Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@04:15:51 GMT

پوچتینو: به اندازه کافی برای پیروزی خوب نبودیم

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۷۶۲۵

پوچتینو: به اندازه کافی برای پیروزی خوب نبودیم

پاری سن ژرمن در حالی که در جدال بر سر قهرمانی از لیل صدرنشین عقب بود، شب گذشته با تساوی برابر رنس امتیازات ارزشمندی را نیز از دست داد.

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در دیدار شب گذشته خود برابر رنس با تساوی 1-1 متوقف شد تا دو امتیاز حساس را در کورس قهرمانی از دست داده باشد. نیمار با گلزنی در وقت های تلف شده نیمه اول پاریسی ها را از حریف پیش انداخت اما سیرهو گیراسی در دقیقه 70 کار را به تساوی کشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین پاریسی ها پس از اخراج پرسنل کیمپمبه در دقیقه 87 بازی، مسابقه را 10 نفره به پایان بردند.

تنها دو بازی دیگر از رقابت های این فصل لیگ یک فرانسه باقی مانده و PSG اکنون با سه امتیاز کمتر از تیم لیل در رده دوم جدول قرار دارد.

 

 

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی PSG، پس از پایان بازی گفت: "بازی بسیار سختی بود. به نظرم در پایان تساوی نتیجه عادلانه ای بود. این یک بازی برابر بود. ما به اندازه کافی نمایش خوبی برای بردن این بازی نداشتیم و  آنها هم خوب بازی کردند.

ما همه مایوس و ناراحتیم چرا که مسابقه امروز از آن مسابقاتی بود که باید در آن به پیروزی می رسیدیم و نمایشی که از ما انتظار می رفت را ارائه ندادیم.

بازی بعدی برابر مون‌پلیه؟ ما ادامه می دهیم، باید به جلو حرکت کنیم. نمی توانیم صبر کنیم و این مسئولیتی است که بر دوش ما است و تعهد ما این است که همیشه برای بازی بعدی آماده باشیم."

 

 

مارکینیوش، کاپیتان برزیلی PSG، نیز گفت: "بله فکر می کنم که مایوس شدیم. ما می خواستیم در این مسابقه برنده شویم تا روحیه خود را پس از حذف از چمپیونزلیگ تقویت کنیم و همچنان به رقبای خود فشار بیاوریم، اما قادر به این کار نبودیم.

ما نتوانستیم پیروزی خود را حفظ کنیم. در این لحظات است که شما واقعاً باید قوی باشید، هوش لازم را داشته باشید تا بدانید چگونه در این نوع مسابقات بازی کنید و فشار بیاورید. در این فصل ما امتیازات زیادی از دست داده ایم و اکنون در پایان فصل شروع به شمارش آنها کرده ایم و اهمیت امتیازاتی را که از دست داده ایم به چشم می بینیم.

اما هنوز خیلی چیزها وجود دارد که باید به خاطرشان بازی کنیم... پیش از هر چیز باید به خودمان فکر کنیم، که نمایشی بهتر از آنچه امروز داشتیم را ارائه دهیم و دو بازی پایانی خود را ببریم تا همچنان فشار را روی رقیبان‌مان حفظ کنیم."

پاری سن ژرمن موریسیو پوچتینو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۷۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کپا آریزابالاگا عامل اصلی پیروزی رئال برابر سیتی

کارلو آنچلوتی در این بازی از آندری لونین به عنوان دروازه‌بان استفاده کرد که علاوه بر نمایش مناسب با ۸ سیو در جریان بازی، در ضربات پنالتی هم خوش درخشید و ستاره تیمش بود.

تصاویری از نیمکت رئال قبل از ضربات پنالتی منتشر شد که نشان می‌داد کپا آریسابالاگا درحال گفتگو با لونین است. به نظر می‌رسید کپا که با پیراهن چلسی در لیگ جزیره با سیتی رو به رو شده بود، نکاتی را درمورد حریف به هم‌تیمی‌اش منتقل می‌کند.

داویده آنچلوتی، مربی رئال مادرید، تایید کرد که برای انتخاب پنالتی‌زن‌های بازی شب گذشته هم از کپا مشورت گرفته است.

پسر کارلو آنچلوتی پس از بازی گفت: "حدود ۵ دقیقه از وقت‌های اضافه باقی مانده بود و در این لحظه باید پنالتی‌زن‌های تیم مشخص شوند. من ۵ بازیکن اول را انتخاب کردم، چون جود بلینگام، لوکاس واسکز، ناچو و آنتونیو رودیگر خوب پنالتی می‌زدند. اسامی را نوشتم، با او (کارلو) مشورت کردم و از کپا و بازیکنان نیز کمک گرفته‌ام که لیست کمی اصلاح شد. "

کپا پنالتی‌زن‌های سیتی را به خوبی می‌شناخت. در سال ۲۰۱۹، کپا در فینال جام اتحادیه با تیم پپ گواردیولا روبرو شد. در همان بازی معروف کپا با اعتماد به نفس درون زمین ایستاد و با درخواست تعویض مائوریتزیو ساری مخالفت کرد تا در ضربات پنالتی هم بازی کند.

ساری در آن بازی می‌خواست کابایرو را وارد زمین کند و کپا مانع از این تعویض شد. در نتیجه او فقط پنالتی لروی سانه را مهار مهار کرد و در نهایت پنالتی آخر سرخیو آگوئرو را علیرغم تاثیرگذاری روی توپ، مهار نکرد تا چلسی به جام نرسد و سیتی به عنوان قهرمان معرفی شود.

دیشب این دروازه‌بان اسپانیایی با کمک به لونین از سیتی به نوعی انتقام گرفت تا قهرمان اروپا را از صعود به نیمه نهایی و شانس دستیابی به یک جام کنار بگذارد.

منبع: ورزش سه

tags # رئال مادرید سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • بازیکنان سپاهان بدون استراحت در باغ فردوس!
  • کامبک رویایی استقلال خوزستان برابر گل‌گهر
  • پیروزی دو گله تیم مسعود شجاعی از دست رفت
  • پیکان از شکست برابر هوادار گریخت/ تیم شجاعی برنده نمی ماند
  • جلسه سرنوشت‌ساز برای تعیین تکلیف ژاوی
  • اعتراف کاپیتان آرسنال: برای صعود خوب نبودیم
  • کپا آریزابالاگا عامل اصلی پیروزی رئال برابر سیتی
  • شکست الهلال برابر العین در شب تلخ مدافع جنجالی
  • تنها بازیکن رئال که رنگ پیروزی در اتحاد را دیده!
  • پیروزی و تساوی نمایندگان فوتبال فارس مقابل رقبا