Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-28@08:54:12 GMT

ارزش دوج کوین۲۶۰ برابر شده است!

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۷۶۵۸

ارزش دوج کوین۲۶۰ برابر شده است!

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، دوج کوین که در دنیای رمزارزها در ابتدا بیشتر یک شوخی و سرگرمی بود اکنون با ارزش بازاری معادل ۹۲ میلیارد دلار به چهارمین رمزارز بزرگ دنیا تبدیل شده است. تنها در ۶ ماه اخیر این رمزارز بیش از ۲۶ هزار درصد رشد داشته است که این بازدهی عجیب آن را به پرسودده ترین دارایی دنیا تبدیل کرده و بعید است دست کم به زودی شاهد شکسته شدن این رکورد باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مقام مقایسه خوب است بدانید طی این مدت بازدهی شاخص اس اند پی ۵۰۰ حدود ۲۰ درصد، بیتکوین ۲۸۶ درصد و اتریوم ۶۹۸ درصد بوده است.  

مت گرین اسپن- مدیر سبد دارایی در موسسه کوانتوم اکونومیکس- گفت: بهتر است شرکت های بزرگ بورسی فکری به حال خود کنند چرا که در حال حاضر و با در نظر گرفتن بازدهی رمزارزها، این بازدهی های بورسی است که به نظر یک جوک می آید.  

برخلاف بیتکوین و بیشتر ارزهای دیجیتالی که دارای محدودیت تعداد استخراج هستند، دوج کوین دارای هیچ محدودیتی نیست و همین مساله شماری از فعالان بازار را متعجب کرده است که این رمزارز چرا چنین رشدی داشته است.  

هر چند مشخص نیست که چرا و چگونه ایلان ماسک عاشق دوج کوین شد اما بی شک یکی از دلایل اصلی رشد عجیب این رمزارز حمایت های گسترده ماسک از آن بوده است. ایلان ماسک دوج کوین را ارز مردم خوانده و حتی در آخرین برنامه تلویزیونی خود نیز از آن تمجید کرده است.  

با این حال همه چیز برای دارندگان دوج کوین رویایی نبوده است. این ارز پرنوسان ترین دامنه را در بین ۱۰ رمزارز برتر داشته و تاکنون نوسانات روزانه ۲۰ تا چند درصدی زیادی در قیمت آن دیده است. مساله ای که تاکنون شمار زیادی از معامله گران این ارز را شکست داده و تمام دارایی آن ها را نابود کرده است. 

پربیننده ترین توصیه های ایلان ماسک به معامله گران ارزهای دیجیتالی بررسی قیمت دومین رمزارز جهان / روند صعودی اتریوم ادامه دارد؟ روزهای رویایی اتریوم ادامه دارد هشدار انگلیس به سرمایه گذاران ارزهای مجازی چگونه بیت کوین بخریم؟!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: دوج کوین دوج کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۷۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محاسبه مالیات بر ارزش افزوده با نرخ ۱۰ درصد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: به موجب قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور نرخ مالیات بر ارزش افزوده موضوع ماده (۷) قانون مالیات بر ارزش افزوده در سال ۱۴۰۳ به میزان یک واحد درصد (از ۹% به ۱۰%) افزایش یافته است.
به گزارش رسانه مالیاتی ایران: به موجب قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور و به منظور تامین منابع لازم برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان لشکری، کشوری و صندوق فولاد، نرخ مالیات بر ارزش افزوده موضوع ماده (۷) قانون مالیات بر ارزش افزوده در سال ۱۴۰۳ به میزان یک واحد درصد (از ۹% به ۱۰%) افزایش یافته است؛ بنابراین مؤدیان مشمول نظام مالیات بر ارزش افزوده در موارد عرضه کالا و خدمات مشمول (به استثنای کالا‌های خاص موضوع ماده (۲۶) قانون مالیات بر ارزش افزوده که دارای نرخ‌های جداگانه‌ای دارد)، مکلف اند از ابتدای سال ۱۴۰۳ و در زمان صدور صورتحساب مالیات و عوارض ارزش افزوده را به نرخ ده (۱۰) درصد در صورتحساب درج و از خریدار دریافت نمایند.

دیگر خبرها

  • نرخ جدید مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد
  • سقوط بیت‌کوین
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۸ فروردين
  • محاسبه مالیات بر ارزش افزوده با نرخ ۱۰ درصد
  • تحلیلگران در مسیر صعود بیت‌کوین سردرگم شدند
  • افزایش ارزش پول افغانی در سال ۱۴۰۲
  • ایلان ماسک، FREN، Doge، میم کوین ها، و داستان همیشگی
  • بازار رمزارز‌ها / صعود دوباره بیت‌کوین به ۷۰ هزار دلار
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۷ فروردين
  • صعود دوباره بیت‌کوین به ۷۰ هزار دلار