Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-29@12:07:07 GMT

تردد خودروهای شخصی با پلاک غیربومی در گیلان ممنوع است

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۷۷۰۲

تردد خودروهای شخصی با پلاک غیربومی در گیلان ممنوع است

صفاری آخرین اطلاعات از محدودیت‌های اعمال شده در روزهای پایانی هفته و تعطیلات عید سعید فطر را تشریح کرد و گفت: از فردا به مدت ۵ روز تردد خودروهای شخصی با پلاک غیربومی در گیلان ممنوع است.

«جاور صفاری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، اظهار داشت: با هدف جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا و در راستای اجرای تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا از فردا(سه‌شنبه،21 اردیبهشت) تا آخر شنبه(25 اردیبهشت) به مدت پنج روز تردد خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به گیلان ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ریيس پليس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه رانندگانی که به محدودیت‌های ترافیکی اشاره شده توجهی نکنند جریمه می‌شوند عنوان کرد: طبق تصمیمات اتخاذ شده برای تردد خودروها در شهرهای قرمز یک میلیون تومان و برای تردد در شهرهای نارنجی و زرد هم مبلغ  500 هزار تومان جریمه اعمال می‌شود.

 

صفاری با تاکید بر اینکه محدودیت‌های اشاره شده در مورد ممنوعیت تردد و ورود خودروهای غیربومی به استان گیلان شامل خودروهای شخصی است اضافه کرد: بر اساس دستورالعملی که صادر شده از تردد این نوع از وسايل نقليه و خودروها در مبادی ورودی به گیلان جلوگیری به عمل می‌آید بنابراین انتظار داریم مردم همکاری لازم را داشته باشند.

 

وی در ادامه این موضوع را که حدود 80 درصد از راه‌های مواصلاتی استان گیلان فرعی و روستایی هستند را مورد اشاره قرار داد و ابراز داشت: وجود راه‌های فرعی و روستایی و عدم آشنایی افراد غیربومی با این محورها موجب بروز انواع حوادث جاده‌ای می‌شود به عبارت دیگر راه‌های فرعی و روستایی میزان تصادفات برون شهری را افزایش می‌دهند.

 

ریيس پليس راه فرماندهی انتظامی گیلان عدم توجه به جلو، تخطی از سرعت مطمئنه، انحراف به چپ و عدم رعایت حق تقدم را به ترتیب از مهم‌ترین علل بروز تصادفات و حوادث جاده‌ای دانست و گفت: گیلان دارای 27 محور پرتصادف است بنابراین برای تردد در این جاده‌ها باید نهایت احتیاط و دقت کامل لحاظ شود.


 
صفاری با تاکید بر اینکه همه باید مصوبات ستاد مقابله با کرونا را در شرایط فعلی مدنظر قرار دهند و نسبت به اجرای آن اهتمام لازم را داشته باشند خاطرنشان کرد: با توجه به در پیش بودن تعطیلات عید سعید فطر از همه هموطنان درخواست داریم که به گیلان سفر نکرده و محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده را رعایت کنند.

 

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: مقابله با کرونا تعطیلات عید فطر ممنوعیت تردد خودروهای شخصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۷۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت‌های ترافیکی اطراف حرم رضوی در شبهای قدر

ایسنا/خراسان رضوی رئیس پلیس راهور خراسان رضوی محدودیت‌های ترافیکی اطراف حرم در شبهای قدر را تشریح کرد.

سرهنگ هادی امیدوار در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص محدودیت‌های ترافیکی در شب‌های قدر اظهار کرد: از ساعت ۱۴ فردا جمعه دهم فروردین ماه محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های مبادی ورودی به حرم مطهر رضوی از خیابان امام رضا(ع) از تقاطع دانش، خیابان اندرزگو از تقاطع خسروی، خیابان شیرازی از میدان شهدا، خیابان نواب صفوی از تقاطع پنجراه و خیابان طبرسی از تقاطع شهید گمنام اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: پاکسازی، جابه‌جایی و انتقال خودروهای درون محدوده‌های ذکرشده از ساعت ۱۴ انجام خواهد شد و صرفا وسایل نقلیه عمومی تا قبل از مراسم اجازه تردد خواهند داشت. وسایل نقلیه عمومی به صورت دپو در مکان‌های پیش‌بینی شده برای برگشت زائران منتظر می‌مانند.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی خاطرنشان کرد: محدودیت‌ها در لایه دوم و سوم در صورت نیاز اجرا خواهد شد. تنها خودروهای عمومی اهل محل، خودروهای پلاک ویژه جانبازان و خودروهای دارای مجوز خاص به لایه دوم و سوم وارد می‌شوند.

امیدوار عنوان کرد: در غیر از مسیرهای منتهی به حرم، در مساجد و تکایایی که تقاضای حضور مردم بالا باشد و برای انسداد یا ایجاد محدودیت احساس نیاز شود، متناسب با شرایط و تقاضای مسئولان منطقه و محل محدودیت‌های مقطعی برای تسهیل در رفت‌وآمد اعمال خواهد شد.

وی تصریح کرد: در دو روز دیگر نیز محدودیت‌ها از ساعت ۱۴ تا پایان مراسم خواهد بود. پایان مراسم هم زمانی است که مراسم حرم تمام شده و جمعیت تخلیه شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی مازندران
  • محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی در دهمین روز فروردین
  • اعمال محدودیت ترافیکی در برخی جاده‌های گیلان
  • بیش از ۵۳۷ هزار وسیله نقلیه وارد خراسان شمالی شدند
  • محدودیت‌های ترافیکی اطراف حرم رضوی در شبهای قدر
  • تداوم محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروزی در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت های ترافیکی جاده ها در نیمه دوم تعطیلات نوروزی
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها در نیمه دوم تعطیلات نوروزی
  • ۵۹ دستگاه وسیله نقلیه بدون پلاک در مهاباد توقیف شد
  • توقیف ۵۹ دستگاه وسیله نقلیه بدون پلاک در مهاباد