرد میدان ایثار و از خودگذشتگی، فرمانده قهرمان و معاون فعال تیپ پر افتخار ۴۴ قمر بنی هاشم و خدمتگزار صدیق، شجاع و انقلابی در راه اعتلای اهداف انقلاب و اسلام عزیز، سردار سرافراز سپاه اسلام، راوی رشادت‌ها و افتخارات هشت سال دفاع مقدس و جهادگر نستوه، حاج محمدکیانی «حاج جمعه‌علی» که پس از سال‌ها مجاهدت به همرزمان شهیدش، چون سردار شهید حاج علی زاهدی پیوست را به اهل بیت و خاندان و بازماندگان آن سردار پرافتخار، مردم فهیم استان چهار محال و بختیاری، اهالی محترم روستای هرچگان و دوستان و همرزمان ایشان تسلیت گفته از خداوند قادر متعال میخواهم روح بلند ایشان را در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام محشور و همجوار گرداند و به بازماندگان بویژه بیت مکرم و معزز این سردار سرافراز صبر جمیل و اجر جزیل عنایت فرماید.

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین دوره لیگ مینی فوتبال کیش
  • برگزاری دومین دوره رقابت‌های طناب‌زنی نابینایان به مناسبت روز شیراز
  • برگزاری جلسه باشگاه کتابخوانی جوانی جمعیت خانه نسا
  • جایزه «چهره سال هنر انقلاب اسلامی» وظیفه هنرمند را بیشتر می‌کند
  • نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »
  • سرو گیراسی بهترین بازیکن ماه مارس 2024 بوندسلیگا
  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • شاخصه‌های هنر انقلاب در دانشگاه درست تعریف نشده است
  • حضور بیش از ۱۲۰ هنرمند در دومین جشنواره تئاتر خیابانی محلات
  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی